24rodopi.com/Общество
Четирилентов път за „Маказа“ в участъка от кръговото на автогарата до светофарите на „Веселчане“ поиска общинският съветник от ГЕРБ Руслан Терзиев.
В питане до кмета на община Кърджали Ерол Мюмюн и директора
на ОПУ инж. Ивана Калчева Терзиев изтъква, че участъкът от бул. „Беломорски“ до
улица „Първи май“ е един от най-натоварените в града, той поема не само
вътрешния, но и транзитния трафик и движението по него е изключително
затруднено особено в делнични дни, по празниците и през летния сезон. Основната
причина за ежедневните задръствания и колоните от автомобили по т.нар. Ардински
мост са еднолентовите подстъпи и изходи от кръстовището на автогарата, както и
преминаването на движението от четири ленти за активно пътно движение в две,
което не позволява използването на улица „Първи май“ в пълния й капацитет,
посочват в прессъобщение от местната структура на ГЕРБ.
Терзиев отправя питане към общината и ОПУ дали е възможно да
се проектира разширение на платното в отсечката от кръговото на бул.
„Беломорски“ до кръстовището на „Веселчане“, какви са изискванията за
обособяване на четирилентово платно и има ли местната власт намерение да
инициира такъв проект. Проблемът е с висок обществен интерес и решаването му
предполага координирани усилия на общината и АПИ, казва Терзиев.
Терзиев !!!! Ти акъл имаш ли ? От математика и метри разбираш ли ! Как се разширява мост знаеш ли ? Един наследник на терзия трябва малко поне да розбира от см.м.! Дангалак !
ОтговорИзтриванеЯвно не си от града и само преминаваш от време на време - на моста са си 4(четири) ленти - след моста, по не ясно каква причина стават 3...!!!
ИзтриванеСамо околовръстен път ще помогне ,а не да се дават безумни решения
ИзтриванеАмсалак къде на арденския мост има 3 ленти бе?
ИзтриванеБрат, ти малоумен ли си или само така говориш? Преди ремонта на тази отсечка преди, сигурно вече 20 години, там имаше 4 ленти. Намалиха ги на три за да може да се влиза в лидл и бензиностанциите, което беше пълно безумие. Да не говорим че има повече от достатъчно място да се разшири пътя, без да се разширява моста.
ИзтриванеОт кръговото кръстовище до ул. Първи май има 13 пътни връзки, как ще стане престрояването г-н Терзиев , явно не мислиш затова.
ИзтриванеТой моста си е четирилентов колега
ИзтриванеАбе елате да Видите в Холандия как се РАЗШИРЯВА МОСТ без да Спират движението МНОГО СТЕ НАЗАД В България с Техниката
ИзтриванеМарш да събираш картофи селтак.
ИзтриванеМного си прост ей,на моста лентите са си четири
ИзтриванеНа времето имаше 4-ленти,ако си спомням някои грацки.
ОтговорИзтриванеАланколу няма невъзможни неща ....освен само една.....така че.....прав е ТЕРЗИЕВ....
ОтговорИзтриванеПроблемът не е в броя ленти, щом има спирания в кръговото. Пешеходният трафик на кръговото трябва да е с подлези или надлези.
ОтговорИзтриванеТова също
ИзтриванеEdno umno reshenie nyakoy da kaje.. samo nadlexi I to ne sa slojni s jelezna konstruksia... razbirase ako ne izpalnyavat nashi firmi I shte sa na normalna sebestoynost.napravetw za grada piloting 20 prowkta za nadlexi dayte na Edna firma ot ot Istanbul I za 1 godina e gotovo... mslko li ima tam
ИзтриванеТи много разбираш.......простак......до 07:28
ОтговорИзтриванеВ този участък само да се оправи маркировката и всичко си идва на мястото
ОтговорИзтриванеNe Stara Samo s markirovka Tri’s vandal se razshiri plat Moto ina iziskvane Za gabariti
ИзтриванеПиши грамотно!
ИзтриванеПреди беше по 2 ленти в посока.
ОтговорИзтриванеПравят го пак така и проблема е решен за 1 ден
Позволете ми да си кажат и аз мнението си.През 2012 година когато се направи ремонт на отсечката от автогарата до спирка Джебел проекта беше променен от страна на АПИ.Не беше взето мнението на община Кърджали,за варианта .Изпълнение и проект са на фирми приближени на ГЕРБ, ТАНДЕМА БОРИСОВ,КАРАЯНЧЕВА.
ОтговорИзтриванеЗа да има 4 ленти е необходимо разширение на булеварда. На моста са 4 платна но надолу стават 3 заради входовете наляво. Разширението може да стане за сметка на тротоара към ЖП линията по която без това никой не минава. Има възможност да стане това.
ОтговорИзтриванеДо кмета ерол и компания ръководители пътищари:
ОтговорИзтриване1:Там по времето когато на 3 села се падаха по една кола и на 3 входа по блоковете също по една кола имаше 4 ЛЕНТИ.Сега когато на всяка къща се падат по 3 коли,същото и за един апартамент лентите от 4 станаха на 3.Това се направи с цел да се обезпечи Бизнеса не народа!!!МОСТЪТ Е 4 ЛЕНТИ ОГЛЕЖДАЙТЕ СЕ КАТО ПРЕМИНАВАТЕ
2:Най-Евтиното и бързо решение е СРЕДНАТА ЛЕНТА ДА СЕ РЕГУЛИРА СЪС СРЕДНА СВЕТЛИННА РЕГУЛАЦИЯ(Сфетофари над средната лента и в 2 те посоки) .При натоварен трафик да се пропусне страната откъм натоварването,забрана за завиване наляво при натоварен трафик.
3.Отворете достъп откъм ОЦК към ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА ИЗТОК и ЗАБРАНЕТЕ ЗАВИВАНЕТО НАЛЯВО КЪМ ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА ДО ЖП ПРЕЛЕЗА!!!!!!!!!!!!!!ОТ ТАМ, ЗА ДА ВЛИЗАТ 3 ТИРА КЪМ ИНД. ЗОНА ИЗТОК ПРЕМИНАВАТ ПРЕЗ ЦЯЛОТО КОЛЕЛО, И СЪС ЗАВИВАНЕТО КЪМ ЖП. ПРЕЛЕЗА СТАВА 3 ЧАСА ЗАДРЪСТВАНЕ!А КОЛКО БУСА МИНАВАТ И СЛУЖЕБНИ КОЛИ РАБОТНИЦИ ТАМ Е ГЛАВНАТА ТАПА!!!
4.ИЗТРИЙТЕ МАРКИРОВКАТА ЗА ВХОД КЪМ ПЕТРОЛ ДО КРЪГОВОТО НА АВТОГАРАТА.ТАКА ЩЕ ВЛИЗАТ ПО 2 КОЛИ НА КРЪГОВОТО,ЕТО ВИ САМО С 2 ЛИТРА БОЯ 50% ОБЛЕКЧЕНИЕ!!!!!!
5.АКЪЛ ТРЯБВА АКЪЛ!!!!!!ТОВА ТРЯБВА ДА Е НА 1 -ВО МЯСТО ПО ПРИНЦИП
Акъл няма! Има мой, товй, роднина, партиец от мен имаш ЗА! Добри предложения, особено за промишлената зона.
ИзтриванеTrqbva nova markirovka
ОтговорИзтриванеда ти го т..я на пипито,как стават четири ленти,трябва ни околовръстно и то спешно
ОтговорИзтриванеОколовръстното ще струвало 200 милиона евра.Ако ги имаш давай,но спокойно те ще ги вземат от теб и мен като вдигнат винетките на 130 лева!Запомни го!
ИзтриванеПреди Хасан простия да го препроектира си беше четири платна, от автогарата до светофара на Вселчане!
ОтговорИзтриванеами лидъл ,омв и лукойл си плащат за комфорта а кърджалийци да го ду....
ОтговорИзтриванеИ правиллното престрояване на кръговото ,че всеки от където си иска минава .Спирката и такситата нямат работа там както по горе писаха пешеходните с надлез или подлез
ОтговорИзтриванеима едно, единствено решение - пешеходните пътеки на кръговото на автогарата - или с надлези, или подлези, там е проблема, там е заровено кучето !!!
ОтговорИзтриванеЕдин подлез 5 милиона евро,там трябват 4*5=20 милиона.ако ги имаш давай!
ИзтриванеТам проблемът е на 20%.При натоварен трафик От светофара на Веселчане до кръстовището на прелеза пристигам за 15 ина минути,но мина ли това кръстовище за 2 минути съм до съда.Мога да сложа главата си ако не е така!!!
ИзтриванеПрав е!
ОтговорИзтриванеИскаме и витрини да има както във Амстердам.
ОтговорИзтриванеНЕКА ИМА! АМА ЖЕНИТЕ ЩЕ ДОЙДАТ С ТОЧИЛКИТЕ СИТИТО Е МАЛКО ЩЕ ОТМЪЩАВАТ
ИзтриванеТова за 4те ленти съм го писал, многократно още след първите задръствания, но тука работниците но 24родопи нито веднъж не одобрява такива коментари. Това може да не реши целия проблем, но поне ще има доста облекчение.
ОтговорИзтриванеДругото решение е да се направи надлез за транзитните превозни средства, по цялото протежение от входа на града, до изхода. Един вид път на две нива, примери много. Като мост над основния път. Това може да се построи за месец, с готови елементи. А в Китай или Индия за 5-6 дена е готов, без даже да спре движението.
В Китай хората си обичат страната и мислят за доброто на народа,ха познайте тука първо за какво се мисли?
ИзтриванеХа-ха!
ОтговорИзтриванеА,друго не искате ли?!?!
ОтговорИзтриванеЕдин човек да предложи накакво решение за трафика и се изсипаха хиляда коментара.
ОтговорИзтриване