25 000 кърджалийци следят „под лупа” здравните си осигуровки
55 295 хиляди граждани са поискали услуга в офиса на НАП в Кърджали през 2017 година. Най-често офисът е бил посещаван за консултации и изясняване на здравно осигурителен статус – 24 908 клиенти, посочиха от приходната агенция.
14 768 са издадените различни видове удостоверения от служители на администрацията, като от тях за съдия изпълнител са издадени и връчени 8 652 бр. удостоверения.
5 860 са изтеглените номера за обслужване с приоритет – за обслужване на осигурителни каси, счетоводни къщи и т.н. средни данъкоплатци и осигурители.
1 245 клиенти са посетили офиса, за да направят уточнения на задълженията си по справка, посочи директорът на офиса на приходната агенция в Кърджали Елван Гюркаш.
По предложение на офис Кърджали в системата за управление на опашките е зададен нов параметър, това е „Повече от една услуга на едно гише" или комплексно обслужване. Тази услуга е ползвана от 480 клиенти.
Входирани и обработени осигурителни декларации, подадени по електронен път и електронен носител, са 617 619.
Средното време за обслужване на един клиент във фронт-офиса е 10,45 минути, което е с 1 минута по-малко в сравнение с предходната 2016 година.
Издадените ПИК през 2017 година са 1 967, а потвърдените заявления за КЕП са 2 024 бр.
I zasto nema analogichna periodichna info ot kat, danachna slujba, hei, veterinarna slujba, sadebnata palatka, migracionna slujba, bg post, kadastera, pasportna slujba...podroben ogled otvatre...i s chislata...i s klozetite...parkomestata za vozilata na klientite...po kakav red stava obslujvaneto na klientite?! ... :-)
до 14.21 А можеш ли да обясниш какво означава "аналогична периодична инфо от съдебната палатка"? За сведение-всяка година се изготвя подробен доклад за дейността на съда, който се представя пред медиите.
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com. Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона. 24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите. Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.
I zasto nema analogichna periodichna info ot kat, danachna slujba, hei, veterinarna slujba, sadebnata palatka, migracionna slujba, bg post, kadastera, pasportna slujba...podroben ogled otvatre...i s chislata...i s klozetite...parkomestata za vozilata na klientite...po kakav red stava obslujvaneto na klientite?! ... :-)
ОтговорИзтриванедо 14.21
ОтговорИзтриванеА можеш ли да обясниш какво означава "аналогична периодична инфо от съдебната палатка"?
За сведение-всяка година се изготвя подробен доклад за дейността на съда, който се представя пред медиите.
Поздравления! Служителите в офиса на НАП са от малкото, които вършат съвестно работата си и са в услуга на гражданите. Да са живи и здрави!
ОтговорИзтриване23/1/18 14:21 Пий си редовно хапчетата или иди при личния лекар да ти изпиши по силни, че си много зле!!!
ОтговорИзтриване