Двойно по-ниска цена от предвидените 32 млн. евро предложи обединение в търга за строителството на пътя Кърджали – Подкова, финансирано от еврофондовете. Обединение "Кърджали - Подкова", съставено от българските компании "Интегрирани пътни системи", "Пътстрой инженеринг - Кърджали", "Пътстрой - Стара Загора" и "Ес Ди Ес - Стара Загора", предложи цена за изпълнение 31 989 546 лв. без ДДС. Проектът включва рехабилитация на 8 км съществуваща настилка и 24 км ново строителство от Кърджали до Подкова.
От деветте оферти единствено обединение "Евроасфалт – Пътинженеринг" не беше допуснато до отваряне на офертите с цената. С най-висока цена е австрийската "Алпине Бау" ГмбХ - 52 674 147.75 лв.
Гръцката "Актор" предложи 38 830 000 лв., Обединение "Маказа" в състав "ГБС - Инфраструктурно Строителство", "Пътстрой-92" и "ИСА 2000" – 42 474 000 лв., Обединение "Маказа Трейс", съставено от "Трейс груп холд" София и "Пи Си Ай" Стара Загора – 36 999 7501 лв., Консорциум "Родопи", в което влизат "Хидрострой" Варна, "Пътни Строежи - Велико Търново", "Пътстрой Бургас" – 39 287 309.29 лв., Сдружение "Пътища Смолян 2011", съставено от "Пътностроителна техника" София и "АБ"АД Хасково – 42 637 000 лв., Консорциум "Конструксионес Рубау – Софстрой", в който влизат "Конструксионес Рубау" и "Софстрой" София – 49 792 550 лв.
KOGA SHE PO4NAT DA STROYAT SHE DOJIVVEM LI DA VIDIM TOZI PIT...
ОтговорИзтриванеami kato nema mostove, tuneli, podporni steni, parkingi...kato 6te se katerite i spuskate kato afrikanski skakalci po bairite i po zavoite - eftin 6te e patya vi. to se znae - eftino e slaboto ka4estvo.
ОтговорИзтриванеЗа наше най-голямо съжаление Доган е специалист по хидрология,а не по пътно строителство.Иначе отдавна пътя щеше да е готов.
ОтговорИзтриванеЩе спечели ТРЕЙС ЕСКИ ЗАРА от мен да знаете !
ОтговорИзтриванеи с какво ще строят , като смъкват цените толкова много незнам
ОтговорИзтриванеОтново фирми близки до ГЕРБ ще строят пътя. Не се чудете че цената е ниска, след това ще започнат анексите с които тя ще расте. Това е познат начин за печелене на конкурси. А колкото до качеството на строителство ще видим след пускането на пътя. Последните приети километри от магистрали построени от ГЕРБ се налага да се ремонтират веднага след откриването им. Така, че бъдете спокойни този филм сме го гледали вече и няма да ни изненада.
ОтговорИзтриванеох , професори сте бе ! Кои са тия близки до герб! Аз като знам едната участничка коя ще бъде .. турска фирма близка до ГЕРБ НЯМА !
ОтговорИзтриване