Нужда от нормално сигнализирани велоалеи имат всички части на града – и центъра, и кварталите, посочва Колев. Той ще повдигне въпроса на предстоящото заседание на Обшинския съвет.
В централната част на града има осигурени пространства за велосипедисти, но това не са стандарните велоалеи. Според Гроздан Колев тротоари били с различни цветове, но липсвала сигнализация, че това са зони за велосипедисти.
Там, където има очертания за ленти за велосипедисти, те били прекъснати от цветни лехи, пресичащи ги улици, кашпи. Препятствията създавали предпоставки за инциденти.
Снимките са архивни на 24rodopi.com, някои от препятствията вече са премахнати от лентите за велосипеди
24rodopi.com
Гроздане от няколко години са така, сега ли се сети или просто сега си купи колело?
ОтговорИзтриванеИ по главната, където няма движение на автомобили, кому е необходима тая черта наречена "велоалея"? Но не се съмнявам, че е фактурирана все едно са положени 2 тона асфалт.....
ОтговорИзтриванеAaai, goliam go izvadi...aiiii....kolko milimetra ti e veloaleiata ve efendi...i ot kade do kade? Ami uchilistnite pokriti veloparkingi i autoparkingi?! Pokaji gi de... :-) kolko pokriti veloparkomesta ima u nai golemoto selsko shkolo? Am za daskaliata kolko pokriti autoparkomesta ima u vashto selo?.....ami segaaaa?!
ОтговорИзтриванеArhitektite i sadiite obesihte li na stalbovete ili gi zakovahte po christianskite darveta?!
ОтговорИзтриванеГроздане доно да се получи но не вярвам.
ОтговорИзтриване