24rodopi.com/Образование

За поредна година ученици от Школа "ИстОрика" при СУ "Петко Рачов Славейков", заедно с директора Милко Багдасаров, почетоха годишнината от обявяването на независимостта на България. Със своите цветя, минута мълчание в памет на загиналите и много въпроси, които ги вълнуват, ознаменуваха славейковци 114-та годишнина, откак родината е независима. Присъстващите ученици са от 11 и 12 клас, познават историята достатъчно добре, за да очакват честване според важността на събитието. Пожелават си догодина датата да бъде отбелязана подобаващо и площадът пред паметника в Градската градина да събере млади и стари с български знамена и цветя.

 

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.