Днес и знак за ограничаване на скоростта ще бъде поставен, и багер ще заработи на ската... Късно, много късно!

Ако Бойко Борисов развърти чука, който е приготвил за тераси и покриви, и на пътя Кърджали - ГКПП „Маказа“, ще разбере колко много е крадено от най-скъпото пътно строителство у нас. Че е крадено ще се докаже и ако пътят попадне в списъка на Елена Йончева и се вземе материал за изследване.

Нов, прекалено оскъпен път, а пълен с дупки и „вълни“; пропадане на цяла лента; „спешно инжектиране“ на тонове бетон край Садовица; основен ремонт на дефектни участъци; належащо запълване на фуги и пукнатини в активната лента и в зоните за аварийно спиране в 12-километровата отсечка от разклона за Кирково до ГКПП „Маказа“; камъни и кал по платното от постоянните свличания; неприятни изненади за водачите на МПС при дъждовно време; липса на мантинели в опасни участъци; животни на платното, заради неизградени огради…най-ремонтирания път в България в срока на гаранцията.
Това са отнася и за трите участъка от международния път, изградени в различни етапи: Кърджали - спирка „Джебел“, Градина - Подкова, Подкова - границата.
Договори за много милиони и анекси за много милиони.
Този път е калпаво проектиран и калпаво изпълнен, за да роди милионери.

Мирише още в първия етап. Търгът за изграждането на 18-километровата отсечка Подкова-Маказа бе спечелен с оферта за 19,8 милиона евро, а за изпълнението му са похарчени над 30 милиона евро.
Първоначално за 24-километровото трасе от спирка „Джебел“ до разклона за село Подкова бяха отпуснати 37 млн. лева, но до финала бяха усвоени 54 млн. лева.
Милиони глътна и рехабилитацията и реконструкцията на 8-километровата отсечка от Кърджали до спирка „Джебел“.

„Ограбеният“ път взима жертви - румънско семейство, моторист, гурбетчийско семейство от Кърджали, бебе… Много са, над 10, ако се включат адските катастрофи и в участъка между Черноочене и Кърджали.
Но майната му и на корумпираните, и на корумпиращите, и на милионерите, пръкнали се от кражбите, ако бяхме малко по-европейци, за да има чуваемост за тревогите на местното население. От години хората от Джебелско искат видимост на това кръстовище, искат знак за ограничаване на скоростта, искат още една лента.
Със сигурност тези дни и знак ще бъде поставен. И багер ще заработи, за да премахне ската, който пречи на видимостта при включване в движението.
Късно, много късно!
24rodopi.com


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

28 comments so far,Add yours

  1. Анонимен15/4/19 08:16

    Очакваме оставки по казуса Пътгейт

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен15/4/19 11:16

      Оставката не е носене на отговорност.

      Изтриване
    2. Анонимен15/4/19 11:45

      Няма страшно, ще потулят случая.

      Изтриване
  2. Анонимен15/4/19 08:19

    zasto ne sa napravili tam tunel ili nadlez s detelina, ili kragovo dvijenie s shadravanche i palmi v sredata naprimer...za prevencia na konfliktni kolizii na glavnia silno natovaren s dvijenie na pps i lovdjii internationalen pat?! tolkova mnogo dps injeneri i psiholozi, filosofi...ama niama hair ot tiah...sigurno sa experti samo za strelbi na valci i agneta...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен15/4/19 08:37

    А обърнали ли сте внимание на това, че някъде към Кирково и почти до границата по всички завои, без да има видимост, има ПРЕКЪСНАТА осова линия??? Често виждам как чужденците предприемат изпреварвания, подведени от маркировката! Чудя се: пияни ли са били ,когато са правили маркировката!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен15/4/19 09:13

      Сигурно откраднаха боята и продадоха на черно

      Изтриване
    2. Анонимен15/4/19 11:44

      Вярно е. И на мен ми направи впечатление. Престъпно нанесена грешна маркировка и спящи милиционери/зад камерка в патрулка/ има по този път. Милицията умишлено дебне зад завои и места удобни за санкциониране, а не в реално опасни точки, както е в случая.

      Изтриване
  4. Анонимен15/4/19 08:47

    Е нали всички си взеха комисиона от строителството на пътя. Кой сега може да каже че има някакви нереднасти в цялата тази история. Не чакаме оставки а наказани и то както каза Арнаудава че закона е еднакъв за всички

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен15/4/19 08:54

    Ще изкарат, че семейството се е движило с 450 км/ч за да спасят Павел.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен15/4/19 10:42

      В интерес на истината, пострадалите са карали много бързо, и Павката няма как да ги е видял, нещо като с катастрофата когато загинаха Гунди и Котков.„

      Изтриване
  6. zafer erturk15/4/19 08:55

    Проектът и самото изпълнение на пътя за маказа е сериал от кошмари.
    Пътят не е ограден, често по пътя полицаи гонят крави, чужденците правят клипове как полиция гони крави.
    Отсечките за влизане и излизане на пътя от селата са перпендикулярни, не е както в съвременните страни, напускането на пътя или влизането трябва да е на дълго разтояние и с видимост от най малко 150-200 метра.
    Да не говорим за подлези или надлези.
    БМВ то ако е карало с 160 км в час това значи 44 метра в секунда, при тази скорост на този участък при тези условия няма как да стават катастрофи и да не взимат жертви.
    Пътят и възлите трябва да се ревизират и да се обезопасят.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен15/4/19 08:59

    Това е най-лошо построеният международен коридор в света. Сега е момента България да кандидатство за Гинес с лоши пътища.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен15/4/19 09:05

    Късно.Много късно след толкова жертви.Подавани са много сигнали поне за табели за ограничаване скороста.На никого не му пукаше.Точно на това кръстовище ако имаше ограничение тази трагедия нямаше да се случи.И не само там.Също и на първото отклонение за Джебел има нужда от ограничителни табели за скороста.Изобщо този път е наистина много опасен.Некадърен проект и още по некадърно строително изпълнение.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен15/4/19 09:06

    Късно.Много късно след толкова жертви.Подавани са много сигнали поне за табели за ограничаване скороста.На никого не му пукаше.Точно на това кръстовище ако имаше ограничение тази трагедия нямаше да се случи.И не само там.Също и на първото отклонение за Джебел има нужда от ограничителни табели за скороста.Изобщо този път е наистина много опасен.Некадърен проект и още по некадърно строително изпълнение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен15/4/19 09:53

      Случаят е резонансен само заради Местан, след 3 дена и това "чудо" ще се забрави. Както винаги.

      Изтриване
  10. Анонимен15/4/19 09:32

    Не се притеснявайте,нашето "СЛЪНЦЕ" огрява навсякъде.Нека се върне от Брюксел и ще разгони фамилиите на тези които си оставиха ръцете /но не и парите/,не само на този път ами и навсякъде където има далавера!

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен15/4/19 09:43

    Какво ще кажете за локалното на Романтика. Никой няма право да завива към Маказа, а всеки го прави. Ще чакаме и там да стане смъртен случай, но на хората с пари им позволено всичко.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен15/4/19 09:52

    Левият завой от Кърджали към Момчилград, при с. Градинка също е с намалена видимост.

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен15/4/19 09:55

    Пътищата не са проектирани правилно. Селски пътища се присъединяват към главния път на завой без видимост и даже спускане в някои ситуации. Колкото и пари да са откраднати една допълнителна рампа не може да е толкова скъпа.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен15/4/19 10:05

    На много опасни участъци няма мантинели

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен15/4/19 10:19

    Чудя се ако беше направил това произшествие лидерът на ДПС щяхте ли да смеете да публикувате толкова новини

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен15/4/19 10:43

    Ако всички спазват правилата за движение по пътищата,до такива инциденти няма да се стига,пътя вина няма ,шофьорите зад волана са проблем.

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен15/4/19 10:45

    Вижте си пътищата и Кирково,дупка до дупка,само се изписват пари,а работа никаква.Заспал народ!!!

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен15/4/19 11:13

    Най ограбваната държава тва е България кой както може крадат яко

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен15/4/19 13:42

    На снимките се вижда, че Местан навлиза към главния път неправилно,спрял е в средното платно и от там завива.Вижте пътната маркировка!?

    ОтговорИзтриване
  20. Анонимен15/4/19 19:53

    Да земат да ги махат тези кметове от малките села дето живеят по 20 30 семейства, дават по 600 на месец на вятъра.. и Да ги оправят тези пътища, че всички сме в опасност.. вече ни е страх да излизаме на пътя

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен15/4/19 19:54

    Кой квото си иска това прави

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен16/4/19 13:29

    tova ne e pit ,Girsite imat sistia pit ,evallah na Girsia ,koy e sledvastata jertva

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.