Качулка на главата и на слалом с тротинетката!
Вътрешният министър за щурма на Доганистите: Полицаите действаха адекватно, спокойно и уравновесено
Новото начало за „Майстора“
Месру Мюмюн вече е в ръководството на Асоциацията на председателите на общински съвети!
„Величие“ с втора "кино" порция „Дар дере“
24rodopi.com/Регион
Лев и петдесет е билетът до Момчилград, 2,70 лв - до Подкова. Между 20 и 40 пътници дневно пътуват с влак от и до гарата в Кърджали. Удобно, бързо, далеч по-безопасно отколкото с автомобил по главния път към „Маказа“. Но все по-малко хора избират железопътния транспорт.
"Последните препълнени влакове, които са спирали на кърджалийската жепе гара или са потегляли, са от времето на Тодор Живков", констатира възрастен жепеец.
"жепе" ??? Това сериозно ли ???
ОтговорИзтриванеЖепе гара, как е, а ? Тежевйта гара ИМА ,ДАА ИМА ДОБРЕ!
Изтриванекакъв хубав ресторант имаше на гарата, с най-хубавата шкембе-чорба
ОтговорИзтриванеЖеПе транспорта по света се развива, но българския все още е в първата половина на 20 век! Нищо особено не е да удължи линията през Маказа до Фанари! Няма да им стига един влак, особено събота и неделя!
ОтговорИзтриванеКакви кебабчета и бира при Четвърта...
ОтговорИзтриванеЖеее пеее гара
ОтговорИзтриванеИли ЖП гара Кърджали
ОтговорИзтриванеАвтобусното лоби разказа играта нс жп транспорта още през 90те, липса на инвестиции, слаб мениджмънт и кражби са причината да нямаме развита инфраструктура.
ОтговорИзтриване