След Гого от "Тоника", "щурецът" Пеци Гюзелев, Миро от "Мери бойс бенд" и Вили Кавалджиев, още една музикална легенда закъса яко със здравето, съобщава "Блиц".
Става дума за рокмузиканта Юксел Ахмедов, с чието име се свързват култовите групи "Стил", "Диана експрес", "Фоноекспрес" и "Кукери", десетки хитови парчета, сред които и евъргрийнът "Както казват хората".
За разлика от колегите си обаче, роденият в Кърджали певец, композитор и аранжор не желае да "афишира" заболяването си в медиите. Напротив - за дереджето на Юки, както го наричат най-близките му, знаят само шепа приятели. Категорично отказва срещи с журналисти. "Не искам никой да ме съжалява!", парира по телефона той.
От свои източници узнахме, че диагнозата на роклегендата е лимфом - злокачествено заболяване на лимфните възли, уточнява "Блиц". Известна е още като "Болестта на Ходжкин". Юксел вече е претърпял една сложна операция в елитна столична клиника и в момента е на химиотерапия.
Негови загрижени фенове пък са създали страница във Фейсбук, озаглавена "Neka da pomognem!", за която се оказа, че музикантът дори не знае. "За първите медицински процедури, които са важни за борбата на Юксел с тежкото заболяване, са нужни около 40 000 лв.", се казва в социалната мрежа.
Сестрата на Юки - Емел Бабаева е стартирала кампания за събиране на средства за лечението му. Дузина местни патриоти веднага стават съпричастни към дарителския жест. Най-странното е, че Ахмедов още не знае какво прави кака му, която е открила дарителска сметка в Банка ОББ, където вече са постъпили суми от няколко кърджалийски фирми, пише агенция "Блиц".

Юксел Ахмедов: НЕ ИСКАМ НИКОЙ ДА МЕ СЪЖАЛЯВА!

- Юки, как си, в какво състояние на духа те намирам?
- Малко съм болен, от лимфома. Това е!
- Кога почувства първите симпотими на болестта?
- Не искам да давам този път интервюта. Разбери ме правилно. Аз не съм някакво изключение. Болестта ми е лечима в 85 на сто случаите. Искам никой да не ме съжалява, не искам да изглеждам като някакъв жалък герой.
- Потърсих те с най-добри чувства...
- Разбирам те, Жоро, но за такова нещо не искам да се пише! В случая става въпрос за съжаление. Ако е за музика – какво съм направил, какво предстои да правя, нека да е за такива неща. А не да ме съжаляват хората. Не да си говорим за болести, има срив и в семейството ми…
- Във Фейсбук обаче върви кампания в твоя подкрепа. Факт, който не би могъл да отречеш?
- Наистина не знам какво става там. Чувал съм само от приятели. Във Фейсбук никога не съм влизал. Не знам кой го е направил това. Благодарен съм обаче на всеки, който ми помага. Но се моля болката ми да не стига до вестниците… Впрочем, държавата се грижи за пациентите си. Ето, аз съм по Каса, по клинична пътека. Няма нищо, което да съм платил от джоба си. Единствено си плащам лекарствата, които трябва да пия ежедневно. Колкото и да е бедна държавата ни, лекуват ме…
- Стискам ти палци, Юки, и дай, Боже, отново да се видим в Кърджали!
- Ето, това е мъжка приказка! Благодаря ти за обаждането. Никога да не ти дава съдбата подобна болест. Здравето е много важно нещо. Разбери ме още веднъж – не искам да ме четат по такива поводи. Що се отнася до музиката и творчеството ми – винаги съм съгласен.

Кърджали,
Георги АНДОНОВ

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. Анонимен6/11/10 10:02

    Скорошно оздравявяне Юки! Обичаме те и се молим за теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен6/11/10 12:11

    dostoinna pozizia!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен7/11/10 22:59

    Юки,ти си прекрасен човек,аз вярвам,че ще се пребориш с болестта,горе главата,стискаме палци за скорошното ти оздравяване!!!!!

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.