Писмо на Митко Овчаров, бивш полковник  от Държавна сигурност в Кърджали:

''Вече съм длъжен да разкрия истината за историята си.
Непосредствено след 10.11.1989г. се пенсионирах по лично желание и настояване, поради дълготрайно и натрапчиво усещане за манипулации около мен и неавтентично поведение на определен близък кръг.
През лятото на 1990г. се убедих, че съм

разработван за шпионаж от посещението ми в Турция през 1980г. Сигналът за разработката е подаден от колегата ми Т.Т.,

който беше в мълчалив, но дълбок конфликт с моя баща и негов началник от друга служба. Всъщност колегата е забил ''оперативен кинжал''в гърба на фамилията ни - удар, от чийто ''оглушително тих'' резонанс на подлостта и измамата в годините, съм бил поразяван, без оглед на щетите около мен.
Моментът е бил дългоочакван от Окръжния началник, в чийто личен ''вражески'' лагер съм бил още след 1975г. От времето на моя брак и отказ да се разведа с дъщерята на ''хубавата МВР машинописка'', която той някога намразва, уволнява, но не забравя, което научих фатално късно.
За разлика от Т.Т. нямах информация за зловещата позиция, в която съм бил и дори със самочувствие, не докладвах контрабандата на няколко бутилки уиски в Турция от известен руски гражданин, министерски съветник в София. Същият предизвика малък проблем в Истанбул, който аз туширах без негатив за групата, която водих. Спасението на руснака ме превръща в обект на ДС.
''Шпионаж'', разбира се няма, но разбиването и провалянето е осигурено под секрет. Провежданите мероприятия са зашифровани с внушението за корупция, без да имам дори един случай на рекет, подкуп, изнудване или каквото и да е друго корупционно поведение от позицията на власт. Стигало се е до абсурда, съпругата ми да бъде поставена пред невъзможен избор да ме шпионира, т.е. ''погребете го, преди да го убием''. Изумителна подлост на хора, които бяха изключение в МВР, но на високо. Да,

това на практика беше ДС - такива бяха правилата на диктатурата и ме принудиха да дам гаранции за мълчание.
За сведение Т.Т. бързо изпълзя до Окръжен началник на МВР по ДС в гр. Пловдив. Освен всичко друго около него, той беше разследван от журналистката Маргарита Михнева в края на 1990г. за спекулативни имотни облаги.
През 1992г. ''случайно'' баща ми катастрофира тежко и по-късно почина. Вече бях наясно, че съм следващата жертва и заминах за САЩ и Канада. Там, в Монреал през 1995г. бе извършен опит за покушение върху мен, а за стопиране на публичност, съм подаден на детективска агенция с изфабрикуваните компромати за мен от разработката ми.
Сигнализирах властите на провинция Квебек, без да подозирам, че междувременно съм

''произведен'' в много опасен за обществото престъпник, издирван по света.

Спасителен ход за безумието на малък кръг ''гангстери с пагони'', поставили на риск държавата. Явно за Т.Т. и компания, вече бях опасен свидетел. Да, реалната опасност и заплаха за демокрацията и обществото са точно те - ''пенсионерите с пагони''/принуден съм да го кажа/. Но по-важното е , че те не са много, огромният процент от служителите на МВР бяха законоуважаващи и честни хора. Това беше причината да се прехвърля в САЩ /без опашка/.
Разбира се, че ще търся справедливост, та аз не бях престъпник, колкото и на някой да му се искаше да съм такъв. Още на граничния пункт изложих проблема на полицай, говорещ френски език.
На третия ден в полицията на Бъфало, детективите, които ме бяха открили и малтретирали в Канада, са имали план, целящ привеждането ми в кома /медикаментозно с чаша кафе и упойка/ и на носилка в ''Боинга'' на Балканите. От Ню Йорк до София със задължителната ''обработка'' в самолета, за да забравя кой съм. Разбрах замисъла и незабелязано от тях, не изпих кафето. След неуспеха, те прибегнаха до несъгласуван с осигуряващия ги ''пенсионер''ход. Те разшифроваха и афишираха, забележете Т.Т., същият с кинжала в гърба на фамилията ми от 1980г. Вероятно целта е била да получа гърч и припадък при вида му. Детективите не знаеха, че образът му /вероятно от охранителна камера/ ще ми даде сили да повдигна планина и да заплюя в лицето този подлец. Започнах да го ругая и псувам безразборно, може би в продължение на 4-5 минути. Бях почти в шоково състояние. Но фактът, че се намирам в САЩ /не другаде/, ме върна бързо в равновесие.

Бях наясно, че нямам шанс срещу армадата измамници с държавна протекция.

Прекъснах процедурата за убежище в САЩ на първото официално дело, въпреки че съдията няколкократно ме помоли да променя и отсроча решението си, виждайки несъответствия и изпитвайки съмнения по целия казус. Вероятно това е бил повода за разговор с преводач извън съда, в емигрантския лагер, където писмено потвърдих решението си за завръщане в Родината - месец Януари 1998г. Тук много хора познаваха името, лицето и сърцето ми, въпреки слуховете и внушенията за мен, като димна завеса около автентичното ми поведение. Справка за истинността на случая, ако е необходимо, може да се направи чрез посолството на САЩ в София.
А аз, дори и с нищо да не съм допринесъл за доброто на нацията и обществото в трудовия си път/каквото и да значи това/, то със сигурност не съм им навредил.
Изричайки на глас историята на живота си, съм убеден, че тя ще е остър сигнал срещу приспивната песен на олигархията и мафията, управляващи след 2001г.
Поради отсъствие на всякакви други възможности, огласяването й е професионалния ми апел против липсата на здравомислие в управлението на нацията, против пълната имитация на демокрация, против очевидния блокаж на държавността, против липсата на правосъдие и справедливост на всички нива.
Управленията след 2001г. моделират обществото с трудно преодолима нравствена парализа и политическа слепота с партии мулета на плейбек - ДПС, НДСВ,СДС, РЗС, АТАКА, ГЕРБ, НВ, Гражданите на КУНЕВА...
Няма по-нагледен пример за измама на цяло едно общество с инструментите на фасадната демокрация от докарването на царя . Той предаде държавата на некоронованите царе и мутри, а те върнаха развитието й с половин век с помощта на БСП, ДПС, НДСВ, АТАКА,ГЕРБ...
Никой не трябва да забравя, че глобализацията не прощава, тя смачква за много десетилетия нациите, чиито водачи и управления са над закона и меркантилничат.''
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

25 comments so far,Add yours

  1. Анонимен4/5/14 10:23

    Не с инициали, кажете имената на тези продажници младата генерация да знае кой е Т.Т и неговата фамилия заради кои хора са избягали почтенните хора от г Кърджали и от Р,България.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен27/10/23 04:05

      Лицето се казва тальо Георгиев Талев бивш зам окръжен началник на МВР от 10 в Пловдив

      Изтриване
  2. Анонимен4/5/14 11:07

    Името е Талю Талев. Но в името на истината трябва да се каже, че Овчаров не беше никакъв полицай - издигаше се с протекции, не вършеше абсолютно нищо, получаваше си високата заплата и вечно мрънкаше о топеше колегите си.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен4/5/14 11:33

    Трепете се вашата мамка мръсници, трепете се та да му олекне на народа...

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен4/5/14 11:45

    Т.Т...или Н.П. или други подобни,защо отново с инициали???Той Т.Т така или иначе с времето ще си е платил или ще платят други вместо него/за съжаление/ за гадостите извършени през онова недалечно време.Защо се крие името на този небезизвестен сигурно на доста хора "герой",но повечето не го познават и едва ли ще стане известно името му,ако си играем на Т.Т.,Н.П и други?

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен4/5/14 12:08

    Със семейството му какво се случва?

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен4/5/14 12:20

    и...??? голяма новина, няма що ???
    спрете да пишете глупости, на кой му дреме вече кой полковник от ДС е избягал или колко е откраднал - то всечки новобогаташи са бивши ДС-та

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен4/5/14 13:35

    Мама ви мръсна, ченгета! Колко народ разплакахте и унищожихте, а сега един банкер, друг - приватизатор, трети - депутат или министър, четвърти в Канада или САЩ!... За какво ревете сега?

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен4/5/14 17:43

    Жалко за Овчаров.Човека определено има нужда от специализирана медицинска помощ!

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен4/5/14 18:03

    Овчаров от написаното се вижда, че колко сте били, долни и тъпи ДС перзавци и боклуци. Къде беше преди де емигрираш да кажеш тези неща, или сега се правиш както и много "ДС"служители, които "са били" малтретирани в началото на демокрацията /1990г./ , за да си намериш място в някоя общинска или държавна службица. Разбрали, че колкото и да си успял и богат в чужбина, родният хляб е па сладък. А преди да бъдеш оплакван кажи ти, колко семейства от твоите действия или " от изпълнените от теб исшестоящи заповеди си проплакал сепейства и си бил причина за прловалени толкова съдби и мечти от преживелите и изтърпели възродителния процес". Не плачи за твоята добър живот - емигрант в САЩ и пенсионер от ДС. Ако си толкова тъп и умен пиши и за другите пропилени възмоности ... живот и съдби, негодник такъв.

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен4/5/14 20:40

    И какво от туй, че всяка вяра е жарава, в която можеш сам да изгориш. Ти вярвай силният е длъжен да прощава, нима си слаб да не простиш. . . ШЕКСПИР?!?

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен4/5/14 22:14

    АМИ ЗА ЧЕРВЕНОТО КУФАРЧЕ С ПАРТИЙНИ ПАРИ ,НЯМА ЛИ ДА СПОМЕНЕ НЕЩО ДРУГАРЯ ОВЧАРОВ....

    ОтговорИзтриване
  12. бай Харалампи5/5/14 10:26

    O tempora o mores!Не изпил кафето и ... се спасил :-))).Четиво за наивници.

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен5/5/14 11:04

    до 18:03.
    Децата на служители от "ДС" след демокрацията заминаха за САЩ, със зелени карти. Защо ли? Защото се страхуваха за децата си, че ще бъдат малтретирани в България (във връзка с възродителният процес). . . ./1:1.:)D

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен5/5/14 16:05

    a zabravi zatvarq6e bar arpezos i ostava 6e iostava6e samo momi4eta na godini na dezata ti le6e se uiski do zaranta isled koeto pikl4va v hotela bez da plati6 na Kolyo i tova se povta po4ti vsqka ve4er.spa s vsi4ki servitorki a turzte noseha altyni da rabotqt v balkan turist i bai ivan pomni6li ne namesvai T.T toi ne be6e v kardjali Ili misli6 4e sme zabravili

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен5/5/14 16:29

    ЗДРАСТВУЙТЕ ТОВАРИЩ ПОЛКОВНИК ! КАК У ВАМ ДЕЛА ?

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен6/5/14 09:55

    16:29. АААААААААААА !!!! ТОВАРИЩ ИСАЕВ ЕТО Вый ? ЗДРАВСТВУЙТЕ , ЗДРАВСТВУЙТЕ !!!

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен6/5/14 13:01

    Стига сте търсили под вола теле. Всички от "ДС" сте едни и същи. . .

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен6/5/14 15:24

    Тези картончета ми напомниха за онова старо време, когато Добринка работеше в Паспортна служба град Кърджали. Добринче, готин човек си. Кажа им на тези, които пишат (плюят) във форума, как стоят нещата с тези картончетата... Жива и здрава бъди. Целувам те !

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен6/5/14 16:03

    ТО ЦЯЛАТА ВЪРХУШКА НА ДПС СА ДОНОСНИЦИ НА БИВШАТА ДС НА БКП И КАКВО ОТ ТОВО ПАК ЗА ТЯХ ГЛАСУВАМЕ И ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА ЖИВЕЕМ В КАЛ И МИЗЕРИЯ ДО ШИЯТА А ТЕ САМИТЕ СА МУЛТИ МИЛИОНЕРИ.

    ОтговорИзтриване
  20. Не съм сигурен дали Митко Овчаров е бил наясно за какво и за кого е работел.......,не съм сигурен и дали е осъзнавал значимостта на заеманата от него длъжност..........но знам,че келепира му беше приоритет.............и подлостта за осигуряването на келепира......като казвам келепира имам в предвид личния интерес........
    Това,което чета приемам като брътвежи на един побъркан човек.....човек преследван от някаква фобия.........фобия на гузна съвест може би.....колко ли мръсотии може да насътвори човек,заемащ важна длъжност като неговата.....той си знае.....и защото знае,затова отпраши чак за Америка..........но за гузната съвест граници няма....

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен6/5/14 17:18

    Голямо внимание обръщате на този шизофреник. На всичко отгоре той не е никакъв полковник, а корумпиран негодник. Избяга от България от страх, че ще се разбере на колко хора взе пари за уреждане на паспорт за Запада. Защото той дълго време решаваше преписките за пътуване зад желязната завеса. Това е истината, а който не вярва си е негов медицински проблем.

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен6/5/14 18:14

    СЪЩИЯТ БОКЛУК БЕШЕ И МИТКО БОРИСОВ !!!

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен7/5/14 08:27

    "Лична драма".Не мога да разбера какво иска да ни каже милиционера.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.