24rodopi.com/Общество

Той шофираше в този град, но рядко. Той се уповаваше на автомобила си, защото шведите му гарантираха, че няма да се счупи по неговите дупки.

Той се чувстваше за вечен.

Той бе просто един Хасан!

 

***

Пътищата ни са зле. Генерална констатация за цялата страна. Въпреки цифрите с много нули в края, които са буквално изсипвани за строеж, ремонт и поддръжка.

Ако магистрали и първокласни пътища не са „ОК“, то уличната мрежа в градовете си влиза в графата „Трагична“. На някои места уменията на водачите трябва да се изключители, кара се зиг-загообразно, за да се предпази малко от малко самия автомобил. И въпреки това, по улиците е по-надеждно отколкото по тротоарите, които на места са в окаяно състояние.

По последни данни, над 65 000 са регистрираните МПС в Кърджалийско, като леките автомобили са над 50 000. Броят на превозните средства в региона пък расте средно с по над 3000 на година.

„Всеки се качил на кола и писка“-реплика от бг класиката „Оркестър без име“. Басистът по призвание и монтьор по професия герой Павката обяснява в сервиза на забързан клиент.

Та и с пискането от пътищата на водачите се заглушава нежния стон на пешеходците, майки с колички и велосипедисти, които едва минават по тротоарите.

 

***

Ерол тръгна да променя наследството на Хасан…

 

***

 

Картинка в областния град.

 

***

Пътища се правят. Улици се ремонтират, поне тези, по които Хасан с „Волво“-то не усещаше дупки.

Както не чувстваше пробойни в бюджета.

„Волво“-то държи, нали Хасане, думаха потърпевши.

На Хасан не му пукаше.

Той си бе доцент.

Той бе инженер.

А, хората, го псуваха.

Той си мислеше, че вали…

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

27 comments so far,Add yours

  1. Анонимен12/10/24 13:48

    Как е бе Хасане като четеш коментарите сърби ли те някъде.Само ДПС-ново начало.ЕРОЛ -ПЕЕВСКИ.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен12/10/24 13:52

    Доцент и инженер с пари от данъкоплатците.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен12/10/24 14:01

    Кви са тия пътища в Кърджали бе човек заради дупките испуках гумата не може да се кара спокойно в града със бавареца ми

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен12/10/24 14:08

    Хасан е един селски тарикат и нагъл крадец...

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен12/10/24 14:08

    Хасане отвори си устата ,да те плюе малко кмета Ерол Мюмюн, може да се оправиш след години и да станеш селски кмет хахах

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен12/10/24 14:15

    Той +, които вече треска ги тресе са в паника. Кака е при него, така е в Кирково, така е в Крумовград, а Ардинчани в Момчилград и Ардино вече ближят рани. Да им е честито!

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен12/10/24 14:16

    сега разбрах защо и кмета на кирково кара волво

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен13/10/24 09:41

      Ами и той е същата дренка. Питай колко апартаменти и вили спести от заплатата си

      Изтриване
  8. Анонимен12/10/24 14:17

    айде бе къде е новото начало само обещавате и вие празни приказки кога ще оправите пътя в кв.Боровец цяла България минава от там за курортите от 50 г на сам обещавате мост в-ци крайно село то тва е ясно че следващите 50 г няма да има поне оправете пътя както трябва ново ново нов глас стара песен май само

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/10/24 18:57

      Предишния ако ви обещал този не е виновен

      Изтриване
    2. Анонимен13/10/24 08:17

      Абе селяндур такъв от кое джунгла си дошъл в града не знам поне не коментирай ако не знаеш за какво става въпрос

      Изтриване
  9. Анонимен12/10/24 14:22

    Инж.по какво е Х.Азис?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/10/24 16:49

      По схеми за обособяване на общински имоти в частни.

      Изтриване
    2. Анонимен12/10/24 17:27

      Енженер по корупция,далавери,кражби на пари на земи той и неговите селски кметове на дядо нивата продадоха . Общо взето селски тарикати попаднал точното време на точното място .

      Изтриване
    3. Анонимен13/10/24 09:47

      По крадливи технологии

      Изтриване
  10. Анонимен12/10/24 15:09

    Hasan Hasan sen kendi koyunu soyup soydun da bizim kircaliya ne kalmis esek suratli

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен12/10/24 15:15

    Това не са дупки ! Това са хасанжвки. Аз с тях ще запомня Хасан Азис.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен12/10/24 15:30

    POLITIK ZA PRAVENE NA MILIONI KOYTO ZA PARI ZAKISA I DALAVERA PRI NEGO OTIVA ZASTOTO TOY KOMISIONNO VZIMA TAKA RABOTESE GLADNIKA OT MOST /AC KOPEK/

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен12/10/24 16:24

    Neden Volvo kullanıyor diye soruyorsunuz, yüzde yüz söyleyebilirim Nejmi Ali, savunma bakan yardımcısıyken VOLVO resmi araba kullanıyordu, biliyorsunuz Hasan Aziz İsmail çok fesat biri ve Nejmi'yi taklit ediyordu, bu yüzden bir Volvo aldı. kıskançlıktan,Soysuz herif.
    Питате защо кара Волво, мога да кажа на сто процента, Неджми Али караше служебна кола ВОЛВО, когато беше заместник-министър на отбраната, знаете, че Хасан Азис Исмаил е много завистлив човек искаше да бъде като Неджми, затова си купи Волво. от ревност.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен12/10/24 21:23

    Хасан успя да привлече милиони инвестиции в Кърджали ..милиони за саниданя ,Воден цикъл ,Пазара ,Водно огледало ...милиони с които спря обезлюдяването

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен13/10/24 09:48

      Ето още един заваллия

      Изтриване
    2. Анонимен13/10/24 11:58

      Да, много окрадаха неговите подчинени строителни фирми чрез които той усвояваше парите за себе си."Огледалото" първоначално оценено за 7 милиона и след това глътнало 72 милиона. "Пазарът" от 3 проекта направиха 1 общ, за да може да глътнат 3 пъти повече пари. За качество на изпълнението да не говорим. Когато вали дъжд вътре тече и всички гръмотевици падат върху него. И за пазара Хасан тегли заем, който ще плащат и внуците ни. След това започнаха продажбите на парче и се нацвъкаха павилионите. Пазарът не е пазар на производителите, а пазар на прекупвачите, търгашите и мошениците. С водния цикъл положението е още по зле. Тук- таме туриха тръбите за водата, а тръбите за каналите са си старите, които са леш. Тук парите ги глътна Хасан и Вълкът. После за каналите пак ще копаят и ще асфалтират. Искам пълно разследване на всичките му дейности и всичките му заеми, които единодушно гласуваха неговите главочи от местния парламент. Те също трябва да бъдат разследвани, защото едва ли знаят за какво са гласували.

      Изтриване
    3. Анонимен13/10/24 14:40

      🤣🤣🤣🤣, вярваш ли си 🤣🤣🤣

      Изтриване
    4. Анонимен14/10/24 10:27

      Хасан привлякъл инвестиции?! 🤣🤣🤣
      Хасан и фирмите му прибраха милиони, които и внуците ни ще продължат да изплащат!

      Изтриване
  15. Анонимен12/10/24 22:41

    3 senede iki defa Kırcalide aracımın lastikleri yarıldı, buna sebep olana hakkımızı ve oyumuzu helal etmiyoruz..
    ..

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен13/10/24 14:56

    🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.