24rodopi.com/Темата+

Пловдивската компания за пътно строителство „Европейски пътища“ (бившата „Пътища“ АД) е определена за победител в конкурса за изпълнител на основен ремонт на отсечка от 2,4 км., започваща от северния вход на Кърджали до кръговото кръстовище при автогара „21 век“, научи 24rodopi.com.

Една от фирмите е обжалвала резултатите, но според други участници в състезанието мотивите й не са убедителни и реално „Европейски пътища“ АД ще изпълни големия проект, който ще промени визията на булевард „Беломорски“ в града край Арда и ще направи по-безопасен един от най-натоварените участъци в южна България. Обжалването вероятно ще забави старта на дейностите.

Компанията „Европейски пътища“, която е член на Международната пътна федерация /IRF/, е изпълнила някои от национално значимите проекти в страната – автомагистрала „Тракия“, Лот 3.1 на автомагистрала „Струма“, Лот 1 на магистрала „Марица“ и др.

Както вече 24rodopi.com писа, основният ремонт на булевард „Беломорски“ в Кърджали се очаква да започне през второто тримесечие на годината. Това отговориха от Агенция „Пътна инфраструктура“ на запитване от страна на 24rodopi.com. През ноември м.г. бяха отворени 9 оферти в обявената обществена поръчка.

„След излизане на решение за избор на изпълните и преминаване на срока за обжалване ще може да се пристъпи към подписване на договора. Необходимо е да бъде изготвен и комплексен доклад от страна на строителния надзор, както и да бъде издадено разрешение за строеж, след което ще може да започнат строително-монтажни работи на обекта. Стремежът на агенцията, ако няма обжалване на процедурите, е строителството да стартира през второто тримесечие на 2024 г.“, посочиха от АПИ.

Срокът за изпълнение на строителните работи е 600 календарни дни от датата на откриването на строителната площадка. Извършването на ремонтните дейности ще е поетапно и трафикът ще се осъществява без отбиване по обходни маршрути. Предвижда се освен основния ремонт на участъка, с дължина 2,4 километра, който ще е с нова настилка, бордюри, подобрено отводняване, пътни знаци, ограничителни системи и маркировка, да се обнови и 36-метрова подпорна стена в обхвата на пътя, с височина 3 м. В проекта е включен и ремонт на 72-метровия мост в близост до гимназия „Христо Ботев“, преминаващ над дере. На съоръжението ще бъде подменена пътната настилка, хидроизолацията, тротоарите, парапетите, ограничителните системи и уличното осветление.

Кой каква цена даде7

„АВТОМАГИСТРАЛИ" ЕАД – 12 382 278,79 лв. без ДДС;

„ТРЕЙС ГРУП ХОЛД" АД – 9 872 541,87 лв. без ДДС;

„ИСА 2000" ЕООД – 13 311 479,09 лв. без ДДС;

„ЩРАБАГ" ЕАД – 12 168 761,09 лв. без ДДС;

„ВИА КОНСТРУКТ ГРУП" ЕООД – 16 753 725,68 лв. без ДДС;

„БГ ЛЕНД КО" АД – 14 268 028,89 лв. без ДДС;

ДЗЗД „БЕЛОМОРСКИ 2023", в което участват: „ПСП СТРОЙ" АД и „ПЪТСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ" АД – 11 069 184,03 лв. без ДДС;

„ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА" АД – 9 599 983,83 лв. без ДДС;

„ПАРСЕК ГРУП" ЕООД – 9 734 991,37 лв. без ДДС.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

13 comments so far,Add yours

  1. Анонимен26/1/24 18:02

    А кога ще ремонтират пътищата в село Кирково ? Кви са ти дубки ве ? Кръстовището направо ужас просто нямам думи от колко години е така неможаха да ремонтират пътя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен26/1/24 21:02

      Корково си го оправяйте! Кърджали кво общо има с корково

      Изтриване
  2. Анонимен26/1/24 18:30

    Ремонта щял да започне точно когато е туристическия сезон и най големия поток през Маказа.Точно както винаги по български.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен26/1/24 18:34

    В Канада км магистрала,ама истинска и качествена струва 2,5 милиона канадски долара.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен26/1/24 20:15

      Значи в Канада се краде повече от бг

      Изтриване
    2. Анонимен27/1/24 16:00

      оди учи математика,че ти е зле доста

      Изтриване
  4. Анонимен26/1/24 20:26

    тази улица в момента в това състояние не може да се каже че е булевард. ако се даде на китайска фирма изпълнител ще се ремонтира за 600 ЧАСА а не за 600 ДНИ

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен26/1/24 22:35

    Благоевградска фирма, със седалище в Пловдив, обвинена в данъчни измами за милиони чрез подставени кухи и буферни фирми???

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен26/1/24 23:39

    В Корково кръстовището е наистина излагация. Толкова време да не го оправят?!

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен27/1/24 08:45

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен27/1/24 12:25

    Честито на фирмата-изпълнител! Най-мощният строителен конгломерат, що се касае за инфраструктурни обекти!

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен27/1/24 15:54

    Това е завещанието от мъдрото ръководство на доц. д-р инж. Хасан Азис от толкова години управление .

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен20/6/24 02:17

    Баш строителите честито

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.