24rodopi.com/Темата+

Възможно е да съм бил емоционален, макар да съм спокоен човек. Ако съм оскърбил някого, извинявам се. Но не е вярно, че съм се възползвал от положението си. Благодаря на лекарите и екипа, който се погрижи да зашие разбитото чело на детето ми.

Това написа във "Фейсбук" съветникът на военния министър и член на "Да България", кърджалийският кандидат за депутат Мустафа Емин от село Рибново.

Мустафа Емин:

„Детето ми пада и разбива челото си на ръба на маса. Съпругата ми го закарва в болницата в Люлин, откъдето ги насочват към Пирогов. Стигнах до болницата в Люлин, когато излизаха от нея и видях разбитото му челце.

Пристигнахме в Пирогов около 19 ч., където за повече от 3 часа и половина минах през 4 кабинета с детето на ръце.

Възможно е да съм бил емоционален, макар  да съм спокоен човек. Ако съм оскърбил някого, извинявам се.

Благодаря на лекарите и екипа, който се погрижи да зашие разбитото чело на детето ми.

Дълбоко невярно е обаче, че съм искал детето ми да заеме мястото на друго дете. Това е нечовешко поведение, на което не съм способен. Не съм парадирал със служебното си положение, гледам на него като на възможност за служба, а не като на привилегия. Извинявам се, ако съм бил невнимателен в общуването си към някой от лекарите и сестрите в Пирогов. Вярвам, че истината излиза наяве рано или късно и съм готов да понеса цялата отговорност за всяко свое действие.

Това, което не мога да допусна е децата ми да растат с дори най-малкото съмнение, че баща им може да постъпил нечовешки, както се твърди“.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. Анонимен30/8/23 09:47

    Що така хич не му вярвам на този

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен30/8/23 09:59

    Оставка!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен30/8/23 10:10

    Дай власт на простака и му гледай сеира! Пази Боже,сляпо да прогледа!

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен30/8/23 10:12

    Te si mislqt sledlato stanat monistri deputati moje da pravqt kvot si oskat da opredelqt nashata sadba te kolqt te besqt ot tova lichi kolko e kadaren ako opre noja do garloto shte izbere svoeto dori to da e greshno takiva nqmat pravo da badat tam i da ni komandvat i da se vazpolzvat s vliqnieto si veche e kasno za izvineniq!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен30/8/23 10:15

    на гърба на ДПС станахте хора,а сега си показвате простотиите алчни селяндури

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен30/8/23 11:17

    Окръжна Прокуратура София ще разясни нещата, спокойно. София не е село Рибново.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен30/8/23 13:59

    Този Мустафа не е нашият Мустафа ! Нашият щеше да се оцади на министъра и екип щеше да чака детето , водено от служебния шофьор и детегледачката.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен30/8/23 14:43

    Родопи"публикувай всичко не изборно

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен30/8/23 19:51

      То и от Кърджали си имаме един ,откъдето мине познавате ли ме кой съм аз ,Така че нищо различни

      Изтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.