„Ти знаеш ли кой съм аз?”: Взломаджиите на Доган били въоръжени! (видео)
Обявено за решаване: Влиза ли в затвора бизнесменът, убил двама на пътя…
Нов асфалт, нови тротоари, нови съоръжения „Безопасност за децата“
Абсолютните шампиони по силов трибой са от „Юнак“!
Нов опит да тръгне делото за опита за убийство във Воловарци!
24rodopi.com/Регион
Лев и петдесет е билетът до Момчилград, 2,70 лв - до Подкова. Между 20 и 40 пътници дневно пътуват с влак от и до гарата в Кърджали. Удобно, бързо, далеч по-безопасно отколкото с автомобил по главния път към „Маказа“. Но все по-малко хора избират железопътния транспорт.
"Последните препълнени влакове, които са спирали на кърджалийската жепе гара или са потегляли, са от времето на Тодор Живков", констатира възрастен жепеец.
"жепе" ??? Това сериозно ли ???
ОтговорИзтриванеЖепе гара, как е, а ? Тежевйта гара ИМА ,ДАА ИМА ДОБРЕ!
Изтриванекакъв хубав ресторант имаше на гарата, с най-хубавата шкембе-чорба
ОтговорИзтриванеЖеПе транспорта по света се развива, но българския все още е в първата половина на 20 век! Нищо особено не е да удължи линията през Маказа до Фанари! Няма да им стига един влак, особено събота и неделя!
ОтговорИзтриванеКакви кебабчета и бира при Четвърта...
ОтговорИзтриванеЖеее пеее гара
ОтговорИзтриванеИли ЖП гара Кърджали
ОтговорИзтриванеАвтобусното лоби разказа играта нс жп транспорта още през 90те, липса на инвестиции, слаб мениджмънт и кражби са причината да нямаме развита инфраструктура.
ОтговорИзтриване