За избор на експерт „Комуникация, информация и логистика” в Областен информационен център (ОИЦ) – Кърджали, при следните условия:
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Образователна степен: висше образование, степен „бакалавър”.
Професионален опит: минимум 1 година в разработването, изпълнението, мониторинг, контрола и/или реализацията на поне един проект с финансиране от ЕС и/или по други програми и опит в организирането и провеждането на информационни събития, комуникационни кампании, в работа с информационни масиви.
Допълнителна квалификация:
Компютърна грамотност – MS Office, Internet, други софтуерни продукти
Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз (английски език,
френски език и/или немски език) (доказва се с диплома или сертификат за владеене на
определено ниво);
Ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство;
Шофьорска книжка категория „В“ е предимство.
ОБЩИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
Извършва информационни и експертни дейности в сътрудничество с останалите членове на екипа на ОИЦ, възложени му пряко от управителя на центъра, от ръководителя на проекта, или от представител на дирекция ЦКЗ, след съгласуване с управителя на ОИЦ.
Участва в експертния състав към регионалните съвети за развитие (звено за
медиации или звено за публични консултации) във връзка с прилагането на интегриран териториален подход в България през периода 2021 г. - 2027 г. и изпълнението на интегрирани териториални инвестиции.
Предоставя необходимата основна и специфична информация за СП и програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ, предоставяна по телефон, електронна поща, на място в ОИЦ.
Разпространява информация и документи по открити процедури за кандидатстване.
Предоставя информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите.
Предоставя пълен и безплатен достъп до необходимата информация и/или насоки за използването на информацията на заинтересованите лица във връзка с всички процедури и програми, свързани с енергийната ефективност, енергийното обновяване на сградния фонд в съответствие с европейското и националното законодателство.
Предоставя информационна подкрепа за програмите на пряко управление от ЕK, информация за функционалностите на електронното приложение към „Официалния вестник" на ЕС - Tender Electronic Daily, както и информация за публикуваните обявления за възлагане на обществени поръчки в други държави членки и такива, обявени от институциите на ЕС.
Разпространява безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други
европейски институции, УО, произведени по проекти, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ.
Разпространява обща информация за политиките на ЕС и информация и
информационни материали за областта.
Събира и обобщава информация за добри практики и представя на прекия си
ръководители. Предоставя информация за добри практики на потенциални бенефициенти.
Сътрудничи на управляващите органи и междинните звена на оперативните
програми по повод на предоставяната от ОИЦ информация.
Участва в Координационни срещи, обучения и обучителни пътувания.
Специфични задължения:
Поддържа активно сътрудничество с национални, регионални и местни медии и експертите „връзки с обществеността” на общините и областните администрации.
Изготвя и след съгласуване с дирекция ЦКЗ разпространява информационни
материали, покани, прессъобщения за предстоящи събития и публични прояви на ОИЦ, ЦКЗ и УО на територията на областта, след съгласуване с управителя на ОИЦ.
Сътрудничи с други мрежи за информация на ЕК, областните управи и
регионалните структури на министерствата.
Посреща посетителите в ОИЦ и при нужда им съдейства за ползване на място на специфична литература и информационни ресурси.
Води регистър на входящата и изходяща кореспонденция, на телефонните
запитвания, води дневник на посещенията в ОИЦ.
Осигурява логистиката – транспорт, техника, зала и др. при организирането на специални събития за популяризиране на Кохезионната политика и на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ на територията на областта.
Подкрепя организирането на инициативи за информация и публичност на ЦКЗ, управляващите органи на програмите.
Активно участва в информационните кампании от горепосочените органи,
включително и организационно.
Обезпечава функционалността и наблюдава за изправността на екрани и технически средства, излъчващи материали за популяризиране на ЕСИФ и ЕФСУ.
Обезпечава ритмичността на доставките и поддържането на необходимата
наличност от канцеларски и други материали, необходими за нормалното функциониране на ОИЦ.
Участва редовно в ежемесечните заседания на екипа на ОИЦ и ръководителя на проекта за преглед, планиране и координация на оперативната дейност.
Използва по предназначение базата данни за нуждите на информационната мрежа на ОИЦ. След съгласуване с Управителя на ОИЦ въвежда актуална и точна информация в рамките на своите компетенции и права за достъп до мрежата.
Своевременно, след съгласуване с управителя на ОИЦ, предоставя информация на дирекция ЦКЗ в изискуемия формат и срок.
Спазва професионална етика при изпълнение на своите функции и трудови
задължения и не се ангажира с никакви дейности, които могат да се отразят отрицателно върху имиджа на ОИЦ и проекта.
Активно участва в обучения и други инициативи, организирани от отдел дирекция ЦКЗ в МФ, МРРБ, ЕК и други организации, насочени към усъвършенстване на компетентността му и развитие на личните му професионални умения.
Отнася се към материалната база и оборудването на ОИЦ с грижа на добър стопанин.
В цялостната си дейност спазва изискванията на Процедурния наръчник за работата на 27-те Областни информационни центъра, както и Процедурните правила на регионалните съвети за развитие за изпълнение на функциите на ОИЦ по чл. 19, ал. 1, т. 3 от Закона за регионалното развитие.
Подробна длъжностна характеристика е на разположение на заинтересованите лица в „Информационен център” на Община Кърджали, гр. Кърджали, бул. „България” 41, ет. 1
Провеждане на конкурса:
1. Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
2. Конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички необходими документи.
3. Конкурсът се провежда на три етапа – по документи, писмен тест и интервю.
4. Необходими документи:
Заявление по образец, представен към поканата;
Професионална автобиография на български, в Europass формат по образец,
достъпна на: http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplat e_bg_BG.doc;
Документи, доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
Документи, доказващи квалификация и умения – копия от трудови/граждански договори, трудови/служебни/осигурителни книжки/ сертификати/ удостоверения /референции и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
Документи, доказващи минимален управленски или друг експертен опит – копия от трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията.
Вид на договора: Трудов договор – 8 часа работен ден
Срок на договора: до 31.12.2029 г.
Основна заплата: 2375 лв. /две хиляди триста седемдесет и пет лева/.
Място на подаване на документите: „Информационен център” на Община Кърджали, адрес: гр. Кърджали, бул.”България” 41, ет. 1, всеки работен ден от 8.00 ч. до 17.00 часа.
Документите се подават в запечатан непрозрачен плик с надпис: „Конкурс за избор на експерт „Комуникация, информация и логистика” в Областен информационен център (ОИЦ) – Кърджали” и се посочват трите имена на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон за връзка и по възможност електронен адрес.
Срок за подаване на документите: до 05.12.2025 г. включително.
Списък на допуснатите до следващия етап ще бъде публикуван на информационното табло в сградата на Община Кърджали, на интернет страницата на Община Кърджали www.kardjali.bg в рубриката „Обяви, търгове и конкурси”, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.За информация и въпроси във връзка с конкурса потенциалните кандидати могат да се обръщат към Надежда Цветкова – началник отдел „Стратегическо планиране и проекти” на тел.: 0361/67408, e-mail: ntzvetkova@kardjali.bg


















Post A Comment:
0 comments so far,add yours
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK