24rodopi.com/Общество
Днес в Бизнесинкубатора се проведе среща с кметове на населени места и главни специалисти към отдел ГРАОН в Община Кърджали. Теми на срещата бяха Въвеждането на електронен документооборот в кметствата на територията на общината, разяснения относно събиране на такси за извършени административни услуги в кметствата и отчитането им и др.
На срещата присъстваха кметът на община Кърджали Ерол Мюмюн, председателят на Общински съвет Мухаррем Мухаррем, секретарят на общината Нермин Мехмед.
Инж. Айхан Хасан, началник отдел „ИОТ“ посочи, че във връзка с Решение на МС, с което е приет Планът за действие за внедряване на административни услуги на принципа „епизод от живота“, следва да бъдат изпълнени дейностите по мярка 11.5.1., а именно служебно уведомление от медицинското лице до длъжностното лице по гражданско състояние за съставено Съобщение за смърт и въвеждането му в електронен формат. До края на септември всички кметства са регистрирани в Системата за сигурно електронно връчване /ССЕВ/ и всички те вече имат активни профили в ССЕВ.
До момента няма обявена дата, от която ще стартира официалното изпращане на уведомленията от медицинските лица, но наличието на активни профили в ССЕВ дава възможност да се започне въвеждането на вътрешния електронен документооборот – нещо, което ще стане задължително за всички. Тези профили ще се използват за цялостна служебна електронна кореспонденция.
Сезгин Мюмюн, началник отдел „АО“ даде информация за входирането и обработването на получените писма чрез ССЕВ и служебните имейли в кметствата.
Разяснения относно събирането на такси за извършени административни услуги в кметствата и отчитането им даде направи Елван Бехчед, началник отдел „МП“.
Отношение по актуални въпроси, както и по обсъдените теми взеха кметът на общината Ерол Мюмюн и секретарят на общината Нермин Мехмед.















Ейвах йандък какво ще правим сега лоша работа
ОтговорИзтриване