24rodopi.com/Общество

Има ли пристрастност от страна на Комисията за защита на потребителите, когато се касае за сигнали срещу големи вериги?!

Това съмнение е останало у жител на региона след като подава жалба до КЗП срещу „Технополис“. Поводът е наранен електроуред, който е оставен за ремонт. Съмнението обаче е, че устройството може и да е подменено. Става въпрос за кафемашина.

„При подаването на жалбата изпратих и снимкови доказателства за състоянието на продукта. По-късно разбрах, че част от тези доказателства липсват от преписката и не е ясно какво се е случило с тях. Това поставя под съмнение обективността на разглеждането от страна на КЗП – Кърджали“, посочва за 24rodopi.com Йълдъз Расим.

„Още по-притеснително е, че младши инспектор от местния офис на КЗП е изготвил становище в последните дни от срока, въз основа на протокол, предоставен от сервиза на Philips, в който се твърди, че съм отказал ремонт. Подчертавам, че не съм подписвал такъв документ, не съм присъствал при съставянето му и не съм бил запознат с неговото съществуване. Смятам този протокол за невалиден и подвеждащ.

Случаят създава сериозни съмнения за пристрастие от страна на КЗП – Кърджали в полза на голям търговец, а не в защита на потребителя, каквато е тяхната основна задача. Подал съм сигнал и до централното ръководство на КЗП в София, както и до Омбудсмана на Републиката.

Готов съм да предоставя пълната документация, кореспонденция, както и да дам допълнителни обяснения и снимкови материали. Просто трябва такива вериги да спрат да мамят хората. Снимките са направени в сервиз на „Технополис“ преди ремонта на машината за дребен проблем с откачен маркуч. Пращам и сега в какво състояние е“, посочва в сигнала до редакцията ни Йълдъз Расим.

 

 

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

28 comments so far,Add yours

  1. Анонимен2/7/25 14:30

    Продажна държава!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен2/7/25 14:33

    Технополис са най големите измамници взимат ти пари за поправена стока която е в гаранция

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен2/7/25 16:36

      Най-голямата простотия която съм чул за тази седмица. Никой не ти продава поправена стока на която върви гаранцията на уреда защото един път приеме ли се този уред в даден сервиз то се записва сериен номер и т.н. а и кво на каса ти дават касова бележка със задна дата ? И никой не би посмял да ти продава втора ръка поправен продукт за нов във никоя голяма верига дъли то било Зора, Технополис, Озо може Емаг да го направят защото през тях се продава стока от трети лица и вече има спечелени дела срещу Емаг. Хората в България не си знаете правата и искате твърде много :)

      Изтриване
    2. Анонимен2/7/25 20:16

      И с нас се случи същото нещо. Технополис Кърджали искаше пари за да заменят частите на уреда, които бяха напълно обезобразени по време на ремонта от сервиза, с който работят.

      Изтриване
  3. Анонимен2/7/25 14:33

    Със същата кафемашина, със съшият търговец имах и аз проблем. След ремонт машината беше износена. Претендирах по гаранция, след като машината се развали за 2-ри път и беше закупена на физическо лице, в крайна сметка след 2 месеца възражения несъгласия и разправиии с кого ли не машината ми бе заменена за нова. Сервиза в Технополис е адски зле! Търсете си правата. Големи вериги са свикнали сиромасите от кърджалийско да не си знаят правата и веднага ги пускат по пързалката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен2/7/25 16:26

      Vsichki golemi verigi rabotqt sas chastni servizi i mashinata si e pri oficialen serviz na philips takache tova e ot philips balgaria lichno sum rabotil za takiva servizi

      Изтриване
  4. Анонимен2/7/25 15:01

    Тук в случая е ясно, че Комисията за защита на потребителя по-техните правомощия си върши работата. Но нещо не е ясно какво точно иска гражданина от магазин Технополис, след като му е взет уреда за ремонт и поправен.






    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен2/7/25 16:30

      На снимките се вижда как хубаво са го ремонтирали

      Изтриване
    2. Анонимен2/7/25 19:44

      Да в Кърджалийското КЗП си вършат много добре работата, като унищожават снимковите материали, представени от потребителите. И “случайно” само точно тези снимки, които документират нанесените щети върху машината по време на “ремонта”!

      Изтриване
  5. Анонимен2/7/25 15:08

    100 procenta horata sa mu predlojili reshenie na problema i nashia PROST kardjaliec e otkazal i se e napravil na interesen vinagi sa mi pomagali raboteshtite tam i sum mnogo dovolen koi znae kakuv nenormalnik

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен2/7/25 16:20

      Хора работещи там да не пишат . Колев пък хич да не пише …

      Изтриване
    2. Анонимен2/7/25 20:01

      Решението, което предлагат така нормалните служите на Технополис е клиента да си заплати за новия ремонт, който е нужен за поправката на одраните от сервиза части на уредите. Ето такава е гаранцията на продуктите закупени от Технополис Кърджали.

      Изтриване
  6. Анонимен2/7/25 16:57

    Отдавна е изчерпан доверието към КЗП. Хората знаят, че там файда няма и вече не ходят там . Или да ги махнат
    или да им сменят името в Комисия за защита на Търговците . Няма смисъл да ги храним с нашите данъци .

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен2/7/25 16:58

    Технополис нямат вина . Търговеца philips отказва ремонта

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен3/7/25 09:13

      тогава прекупвача технополис поема за своя сметка ЯСНО Е!

      Изтриване
  8. Анонимен2/7/25 19:22

    Ееех ква здрава техника се правеше едно време . Сега само я пипнеш и айде по сервизите.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен2/7/25 19:25

    Там сервиза първо рязваля и после предлага поправка срещу заплащане . Всеки мята топката на друг . Потърпевш е потребителя

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен2/7/25 19:29

    Ако някой иска да качва в сайта на кзп жалба . Ще видите, че текста е там а снимките ги няма . Не се виждат и не се знае какво са получили (Получават това което ги отърва) Другото се унищожава . . После казват, че не се видяли нищо . Умишлено е . Ако се виждаха снимките които са изпратени това щеше да промени хода на разледвания . Това се прави умишлено от страна на кзп

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен2/7/25 19:35

    Колко редно е сервиз който одрал цялата машина докато сменя една тръбичка да смени още 5 елемента и машината вече да стане тотал щета . Редно ли е една машина по вина на сервиз цялата да се ръчка отвсякъде с отверки .

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен2/7/25 19:36

    Типично по български, докато продадем даден/продукт или стока всичко е наред гаранции, добро отношение...
    След като стане проблем, нещо се развали, гаранция-Франция...
    Голяма магазин като технополис - излагация.
    КЗП-Кърджали както винаги не знаят къде се намират, отново и отново бездействие от тяхна страна.

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен2/7/25 19:39

    ОСТАВКИ В КЗП ….

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен2/7/25 19:42

    Пишете комисия за защита на потребителите в гугъл . Има над 100 коментара . Всички говорят за загуба на време и протакване . На 10 години по 1 акт правят .

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен2/7/25 21:40

    Народа в Кърджали е чисто луд първо няма сервиз на технополис това да пълни глупости и магазина не е франчайз собственикут е един за цяла България убеждавам се като цяло всички колко са зле в този град да си мислят че кзп се изправя само срещу магазина просто е непосилно за тях

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен3/7/25 09:15

      дори и да няма те казват че ИМА сиреч има сключен договор с НЯКОЙ който е задължен да оправя другото взаимоотношенията им (търговски) СА СИ ТЕХЕН ПРОБЛЕМ НЕ НА КЛИЕНТИТЕ НА ТЕХНОПОЛИС!!!

      Изтриване
  16. Анонимен3/7/25 05:56

    Абсолютно прав е човекът да си търси правата! Магазинът само продава стоката. Но пък е факт, че когато се опиташ да дадеш нещо за поправка в гаранция, гледат да те откажат на всяка цена. В случая в сервиза са си "оставили" ръцете и вместо да поправят уреда, те още повече са го развалили. А служителите от КЗП-Кърджали дори и не се опитват да защитят потребителите, за тях е по-лесно при възможност изобщо да не се занимават с тях.

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен3/7/25 05:57

    Странно. Никога не съм имала проблеми с Технополис. Връщала съм уреди в гаранция, като знаех какво включва тя6. Нито пари са ми искали, нито пък наранен уред са връщали. При второ връщане на слушалки получих нови.

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен3/7/25 06:20

    Аз съм доволен от технополис преди 2-3г купих кафемашина АУРОРА,със сензорно без копчета,с докосване,като смартфон.😊🤌👌💚и в момента си пия кафето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен3/7/25 12:21

      Това с копчета ли е бе тъп ?

      Изтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.