24rodopi.com/Образование

Представителна група учители и ученици от СУ „Петко Рачов Славейков“, водена от директора Милко Багдасаров,  участва във втория обмен на добри практики по Национална програма „Иновации в действие“ за настоящата учебна година в Шумен. Първата среща на партньорските училища бе при домакинството на училището за шампиони в Кърджали в края на месец март.

СУ „П. Р. Славейков“ е включено в мрежата на иновативните училища на България вече 6 години. За четвърта поредна година славейковци участват в четиристранно партньорство между две иновативни и две неиновативни училища, като домакинстват при едното посещение, а гостуват при второто. Програмата на партньорството е свързана с реализиране на мобилности по национална програма „Иновации в действие“ за учебната 2022-2023 учебна година с включени две иновативни училища - СУ „Петко Рачов Славейков“, Кърджали и  СУ „Панайот Волов“, гр. Шумен , както и две неиновативни - ПГМЕТ „Ген. Иван Бъчваров“, гр. Севлиево и ОУ „Свети Свети Кирил и Методий“ – с. Дралфа, обл. Търговище.

С китка здравец и трикольорна мартеница посрещнаха домакините от Шумен своите гости и им разказаха дългогодишната интересна история на СУ „Панайот Волов“. Демонстрации на своите умения и постижения направиха учениците от клубовете по роботика, графичен дизайн, театрално студио и музика. Възможност за представяне получиха и гостуващите училища, като екипът на „Славейков“ направиха стегната презентация и подариха по една картина за спомен от Родопите на своите партньори.

Първата вечер бе посветена на забавни образователни игри с включване на всички учители и ученици в партньорството и много споделени емоции за още по-стабилно приятелство. През втория ден гостите наблюдаваха комбиниран урок на два четвърти класа, изнесен в Природен парк „Шуменско плато“, свързан с техните еко проекти и кратки театрални представления.

Красиви експонати показаха петокласниците на СУ „П. Волов“  в музея за древно изкуство, представящи боговете на Гърция, Рим, Египет.

Изключително интересен бе комбинираният урок по човек и природа, изкуства и литература на тема „Пътят на водата“, където екипи правеха химически опити и сондажи, анализираха литературното произведения „Жива вода“ и рисуваха по специална водна техника.

Следващият комбиниран урок за математици, географици и компютърни спецове, изнесен от шестокласници, бе на тема „Пътешествие на колела“, както и представяне на числото Пи.

Съпътстващата програма на посещението включи красива разходка сред шуменското плато до пещера „Бисерна“, Шуменската крепост, паметника „Създателите на българската държава“ и най-вече съвместните приятни преживявания.

Партньорството между училищата със сигурност ще продължи и в следващи проекти.

 

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.