24rodopi.com/Общество
Ключови поправки в Наредбата за „Синята зона“ с цел разтоварване на движението в центъра на Кърджали, подобряване на градската среда и насърчаване на екологосъобразния начин на живот предлага групата на ГЕРБ в ОбС, съобщиха от пресцентъра на партията.
От обхвата на платеното паркиране да отпадне бул.
„България“, в частта му от кръстовището с ул. „Булаир“ до кръговото на
Автогарата, гласи първото предложение на съветниците. Мотивът им е, че
сегашното положение затруднява движението по булеварда, тъй като обособените
там паркоместа са за успоредно паркиране и маневрите се извършват в единствената
активна лента в посока към автогарата. Също така при „излизане“ от пресечките
на улиците „Волга“, „Миньорска“ и „Металург“ видимостта е силно затруднена и
това създава предпоставки за ПТП.
Второто предложение касае месечните абонаменти за служители
в Зона 1, част от Зона 2 (от ул. „Екзарх Йосиф“ до бул. „Сан Стефано“),
паркинга на пл. „Освобождение“ и този пред Дома на културата. Удачно би било да
се ограничат месечните абонаменти в административния център на града, за да се
осигурят достатъчно свободни паркоместа, смятат от ГЕРБ. Паралелно, стойността
на месечния абонамент за служители в останалите зони да се намали на 20 лева,
за да се облекчи финансовата тежест върху ползвателите им, настояват
съветниците.
Предложенията бяха изложени на среща на работната група,
която предстои да разгледа и обобщи всички евентуални промени в Наредбата,
които целят по-eфективното функциониране на „Синята зона“,
ограничаването на трафика и
гарантирането на повече облекчения за гражданите.
Калинкаджиите пак ръсят мозък. На „България“ винаги се е спирало и ще продължи да се спира-има офиси, заведения, магазини. И ще се върнем на старото-няма ли кой да глобява? Ако гарантирате нито една кола да няма на платното-ок, ама не можете. Затова, така и така ще се спира, поне да се плаща.
ОтговорИзтриванеПо второто. 20 лева пред Дома на културата и „Освобождение“, ам чи как иначе? Нали там са концентрирани най-много държавни учреждения с армията чиновници.
Айде, нема нужда да ни ги пробутвате тия
Питам и ми е интересно какъв ще е критерия с който ще се ограничат картите за роботещите в тези зони, кой ще реши , кой да получи и кой не! Работещите са тук всеки ден поне 20 дни в месеца, а свободните парко места.... може да се наложи и един път в годината някой да паркира, и как е по добре?
ОтговорИзтриванеНай добре да се махне синята зона единствено пречи
ОтговорИзтриванеАз пък одобрявам,какви са тези върволици постоянно пребиваващи коли, няма видимост на патеките, всичко е въпрос на време, един като паркира задръстване!Да глобяват ,КАТ да минава реголярно и честитки, централен булевард задръстен.Браво на ГЕРБ, но това го има и на предложение от гражданите, лично от мен,като моето беше с частична синя, пред държавните и общински институции.
ОтговорИзтриванеТова с спирането на бул. „България“ беше едно най- добрите решения. Паркираш си плащаш и си спокоен. Ще е голяма глупост ако го отменят.
ОтговорИзтриванеЕдинственото правилно решение еп
ОтговорИзтриванеремахването на тази обир зона Кат да си гледат задьлженията
Да се съгласуват парко местата с КАТ и Пожарна
ОтговорИзтриване/РСПБЗН/.
Паркира се непосредствено преди пешеходна пътека и до пожарни хидранти!?
Експерти, а не съветници да решават.
Грижим се за нашите калинки
ОтговорИзтриване