Това е констатацията от страна на експертите от Европейския център за транспортни политики, които извършиха оглед на пътя за „Маказа“, в района на село Садовица.
Проверката бе инициирана след тежкия пътен инцидент от 18 май, при който загина един човек, а петима бяха ранени.
„В зоната често се кара с превишена скорост. На това кръстовище видимостта е доста ограничена. Съответно трябва да се помисли за по-съвременни мерки, отговарящи на Европейските изисквания и директиви за осигуряване на пътната безопасност“, посочи пред екип на 24rodopi.com Диана Русинова от Eвропейския център по транспортни политики.
Като цяло проблемите по пътя за „Маказа“ са много, подчерта още специалистът по пътна безопасност.
„Този път започва от Русе и свършва долу, на граничния пункт. Проблемите са едни и същи и повтарящи се - изключително висока концентрация на пътни инциденти в зоната на кръстовищата“, посочи тя.
Що се отнася до инцидента край Загорско, при който загина малко бебе, има още какво да се каже, но това ще стане официално, допълни Русинова.
„Ще публикуваме доклад. Имаме направен такъв. Има неща, върху които си струва да бъде обърнато внимание. Има какво да се каже, но това ще стане по-късно с доклада“, бяха думите на експерта.
Резултатите от изследването относно катастрофата край Садовица ще бъде предоставен на стопаните на пътя - Агенция „Пътна инфраструктура“, които трябва да преценят ще вземат или не отношение и мерки.
24rodopi.com
Думичката известна за Кърджали "РУШВЕТ". ВСИЧКО Е ТОЧНО
ОтговорИзтриванеКогато не искате да сложите стационарни камери правете кръгови движения...Полицията днес я има утре я няма....Когато има стационарна камера щеш не щеш ще намали...Ако искаш.
ОтговорИзтриванеradari i ogranicitelni znatzi
ОтговорИзтриванеКакво значи Агенция „Пътна инфраструктура“, трябва да преценят ще вземат или не отношение и мерки.Това не е ли тяхна задължение да отстранят нередностите.Констатациите ,че дефицити в зоната на кръстовището, отново свързани с липсващи знаци, с недостатъчно съвременни проектантски решения по отношение на средствата за организация на движението,без отсраняването на недостатъците по пътя не вършат работа.
ОтговорИзтриванеБаси държавата, всеки иска да направи гуша, кой от път, кой от плът, от асфалт от пътен знак, а за народа от трите, най-големия.
ОтговорИзтриванеНа всяко кръстовище кръгово и всичко ще е ок.Или подлез и надлез
ОтговорИзтриванеВ момента между Кърджали и Маказа( 50км) има постоянно 3-4 екипа с камери всеки ден, това са десетина полицая с по 20хил. годишна заплата - 200 хил.лева., отделно разходи за коли и камери. Една стационарна камера за скорост е около 20 хил. лева с монтаж и обслужване- това са на всеки 5 км да има стационарна камера в тази отсечка.За това Германия е богата държава, а България е ...
ОтговорИзтриване