Той припомни, че проблемите в М-Тел започнаха в началото на септември и от тогава до сега все още не е поднесено логично обяснение какво точно се случва. Според първоначалната информация се касае за подмяна на компютърната система. Впоследствие бе пуснато и уточнението, че са възникнали проблеми при внедряването, като на практика цялата система на М-Тел бе блокирана. Абонатите не могат да получат информация за сметките, получават се забавяния с плащанията, други пък се оплакват, че са им били надвзети пари при опит за електронен трансфер през e-pay. В началото на Новата година стана ясно, че М-Тел ни сурвака с три сметки една след друга през януари - за октомври, ноември и декември. Три фактури накуп обаче ще поизпразнят и без това изтънелите след празниците джобове на хората. Не ги утешава дори обявената отсрочка за плащане - 21 дни, вместо 15, както е обичайно. За капак в началото на февруари ще пристигне и четвърта сметка -януарската. По празниците се очаква да бъдат изпратени над 4,8 милиона сметки на клиенти, обявиха по-рано от телекома. "Това е абсолютно погазване на правата на потребителите и начинът, по който се държат от М-Тел, е типичен за някой колониален монополист. Така и никой няма да даде обяснение как са натрупани въпросните сметки и как са изчислени парите, които от оператора сега искат да съберат. Ние от АТАКА неслучайно твърдим, че договорите с операторите М-Тел, Глобул и Виваком са заробващи за българските потребители и трябва да бъдат развалени от правителството. И ще настояваме това да се случи максимално бързо", каза Борислав Стоянов.
Той припомни, че проблемите в М-Тел започнаха в началото на септември и от тогава до сега все още не е поднесено логично обяснение какво точно се случва. Според първоначалната информация се касае за подмяна на компютърната система. Впоследствие бе пуснато и уточнението, че са възникнали проблеми при внедряването, като на практика цялата система на М-Тел бе блокирана. Абонатите не могат да получат информация за сметките, получават се забавяния с плащанията, други пък се оплакват, че са им били надвзети пари при опит за електронен трансфер през e-pay. В началото на Новата година стана ясно, че М-Тел ни сурвака с три сметки една след друга през януари - за октомври, ноември и декември. Три фактури накуп обаче ще поизпразнят и без това изтънелите след празниците джобове на хората. Не ги утешава дори обявената отсрочка за плащане - 21 дни, вместо 15, както е обичайно. За капак в началото на февруари ще пристигне и четвърта сметка -януарската. По празниците се очаква да бъдат изпратени над 4,8 милиона сметки на клиенти, обявиха по-рано от телекома. "Това е абсолютно погазване на правата на потребителите и начинът, по който се държат от М-Тел, е типичен за някой колониален монополист. Така и никой няма да даде обяснение как са натрупани въпросните сметки и как са изчислени парите, които от оператора сега искат да съберат. Ние от АТАКА неслучайно твърдим, че договорите с операторите М-Тел, Глобул и Виваком са заробващи за българските потребители и трябва да бъдат развалени от правителството. И ще настояваме това да се случи максимално бързо", каза Борислав Стоянов.
Аз м-тел отдавна съм ги отбила и съм доволна от друг мобилен оператор, засега.
ОтговорИзтриванеЦялата система на М-тел е хакната от 2-ма братушки."Монополистите" даве незнаят кой с какви договори е.До такава степен са я забатачили,че който ги подхване ще ги осъди....
ОтговорИзтриване