24rodopi.com/Общество
Близо 37 хиляди граждани са посетили офиса на НАП в Кърджали от началото на 2024 година до края на август. Средно на ден служителите на офиса са обслужвали по 250 клиента, съобщиха от офиса на приходната агенция.
15 000
плащания на данъчни и осигурителни задължения през ПОС терминалите са
регистрирани в автоматичната система за управление на опашките за осемте месеца
на годината. Уточняване на здравноосигурителен статус е също сред
най-ползваните услуги. За нея са регистрирани 5 520 изтеглени номера.
Над 5000 са
подали данъчни и осигурителни декларации, сочат още данните от система за
управление на опашките. 3 000 кърджалийци са посетили офиса на НАП, за да
направят справка за възникнали задължения.
2 150
клиенти са поискали и са получили персонални идентификационни кодове, а 1 470
са заверените европейски документи на работещи лица в страни от Европейския
съюз.
Автоматичната
система за управление на опашките е отчела 6,47 минути време за обслужване на
един клиент от служителите в офиса, а времето за изчакване е в рамките на 4
минути.
7 min za chovek !!!
ОтговорИзтриванеКърджалиец защо са махнали Община Кърджали от сайта за местни данъци,хората не могат да си платят вече трети ден данъците,Алоо как ще мина прегледа на колата сега.
ОтговорИзтриванемацката с дънките е ТОП !
ОтговорИзтриванеМале мале, влизат ръчно едно егн, избират и цъкат на операция и принтират. Работа за няма 47 секунди се върши за 6 минути и 47 секунди. Ако беше частник, щеше да уволнява и назначава, докато случи на оптимален рандеман.
ОтговорИзтриванеДо 14.03.ти знаеш ли за какво става въпрос.в "НОИ"СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ ВЪРШАТ ПЕРФЕКТНО РАБОТАТА.
ИзтриванеХубава пара събират от народа,и после къде тия пари
ОтговорИзтриване