Михаела Илиева/24rodopi.com/Общество

Кирил Атанасов е родом от Кърджали. Завършил е „Туризъм“ в Софийския университет "Св. Климент Охридски". Още от малък се занимава с това, което най - много обича - музиката.

„Музикалният талант може би съм го наследил от моите две баби, които вече не са сред нас, но те винаги са били много музикални и игриви. Детството ми беше буйно и палаво. Майка ми постоянно ме караше да пея народни песни и ме записваше по конкурси. Аз винаги умирах от притеснение и срам, но с времето осъзнах, че може би точно заради фолклорната музика после у мен се зароди любовта ми към попфолка“, разказа за 24rodopi.com певецът Кирил Атанасов, който има дранговски корени и е свързан силно с планината и фолклора.

За Кирил всичко започва на шега. Той изпраща готовата си песен „Само мен“ на продуцента на фирма „Пайнер“ и от компанията веднага започват работа по нея. Към момента Кирил е един от най-търсените млади поп-фолк изпълнители и зад гърба си има няколко хита.

„Гордея се, че се запазих като човек, запазих и уважение и обич към хората, които повярваха в мен. В бъдеще искам да правя още по-хубави песни, които да се харесат на слушателите и да се издигам все повече и повече. Другата ми голяма любов са пътешествията, затова искам да обиколя, колкото се може повече държави“, допълва още той.

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.