24rodopi.com/Кърджали

Цял район на Кърджали, с над 700 абоната, е подложен на „воден тормоз“ от собственик на тръба за промишлена вода. От три месеца тя периодично е спирана във вилната зона на Прилепци. Водата не достига и до завод и няколко бетонови центъра, в които работят близо 3 000 души, и които са принудени внезапно да спират производствата си заради „тероризма“, извършван от собственика на съоръжението.

Това се посочва в сигнал от стотици кърджалийци до председателя на парламентарната група на ДПС Делян Пеевски. 

Както 24rodopi.com първи писа преди време, периодично абонати са оставяни на „сух режим“ в района на вилната зона.

„По Закон „ВиК“-Кърджали е единствен оператор на ВиК услуги на територията на област Кърджали. За осъществяването на своите дейности дружеството сключва договор с „Напоителни системи“, клон Хасково, за тръбопровод, находящ се във вилната зона на Прилепци. Той се явява отклонение на тръбопровода, собственост на частната фирма, причинила безводието, загуба на финансови средства и морални щети, понесени от потребителите. Между тях вече открито се говори за извършване на рекет от собственика на съоръжението“, се посочва в сигнала.

От „ВиК“-Кърджали своевременно са информирали Окръжна прокуратура, „Български ВиК холдинг“ София, Областната дирекция на МВР, ДАНС, председателя на ДПС Делян Пеевски и парламентарната група на партията, областния управител, кмета на Кърджали.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

18 comments so far,Add yours

  1. Анонимен10/7/24 15:35

    Кой е рекетьора !?!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен10/7/24 15:40

    Новите Дерибеиииии

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен10/7/24 15:48

    КАК ТАКА КЪМ ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ВИК ИМА ЧАСТНА ФИРМА ЗА ПРОМИШЛЕНАТА ВОДА, НИМА ВОДАТА ОТ ВОДОЕМИТЕ НЕ Е УПРАВЛЯВАНА ОТ ДЪРЖАВАТА ...

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен10/7/24 16:09

    Олеее 21 Век без Вода

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен10/7/24 16:09

    Рекета кой го прави дума няма. Значи ли това дерибей ?

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен10/7/24 16:10

    ot PP/DB e niakoi na 100 procenta

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен10/7/24 20:25

    Не е Славков,частна фирма на която е продаден незнайно по какъв начин промишлен водопровод от язовирната стена до оцк, рекитират всички, няма ли държавата да се намеси, срам едно дете от София с протекциите на една столетница преди години, срам ме е че живея на такова място

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен10/7/24 23:13

    Хорааа това сега се прави нарочно от дерибеите на Доган за да злепоставят Пеевски истината е тази разберетее

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен10/7/24 23:15

    Пеевски ще вкара в ред страната ще има вода само почакайте няколко дена

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен10/7/24 23:20

    Ресми Мурад затова ли се разбираха с шефа на ВИК Кърджали?

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен12/7/24 21:32

    Заповед за промяна на групата Аз подкрепям Ахмед Доган на Храм на месията Доган
    Да започна с отговорите на експерт консултанта на групата
    -Умираш като човек когато?
    Първо аз не съм човек а месия.
    -Си роб на парите
    Не съм роб на парите ,а властелин - те другите като вас ми ги дават за услуги като манипулиране на хора които нямат мислене или търсят някой да ги оправи.
    - Загубиш доверие
    Важно е доверието от основателите на Мулти груп , КГБ и Моята Pодина .
    - Ползваш идеалите за кариера и пари
    Мойте идеали са такива да си отида като месия но вие ме унижавате като уж ме подкрепята . С какво ме подкрепята, като гледам само искате дали постове, баница или помощ при ситуаций.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен12/7/24 21:32

    -Заменяш риска за измамен комфорт
    Не съм европеиски министър да ходя на работа с колело или трамвай. Ако знаете колко струва комфорта за сарая ми и морската ми вила с подръжката . Погледнете себе си избирате общински кметове които вече държат по къщите си по милиони , да не говорим , че пиат уиски Магелан , дори аз не си го позволявам. Но селата им са на режим за вода. Пак аз ли съм виновен.
    -Предаваш приятел, който ти е вярвал
    В политиката няма приятели има интереси. От 33 създатели само аз съм тук , другите аз не ги разкарах , ДС има за тази работа. Само КД Беше чистия за когото трябваше много да внимавам. Турция за приятел няма как да стане , колко посещения имам затова ползвам глупаците да тичат за гласове . За мюслюманите колко пъти сте ме видели в джамия. За американците , къде са истенските американци завряни в резарвати, от кого, от всеки които е отишъл да забогатява на бързо от цял свят. Няма постове за целия народ.
    -Предаваш Общността, от която произлизаш
    Ако намеквате за Атака , то има стратези за тези работи, например библитекари. Иначе как щяхме да направим над 600 000 гласа.

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен12/7/24 21:33

    -Нямаш мечти
    Аз ги надминах , Вие уж ме подкрепяте а се молите да ви помогна за вашите мечти. Ами кои ще произвежда хляба.
    - Живееш с измамни илюзии
    Хубаво лошо , за мене поне говорите вече над 30 години. Дори да съм лошият пак съм герой.
    -Си въобразиш, че си значим а не си
    Всичките си мислите , че съм спасил етническия мир. Възможно е благодарение на моите покровители. Но целата беше да няма око за око за моите братя комсомолците. Да помогна да премине народното богатство в нашите комсомолски ръце. С премахването на ЛМ се издадох , че в сърцето ми е Русия. Трябваеш да го гоня само заради едно писмо. Е малко завиждах и как по хубаво говори български от мен.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен12/7/24 21:33

    - Си лицемер и двуличник
    Лицемери сте вие като ви дадох малко власт и крещяхте Държавна партина сигурност и продавахте роднините с 50 лв като застъпници. Особено след като ми излязоха досиетата. Кои нормален мислещ себе си уважаващ човек би се се доверил на мене. Продажниците за пет лева.
    - Си подмазвач
    На кого съм се подмазвал не помня освен , че служих вярно и достоино на ДС. Вие ми се подмазвахте за да се качите на някоя служба, да не казвам как го правихте като пращахте в сараите посредничките си.
    -Не заставаш на страната на справедливостта
    Как да не съм, оставих ББ да се грижи за братята комсомолци да не ги наказват.
    -Заменяш истината с лъжа
    Може да обвините които ми пише изевлениета. Те знаят какво иска да чуе народа. Аз просто ги чета.

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен12/7/24 21:34

    -Не си дал никога милостиня
    Сигурнили сте погледнете се преди как живеехте а сега вече алчноста ви толкова е голяма забравихте да я делите с хората които ги карате да гласуват за вас.
    -Ползваш измамно Всевишния
    Вие ме вземате за всевишния. Аз съм комунист материалист.
    Има по природа лоши хора, които не осъзнават, че са такива.
    Ако не бях аз , ще ше да е друг.
    Те се смятат за нормални нанасяйки вреда и болка на околните.
    За всеки грях аз съм виновен. Погледнете световната политика навсякъде е трагедия. Погледнете другите партйй в България. Смях в залата. Представете си , че отиватe на конни състезания и залагате. Всички коне са на една група хора. Без значение кой кон ще спечели. Вие колкото и да ce радвате или се ядосвате , накрая кои според вас печели.

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен12/7/24 21:34

    Нормалните имат само една възможност:-
    Когато отиват да гласуват да помислят , а не да слугуват на емоцията си и симпатията си. Новото е в младите под тридесет години. И закон, да няма възможност повече от два мандата. Всички стари муцуни да си подат оставка. Знаете един техничски уред след три месеца е остарял а искате хора с 20 години в политиката да мислят за вас
    Да ги премахнат от живота си.
    Направето го като избирате нови лица. Направете местни референдуми за премахване заплатите на общинските съветници и ще видите колко кандита ще има. Това можете да го правите във всяко населено място. Започнате от някъде ако наистина мислите за България.
    И да продължат напред и на чисто!
    Всеки има избор , какво Ви спира. Събрали сте там двеста триста човека и искате да сте начело на парада. Знаете моите методи. Така постъпва и Д.П . Като го предлагах тогава къде бяхте. Нали знаете защо го предложих. Заради Геополитиката. Мислите ли , че е толкова глупав да прави каквото си иска без причини. Не е ли по добре да сме спокоини като демонстрираме независомост отколкото да вземаме страна на големите титани. Винаги единия трябва да играе добрия другия лошия. Монетата има две страни. Аз си свърших работата за която съм подготвен. Сега е ред на други . Оставете ме на спокоиствеие . Време е сами да вземете съдбата си в ръцете.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.