Двойно по-ниска цена от предвидените 32 млн. евро предложи обединение в търга за строителството на пътя Кърджали – Подкова, финансирано от еврофондовете. Обединение "Кърджали - Подкова", съставено от българските компании "Интегрирани пътни системи", "Пътстрой инженеринг - Кърджали", "Пътстрой - Стара Загора" и "Ес Ди Ес - Стара Загора", предложи цена за изпълнение 31 989 546 лв. без ДДС. Проектът включва рехабилитация на 8 км съществуваща настилка и 24 км ново строителство от Кърджали до Подкова.
 От деветте оферти единствено обединение "Евроасфалт – Пътинженеринг" не беше допуснато до отваряне на офертите с цената. С най-висока цена е австрийската "Алпине Бау" ГмбХ - 52 674 147.75 лв.
 Гръцката "Актор" предложи 38 830 000 лв., Обединение "Маказа" в състав "ГБС - Инфраструктурно Строителство", "Пътстрой-92" и "ИСА 2000" – 42 474 000 лв., Обединение "Маказа Трейс", съставено от "Трейс груп холд" София и "Пи Си Ай" Стара Загора – 36 999 7501 лв., Консорциум "Родопи", в което влизат "Хидрострой" Варна, "Пътни Строежи - Велико Търново", "Пътстрой Бургас" – 39 287 309.29 лв., Сдружение "Пътища Смолян 2011", съставено от "Пътностроителна техника" София и "АБ"АД Хасково – 42 637 000 лв., Консорциум "Конструксионес Рубау – Софстрой", в който влизат "Конструксионес Рубау" и "Софстрой" София – 49 792 550 лв.








Share To:

24rodopi

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. Анонимен19/5/11 21:32

    KOGA SHE PO4NAT DA STROYAT SHE DOJIVVEM LI DA VIDIM TOZI PIT...

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен19/5/11 21:47

    ami kato nema mostove, tuneli, podporni steni, parkingi...kato 6te se katerite i spuskate kato afrikanski skakalci po bairite i po zavoite - eftin 6te e patya vi. to se znae - eftino e slaboto ka4estvo.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен19/5/11 22:09

    За наше най-голямо съжаление Доган е специалист по хидрология,а не по пътно строителство.Иначе отдавна пътя щеше да е готов.

    ОтговорИзтриване
  4. Ще спечели ТРЕЙС ЕСКИ ЗАРА от мен да знаете !

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен20/5/11 09:22

    и с какво ще строят , като смъкват цените толкова много незнам

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен20/5/11 11:32

    Отново фирми близки до ГЕРБ ще строят пътя. Не се чудете че цената е ниска, след това ще започнат анексите с които тя ще расте. Това е познат начин за печелене на конкурси. А колкото до качеството на строителство ще видим след пускането на пътя. Последните приети километри от магистрали построени от ГЕРБ се налага да се ремонтират веднага след откриването им. Така, че бъдете спокойни този филм сме го гледали вече и няма да ни изненада.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен20/5/11 16:18

    ох , професори сте бе ! Кои са тия близки до герб! Аз като знам едната участничка коя ще бъде .. турска фирма близка до ГЕРБ НЯМА !

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.