Съпругата на Лютви Местан пожелала да отиде на погребението на загиналото бебе Пътят за Маказа е опасен, има грешки при проектирането му, кръстовището край Загорско е непригодно за съвременна употреба – това обяви в студиото на сутрешния блок на телевизия „България он еър“ експерт от Института за пътна безопасност. Екип на Института ще извърши проверка на място. Тежки катастрофи са ставали в района на разклона за Загорско и Джебел, с двама загинали и 6-ма ранени, сочат данните на института. Припомняме, че в неделя при зверски сблъсък между „Фолксваген“, управляван от Лютви Местан, и „БМВ“ с водач Юсеин Ахмед, загина 6-месечно бебе. „БМВ“-то се движело с 90-100 км в час, това стана ясно от разкази на близки на Юсеин. Виждайки колата на Местан, завил наляво, но не успял да избегне сблъсъка. Роднините на Юсеин смятат, че Местан е виновен, но ще остане ненаказан. Юсеин бил добър шофьор, от дете бил с баща си в трактора, казват още те. Както вече писахме, вчера Лютви Местан изказа съболезнования на семейството и се обърна към медиите с молба – да не се раздават предварителни присъди. Съпругата му Ширин разговаряла с бащата и дядото на почиталото дете. Изразила е съболезнования и дори пожелала да отиде на погребението.
Пред
Bulgaria ON AIR кметът на Кирково Шинаси Сюлейман коментира, че това е четвърти
случай на тежък пътен инцидент на същото кръстовище за последните две години. "Откакто
се отвори проходът "Маказа" трафикът е много натоварен. Призовавам
всички, минаващи от там, да бъдат много внимателни", каза той.
"Трябва
да изчакаме компетентните органи да си свършат работата, за да разберем чия е
била вината за катастрофата", отбеляза Шинаси Сюлейман. Роднините на пострадалото семейство са в шок
след случилото се.
Експерти
от Института за пътна безопасност ще направят оглед на мястото на катастрофата
с лидера на ДОСТ Лютви Местан. Те започват собствено разследване на тежкия
инцидент, при който загина 6-месечно бебе.
В
студиото на "България сутрин" Диана Русинова от Института за пътна
безопасност бе категорична, че кръстовището, на което 6-месечното бебе загина,
е негодно за съвременна употреба.
"Намерихме
доста данни за наличие на пътнотранспортни произшествия там. От декември 2017
г. до момента има двама загинали и осем ранени", отсече тя. По
думите ѝ е немислимо да се разчита само и единствено на добрата преценка на
водачите, тъй като всеки един има различна такава. И организаторът на
движението е този, който трябва да мисли за това.
"Тези,
които въвеждат един път в експлоатация, трябва да могат да гарантират нашата
безопасност", категорична бе Русинова в студиото на Гергана Венкова и
Златимир Йочев.
Според
първите изводи на експертите, в този район има недопустимо безхаберие от страна
на стопанина на пътя относно пътните знаци за обозначаване на разклона и
въвеждането на ограничения.
Лютви
Местан беше освободен от ареста срещу парична гаранция от 10 000 лева. Той
е привлечен към наказателна отговорност за причиняване на смърт по
непредпазливост.
Разследването
по делото продължава, предстои събирането на гласни доказателства, огледи на
моторните превозни средства, които са иззети по делото като веществени
доказателства и назначаване на съдебна автотехническа експертиза.
Това е самата истина. Пътят не отговаря на никакви стандарти. Всички изходи-входове на пътя са направени като за каруци. Трябва да има подлези-надлези или трета лента с дължина най малко 80-100 метра при влизане или излизане от пътя за маказа.
Институтът да разгледа и кръстовището нс с.Черна скала при идентично завиване наляво пак на същия главен път и разклона за с.Патица,където изпреварват в насрещното и засичат колите правилно завиващи наляво.Трябва ли и рат да умре някой,за да вземат мерки.
НЕЩАТА СА ЯСНИ КАТО БЯЛ ДЕН : ЛИЦЕТО ПАВЕЛ НЕ Е ЗАЧЕЛ ПРЕДИМСТВОТО НА ДРУГИЯ ВОДАЧ. А ТОЙ МЕСТАН ТРУДНО ЗАЧИТА ПРЕДИМСТВО !!! / КОНТЕКСТ ВЗЕТ ОТ ПОЛИТИЧЕСКАТА МУ КАРИЕРА ! /
Убиец, колкото повече се оправдаваш, толкова повече затъваш в тинята и ставаш смешен. Ти никога не си бил коректен като политик, доносник си и нагаждач лицемер. Сега като те пуснаха, вземи едно въже и се обеси, това ще е нормален и логичен край на гнусния ти живот.
Явно, за да не го натресе директно в шофьорската страна, идващият отляво автомобил е опитал да избегне удара като отклони в насрещното платно и съответно ударът е дошъл отпред вляво. Ако не го е бил направил бай Местан вече щеше да разговаря на майчин език със 72 девици...
Е,щом пътя не отговаря на изискванията,проектанти и надзор ще бъдат ли привлечени към отговорност и ще връщат ли и без това надутите суми пари на държавата?
Първия участък - Подкова Кирково Маказа. Слушал съм истории че строителния контрол е бил немски. Идва джип. Слиза един дядо с бастуни маха тапата и почва да кърти асфалт ли бетон ли и после проверява с ръка зърненоста и почва да вика на немски НАЙН, а строителната фирма ( от турция консорциум) да се черви и да прави метани.
Дълги завои ,някои с обратен наклон,по които се кара като на прави участъци,а това кръстовище е на неподходящо място,в посока Момчилград главния път описва дъга и няма достатъчно видимост нито за Местановци,нито за Юсеиновци.Поне знак за ограничаване на скоростта да бяха сложили.
Karate s 100_vmesto 50-i posle kato vidite radar prisvwtkate s farove kolegi edin na drug.a ako yadete globa za previshena skorost revete.i politsiqta vi e vinovna.taka vi se pada na vas.uya nikaptallasizi.pazetese be hora.drug nqma koy da vipazi.bidete nashtrek.pitya ne e na bashtavi.glupatsi s beemveta
"Проектанти и строители" ги чака ново предизвекателство.Обходният път на Кърджали.Колко ли милиона ще потънат в джобовете им,да не говорим за комисионните!
Всички пътища се правят за да се присвоят мангизите а не да се направи добро за народа.Има на много места по този път по завоите където няма видимост осови прекъснати линии,демек където няма видимост да може да се изпревари.А за пътя към Крумовград по ръба на настилката има по 30 см дълбоки канали.къде отиват парите от винетките.гавазунгела и екипът му къде спят?
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com. Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона. 24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите. Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.
Това е самата истина.
ОтговорИзтриванеПътят не отговаря на никакви стандарти.
Всички изходи-входове на пътя са направени като за каруци.
Трябва да има подлези-надлези или трета лента с дължина най малко 80-100 метра при влизане или излизане от пътя за маказа.
Така е, но това престъпната ни държава не я интересува. Сега трескаво търсят как да спасят Павел от Закона, затова иде реч, ако се замислиш.
ИзтриванеВсеки път е опасен ако не спазваш правилата!
ОтговорИзтриванеМного точно казано,ако всеки спазва правилата за движение по пътищата,инцидентите ще се сведат до минимум,проблемите са в самите водачи.
ИзтриванеДа особено Знак STOP,значи СПРИИ demek DURRR alahı cezanı verir işhallah AMIN aynısını torununda hisedersin o zaman konuşursun mestan
ИзтриванеВиж го Местан къде се е престроил и няма какво повече са коментираме .Път като път.Правилата са за да се спазват.
ОтговорИзтриванеСега ще почнат ремонт по никое време за да е... тотално майката на пейзажа, и да се нагушат още. Обаче винаги след дъжд качулка
ОтговорИзтриванеБулевард Беломорски в Кърджали е проектиран по същия тъп начин. Как от 4 платна направиха 3? Защо на кръстовището на Веселчани няма кръгово?
ОтговорИзтриванеИнститутът да разгледа и кръстовището нс с.Черна скала при идентично завиване наляво пак на същия главен път и разклона за с.Патица,където изпреварват в насрещното и засичат колите правилно завиващи наляво.Трябва ли и рат да умре някой,за да вземат мерки.
ОтговорИзтриванеДИРЕКТНО ВЪТРЕ,, ВИНОВЕН НЕ СПРЯЛ НА СТОП ЗНАК НОМЕР 36,, ИНАЧЕ МОЖЕ ДА ИЗБЯГА В ТУРСКОТО ПОСОЛСТВО
ОтговорИзтриванеВ края на месеца ще е по митингите да риве, как Мащехата му отнемала правото да агитира на майчин език.
ОтговорИзтриванеСега ще изкарат ,че починалото 6 месечно бебе е карало колата и то на 2 ракий
ОтговорИзтриванеНЕЩАТА СА ЯСНИ КАТО БЯЛ ДЕН : ЛИЦЕТО ПАВЕЛ НЕ Е ЗАЧЕЛ ПРЕДИМСТВОТО НА ДРУГИЯ ВОДАЧ. А ТОЙ МЕСТАН ТРУДНО ЗАЧИТА ПРЕДИМСТВО !!! / КОНТЕКСТ ВЗЕТ ОТ ПОЛИТИЧЕСКАТА МУ КАРИЕРА ! /
ОтговорИзтриванеУбиец, колкото повече се оправдаваш, толкова повече затъваш в тинята и ставаш смешен. Ти никога не си бил коректен като политик, доносник си и нагаждач лицемер. Сега като те пуснаха, вземи едно въже и се обеси, това ще е нормален и логичен край на гнусния ти живот.
ОтговорИзтриванеЯвно, за да не го натресе директно в шофьорската страна, идващият отляво автомобил е опитал да избегне удара като отклони в насрещното платно и съответно ударът е дошъл отпред вляво. Ако не го е бил направил бай Местан вече щеше да разговаря на майчин език със 72 девици...
ОтговорИзтриванеЕ,щом пътя не отговаря на изискванията,проектанти и надзор ще бъдат ли привлечени към отговорност и ще връщат ли и без това надутите суми пари на държавата?
ОтговорИзтриванеПървия участък - Подкова Кирково Маказа.
ОтговорИзтриванеСлушал съм истории че строителния контрол е бил немски.
Идва джип. Слиза един дядо с бастуни маха тапата и почва да кърти асфалт ли бетон ли и после проверява с ръка зърненоста и почва да вика на немски НАЙН, а строителната фирма ( от турция консорциум) да се черви и да прави метани.
Дълги завои ,някои с обратен наклон,по които се кара като на прави участъци,а това кръстовище е на неподходящо място,в посока Момчилград главния път описва дъга и няма достатъчно видимост нито за Местановци,нито за Юсеиновци.Поне знак за ограничаване на скоростта да бяха сложили.
ОтговорИзтриванеИма си голямоооо STOPppp който знае да чете анадунмъъъ
ИзтриванеKarate s 100_vmesto 50-i posle kato vidite radar prisvwtkate s farove kolegi edin na drug.a ako yadete globa za previshena skorost revete.i politsiqta vi e vinovna.taka vi se pada na vas.uya nikaptallasizi.pazetese be hora.drug nqma koy da vipazi.bidete nashtrek.pitya ne e na bashtavi.glupatsi s beemveta
ОтговорИзтриванеАбе я изкарайте кой се е подписал за този път в този му вид. Кой е одобрил изпълнението?
ОтговорИзтриванеАбе я изкарайте кой се е подписал за този път в този му вид. Кой е одобрил изпълнението?
ОтговорИзтриванеАбе я изкарайте кой се е подписал за този път в този му вид. Кой е одобрил изпълнението?
ОтговорИзтриванеНещо не излизат коментарите. Цензурата рулира в този вестник пак!
ОтговорИзтриванеАбе я изкарайте кой се е подписал за този път в този му вид. Кой е одобрил изпълнението?
ОтговорИзтриване"Проектанти и строители" ги чака ново предизвекателство.Обходният път на Кърджали.Колко ли милиона ще потънат в джобовете им,да не говорим за комисионните!
ОтговорИзтриванеНа входа за Момчилград е същото ,както и на спирка Джебел и разклона за Джебел
ОтговорИзтриванеПътят все още няма акт 16,водисе в строеж.
ОтговорИзтриванеВсички пътища се правят за да се присвоят мангизите а не да се направи добро за народа.Има на много места по този път по завоите където няма видимост осови прекъснати линии,демек където няма видимост да може да се изпревари.А за пътя към Крумовград по ръба на настилката има по 30 см дълбоки канали.къде отиват парите от винетките.гавазунгела и екипът му къде спят?
ОтговорИзтриване