В момента един курс от точка до точка е 3 лева. При по-дълги разстояния, от „Гледка“ до „Възрожденци“, примерно, цената достига 4 лева.
Около 300 са таксиметровите автомобили с радиостанции, установи наша проверка. Според превозвачи, 50 автомобила са неорганизирани, тоест не ползват станция, а около 20 коли в областния град дори нямат лиценз или наречени на жаргон са „черни таксита“.
По последни данни, Общината е издала 330 разрешителни за таксиметров превоз.
Средната възраст на автопарка пък е около 7 години.
„Един автомобил може да се ползва максимално 15 години. Затова се купуват около 4-5-годишни коли, с опция да се карат поне 10“, коментираха за 24rodopi.com водачи.
На снимката: Закъсал таксиметров на централния булевард „България“ в Кърджали
Колко плащат на Общината,тия мошенници, че ще вдигат цените.Общината им предоставя най-хубавите места за стоянки
ОтговорИзтриванеИма ли таксита, които издават касов бон в Кърджали? Къде е данъчното?
ОтговорИзтриванеОставете ги хората лесно ли се стои в студа в тези коли.Сутрин си палите колите и ви е студено нали?
ИзтриванеНяма, понеже няма кой да плати сумата, показана от апарата.
ОтговорИзтриванеКой е този селянин на снимката?
ОтговорИзтриванеМай накакво нелегално такси
Хич не е селянин човекът от снимката. От Гледка е, плаща си горивото, станцията и лиценза. Ти умнико, всичко ли си плащаш?
ИзтриванеГледка не е ли е село?
ИзтриванеНо май наистина кара нелегално?
Поне 5 лв.
ОтговорИзтриванеВие като Медия защо не вземете отношение защо не пускат касовите апарати?
ОтговорИзтриванеСеико най известния таксиджия😜
ОтговорИзтриванеПредвид, че няма читав обществен превоз, ще плащаме толкова, колкото предлагат такситата. Те не са социална услуга.
ОтговорИзтриване330 таксита по 400 лв 120 000 лв на година, това плащат. Не е трудно да се сметне.
ОтговорИзтриванеГоривата намаляха драстично, но в БГ както винаги ще задържат високите цени.
ОтговорИзтриванеВ тоя мизерни таксита в тоя мизерен град няя се кача никога ужас спрете ги от движение
ОтговорИзтриванеЦените зависят само от Ицо
ОтговорИзтриванеСредната възраст на автопарка е 7 години...вие в коя година живеете? 2011? хахахах
ОтговорИзтриванеПри тази инфлация е нормално да се вдигне цената, Но!!!! Повечето от такситата са изключително мръсни вътре, направо миришат на леш, нечистоплътни щофьори, които пък изобщо не помагат на клиентите с багажи, стоят и чакат само, не са никак отзивчиви. Много са малко чистите и спретнати таксита с любезни и отзивчиви шофьори! Трябва да има някакви минимални изисквания за тези коли!!!
ОтговорИзтриванеПускането на касови апарати не е в интерес на крупните превозвачи, защото ще се наложи да минат в ДДС.
ОтговорИзтриванеТе арендите не отчитат, камо ли касов апарат. 25 дена по 25 лв аренда, 20 автомобила как ви се струва 13000 на месец. Че имат разходи имат, но и сервизите не издавват документи за извършени ремонти. Едиснмтввено гуми и масла като купиш от магазините./
Трябва да започнат да категоризират такситата като хотелите и къщите за гости. Тогава няма да има вмирисани коли и нечистоплътни, вечно сърдити шофьори.
ОтговорИзтриванеВ Кърджали е цяло приключение да се придвижиш, ако нямащ собствен автомобил. Изборът е между "сините кошници", набедени за градски автобуси, и жълтите коли, повечето от които направо си плачат за пералня, барабар с шофьорите.
Имаше едно такси мерцедес, защо ли не работи.... Сигурно не му отърва, беше една от свястните таксита в града
ОтговорИзтриванеТаксиметров шофьор съм и съм собственик на колата, според мен трябва да караме по касов апарат, аз да си платя налога, държавата ни да се възползва от това, а и аз да съм с чиста съвест че съм платил данъка на заработеното.... Но у нас в града всяка фирма има си има свои интереси... Но да отбележа не живеем в Тодорово време, ако искаме града ни да сияе трябва да си плащаме данъците си... Хааа... Въпреки това че плащаме Общината нищо не прави ли... Има вариант, СМЕНЯМЕ ГО НА ИЗБОРИТЕ... да Ви подсетя.. КАКВО СЕ Е СМЕНИЛО В РАМКИТЕ НА 20 ГОД. ГОДИНИ НА ДПС
ОтговорИзтриване