24rodopi.com/Образование

Талантливи ученици от Кърджали триумфираха на художествено-музикалното състезание, организирано от Асоциацията на Кеймбридж училищата в България с цел да насърчи изучаването на английски език чрез изкуство.

Младите артисти от ЕГ „Христо Ботев“ впечатлиха официалната комисия със завладяващо изпълнение на песента „Man! I Feel Like A Woman“ на английски език и заслужено заеха престижното първо място в класацията. Второ място бе присъдено на учениците от ГПЧЕ „Йоан Екзарх“-Варна, които спечелиха и приза „Победител на публиката“.

Победителите ще бъдат наградени на официална церемония по време на Cambridge day 2025, където ще имат възможност да представят своите музикални композиции на живо.

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.