За сравнение пътуване до Пловдив, който е на 100 километра, излиза 12 лева, съобщава "Родопи нюз". 45-50 лева пък бяха билетите до Измир, а в момента за същите пари може да се пътува в двете посоки. "Хората се притесняват и тръгват само ако имат неотложна работа. Страхуват се от протестите в големите турски градове", твърдят служители на автогарата.
15-те редовни автобуса, които тръгват всеки ден от автогара Кърджали за различни турски градове, са празни. Пътуват с по няколко души, а борбата за клиенти между транспортните фирми е жестока. Техни служители признават, че са свалили до минимум цените на билетите и разчитат да избият поне разходите си. Надеждата на превозвачите е пътникопотокът да се увеличи в средата на месеца, когато в Турция приключва учебната година. Традиционно голяма част от децата на нашите изселници прекарват лятната си ваканция в Кърджалийско.
kolko e do bursa ...
ОтговорИзтриванеСлучайно да не е заради валутната разлика ?
ОтговорИзтриванеОт Кърджали до Истамбул по евтино от Пловдив до Кърджали
ОтговорИзтриванеНямам думи
е, 10 лева, ама желаещи да пътуват йок
ОтговорИзтриванеa novi adresni registratzii v Kircali stavat gratis daje i na goli livadi bez ogradi?!
ОтговорИзтриванеbarzaite s novite adresni registratzii, idvat novi izbori?!
22:15 a ti pik kiv cobanin si ce virza taq novina s izborite taq cena e samo zaredi konkurenciyata v avtogarata
ОтговорИзтриванеna koq firma e tva za 10 lv?
ОтговорИзтриванеБасси простия народ, басси коментарите...
ОтговорИзтриванеkolko e do haskovo ?????
ОтговорИзтриванеТова означава, че нашите БГ фирми правят неоснователно високи печалби от цените на билетите вътре в страната. До Хасково е 6-7 лева. А цената на бензина в Турция е почти двойно по висока.
ОтговорИзтриванеiskam da znam kolko e vristaneto nali tryava dase virnem dr. kivircik
ОтговорИзтриване15:00, това означава, че коментираш първосигнално и не влагаш грам мисъл. Един автобус за Истанбул пътува с около 30 човека. Това значи 300 лева. Разходът е 30 л. на 100 км. дизел. Тези 300 лева от билети отиват само за гориво. А заплатите на шофьора и обслужващия персонал? А таксите и данъците? Става въпрос за оцеляване. Просто в този момент работят на загуба. 19:42, в автобусите за Пловдив трябва да има повече от 13-14 души, за да е на печалба фирмата-превозвач.
ОтговорИзтриванеdalaverite im stigat na partiyi virmi na dps ,nali imame mitnicari ot kirdjali slojeni..
ОтговорИзтриванеai, gorkite shofiori, i kat se povredi busa, sami da prayat remonta na patya. nevolyata obiknoveno ne chuva i ne idva. zasrtrahovatel hepten hich.
ОтговорИзтриване