40 минути от входа на Кърджали откъм Момчилград до центъра на областния град.
Колони автомобили и задръствания в последните 10 дни.
„Какво би се случило с човек, с инсулт или инфаркт, който е
в линейка, пътуваща от Крумовград до областната болница в този трафик?“, пита
кърджалиец.
Кошмарът на кръстовището във „Веселчане“ не е само по това
време на годината, а ежедневие в час пик. Колони автомобили, понякога чак до
изхода на града. Особено за ляв завой към „Осми март“. Зелената светлина
допуска едва по няколко на минат…
„Едни напълно излишни светофари. Това кръстовище няма конфликтни
точки и спокойно може да се премахне светлинното регулиране. Вместо това да има
светофар за пешеходци, но с бутон. Когато са развалени, преминаването е „Пей
сърце“. Никакви опашки, никакви нерви“.
Мнение от десетки водачи.
Над 60 000 са регистрираните МПС в региона. В момента
областта е пълна със завърнали се гурбетчии и изселници, с което трафикът се
утежнява още повече.
Там трябва да е кръгово и нещата са решени няма да има никакъв проблем те Англичаните не са прости щом на всякъде са с кръгови
ОтговорИзтриванеКръгови ама ще има блъскане на пешеходци! Там както се силят... те затова не го правят. Ако има кръгово, трябва да има и надлез!!!
ИзтриванеКаде е кат да регулира кръстовището в час пик.
ОтговорИзтриванеКарат си ноеите коли и си взимат големите заплати и им дреми за трафика
ИзтриванеЕдно кръгово за глухар и едно кръгово там ще решат доста проблеми. Следващият проблем са пешеходните пътеки на кръговото на автогарата, трябват светофари с бутон за пешеходците.
ОтговорИзтриванеДа решението е едно голямо кръгово има достатъчно място и е време вече да няма пешеходни пътеки на платното за движение, защото трафика по булеварда е интензивен ТРЯБВА ДА ИМА ПОДЛЕЗИ за пешеходците или ПЕШЕХОДНИ МОСТОВЕ над булеварда от автогарата до идата може малко да се облекчи движението!!!
ИзтриванеТози светофар е нужен за ляв завой от Момчилград за КАТ.Пишете с колко се пълни бюджета от тия паркоместа под път над път а има на пазара без касово за другарите.
ОтговорИзтриванеГлупости пълни, напротив. Когато не работи светофарът, няма никакви колони. Просто изчакваш една колона с предимство, а тя се изнася бързо, и това е. Със светофар: минута червено и 13 секунди зелено, от там идват опашките
ИзтриванеНа това кръстовище ако се премахне светофара при следващия интензивен трафик ще има толкова птп, че пътуващите за Гърция вместо да чакат на ГПП Маказа, ще чакат на тапата в Кърджали, може би компенсация за Шенген. Конфликтната точка на написалия статията може да бъде само между мозъчните му клетки и мисълта. От друга страна кръстовище на две нива или кръгово може би биха били полезни, но за това трябва прецизно измерване на трафика и актуално решение, защото кръгово с малък диаметър може да доведе до по-лош ефект. Също така трябва да се засегне и темата за изграждането на още един мост до въженият мост с цел освобождаването на трафика по пътя за Ардино и всички населени места по пътната артерия. Това до голяма степен ще облекчи трафика по двата съществуващи моста.
ОтговорИзтриванеТи си много прост, бе, Т-образно кръстовище, елементарно е, няма конфликтни точки, защото липса един вход/изход. Ама като не знаеш елементарни правила, трябва "портокал" на светофара, малоумни водачи. ПТП щяло да има, тъпак. ПТП-ата стават при работещ светофар и малоумници, които правят обратен
ИзтриванеКъде отивате бе шматки , нищо ли не видяхте
ОтговорИзтриванеКОГА ЩЕ СТАЧКУВАМЕ ШОФЬОРИТЕ
ОтговорИзтриванеЛято щото сега е студено.
ИзтриванеОколовръстно трябва драги ми професори
ОтговорИзтриваневечер кат да не се крият а да регулират и да санкционират разни тарикати които от моста до автогарата изпреварват всички с разни шмекерии-пускат ляв мигач все едно че ще завиват към омв или лидъл или техномаркет и така до автогарата ако няма опасносто от кат. това е всяка вемер от17.до 18 часа най вече. и никой ли от тях не знаян и не виждат това положение става въпрос за органите на кат
ОтговорИзтриванеПри толкова тесен пътен участък, абсолютно не трябва да има завиване към лидъл мидъл, техно, омв и пр. А само на дясно да се влиза към въпросните фирми, заради тях свалила лентите от 4 на 3 защото подкупиха когото трябва.
ИзтриванеБраво,точно там е проблема.
ИзтриванеПо добре надлез или подлез за пешеходци.
ОтговорИзтриванеЕто това е най Умното решение Надлез или Подлез
ИзтриванеВреме е да стачкуваме
ОтговорИзтриванеПроблема не е в светофара, а до бензиностанция лукойл, където 2 платна се сливат в едно, и се получава тапа, трябва да се мисли в тази насока.
ОтговорИзтриванеАз незнам дали за последните 30 години да са направили нещо за да се облекчи трафика в града .90 години може би е имало 15 000 рег коли докато сега се пише че са 60 000 без преминаващите за Гърция . И как с едно две кръгови и някъде със или без сфетофар кръстовище ще се реши проблема .
ОтговорИзтриванеАма разбира се, прави сте там не е нужен светофар, когато искаме да завием наляво от Веселчане за автогарата ще духаме супата и всичко ще е точно.
ОтговорИзтриванеДа се създаде сдружение ,,Околовръстно за Кърджали,, и да им разкажем играта на властващите в село София
ОтговорИзтриванеАко не се организираме и с всякакви методи не настояваме за околовръстен път , който е крещящо необходим, в близките 50 години няма кой да се сети за нас. Нужно е сдружение в което да се включат активни граждани , общински служители, професионални организации и съюзи, депутати , НПО-та и т.н. . На София изобщо не им пука за Кърджали.
ОтговорИзтриванеСтар кърджалиец-Кръстовището във Веселчане си беше супер със старата конфигурация, преди един бивш шеф на КАТи ДАП Дончо Драганов да му такова майката и оттогава няма оправия. Факт!
ОтговорИзтриванеТова е глупост ако няма светофари ще има много катастрофи.А и тия които идват от страната на кат ще има да чакат за да завият към автогарата сигурно един час
ОтговорИзтриванеТия десетки водачи които са изразили това мнение, да няма светофари, нека рано в понеделник отидат на пазара, тогава щели да пуснат изкуствен интелект с намаление. Побързайте количествата са ограничени, търсенето голямо.
ОтговорИзтриванеПовечето, които искат са разни гости, един разумен човек от тук никога няма да го поиска.Аз ще попитам, защо минават по 3 коли на зелено?! Повечето шофьори нямат култура на шофиране освен да спазват правилата и от там е задръстването.Аз ги виждам не знае кога да навлезе в кръговото и зад него колона или кара с 30 и другия вариант влезе нарочно от вътре и запуши после с мигач лентата за да се навре от вътре а дори и тогава ако направи кръг на кръговото ще дойде във външната лента но полицаите ги виждат и нищо.Отделно има малоумни които мислят че като писнеш един колега си пуснал цялата колона и остават посредата в нищото и пак задръстват отделно има идиоти дето пускат по 10 коли без предимство без да ги оставят да почакат поне 3 коли отделно има идиоти които виждат че святка жълто отпред има задръстване и влиза в кръстовището и запушва лентите !? Въобще не знам тези инструктори как ги учат и извънградско и градско с по 30 а правилника въобще не знаят както казах култура на шофиране няма не се пропускат бързащите няма адекватно поведение на пътя някой не знаят за какво са мигачите мъката е комплексна а болните от Крумовград ще ритват камбаната защото НИКОЙ НЕ ПРОПУСКА ЛИНЕЙКАТА даже се съмнявам че знаят че трябва да правят път.
Изтриване„Едни напълно излишни светофари. Това кръстовище няма конфликтни точки и спокойно може да се премахне светлинното регулиране. Вместо това да има светофар за пешеходци, но с бутон. Когато са развалени, преминаването е „Пей сърце“. Никакви опашки, никакви нерви“.
ОтговорИзтриванеМнение от десетки ШМАТКИ
Когато не работят светофарите що няма задръствания бе?! Щом са десетки шматки, чакайте си на светофарите по десет часа и не ревете във фейсбук
ИзтриванеZasto do sega ne go zadavahte tozi vipros na grozniya hasan azize
ОтговорИзтриванеНародеее , мастилото ни свърши да даваме акъл как може и какво трябва. Тези комисии в общината и КАТ в мазе ли работят и живеят ? Не излизат ли ? Ако виждат каква е обстановка защо нищо не предприемат ? В крайна сметка за какво им плаща държавата , да бездействат ?
ОтговорИзтриванеСтачки и протести обаче не са забранени !!!
Поне някой началник да излезе и да каже така и така стоят нещата , какво смятат да предприемат и т.н.
асан изобщо не чуваше за проблемите на хората в града.Ходеше по селата да ниже тютюн и лъжеше бабите там...
ОтговорИзтриванеИ мекици пържеше...
ОтговорИзтриванеPodlez, tunel za kolite v vsichki posoki, a za peshehodcite v jilistnata zona otgore krasiva gradinka. ;))))
ОтговорИзтриванеПроблема не е във светофара , след моста по посока автогарата движението от 2 ленти преминава в една , а нашите полицаи гордо чакат на автоспирката и глобяват. Във средната лента по посока автогарата превозните средства трябва да имат право освен да завиват наляво и да се движат направо до кръговото, самата маркировка трябва да се промени до кръговото. Запомнете ще има отпушване.
ОтговорИзтриванеМного добро ще е това решение .
ИзтриванеАко няма светофар за колко часа ще завием на ляво?!?!Аааа,много сте умни някои…Трябва околовръстно,това е
ОтговорИзтриванеОколовръстно ни трябва,кой разбира от кръгово…
ОтговорИзтриванеТрябва да е с пропуск шофирането в Кърджали. Пропуск трябва да се въведе не само за гостите, а и за кърджалийците. Аз съм перфектният човек, който може да определи, кой ще шофира в града и да издам пропуските. Изключение може да се направи само за транзитно преминаващите с декларация, че няма да срират в града и, че ще го напуснат по най-бързият начин по най-прекият път. Може да се направи изключение и за хора с ТЕЛК-ови решения и фирмени коли, които декларират, че отиват по работа. За останалите аз можеше да издам проруски. Само да имах власт...
ОтговорИзтриванеА знаете ли какви нагли шофьори има, чакаш на червено да завиеш на ляво посока от Гледка Възрожденци и те от дясното платно засичат отпред чакащите светофара да светне зелено и спират на пешеходната пътека и кръстовището без да се съобразяват .
ОтговорИзтриванеТрябват умни светофари които да се сменят според потока на движение.
ОтговорИзтриванеПроблема е на автогарата а не е светофара на Веселчани
ОтговорИзтриванеАко се настроят светофарите в час пик ще се оправят нещата или да се регулира от кат
ОтговорИзтриванеИ що да ги махат светофарите. Всички сте много акъълий.
ОтговорИзтриванеТрябва да се махат синята зона от бившия Гранд до автогарата там трябва да е строго забранено спирането.. някои олигофрени паркират даже след синята зона и движението автоматично става само на едно платно за да влизаш на кръговото и заради това става задръстване чак до пред сладкарница Виена...
ОтговорИзтриванеСинята зона минимум 5 лева трябва да стане.
ИзтриванеТам трябва да има две платна и в двете посоки от автогарата към Веселчане както беше навремето преди много години и светофарите да са от умните като в чужбина там където има повече трафик там да пуска повече.
ОтговорИзтриванеЕдно време , който помни нямаше омв лидъл и тая руската бензиностанции и бяха по 2 ленти в посока . После ги направиха тия омв лидл платиха си хората за вход от обратната им посока и е... ха мамата на движението . Всичко е рушвети от които страдаме ние.
ОтговорИзтриванеВ Кърджали е необходимо построяването минимум още 2 моста и околовръстно и движението в града ще намали .
ОтговорИзтриване