24rodopi.com/Регион

Вече години наред една личност обикаля институции, общини и медии, предлагайки различни проекти на стойност милиарди евро. Среща се с министри, кметове и областни управители. Той се казва инж. Румен Марков и е собственик на фирмата „Лардж инфрастръкчърс проджектс" ООД.

Проектите, които инж. Марков предлага, са напълно невъзможни за реализация, но въпреки това високопоставени политици, институции и медии често ги приемат сериозно.

„Фирма с нула лева оборот предлага проекти за милиарди евро“, обобщава „Еко новини“.

Един от мегапроектите на Марков е изграждането на „магистрала Дунав-Егея“ с прогнозна стойност около 2.2 милиарда евро.

Както вече 24rodopi.com писа, Румен Марков беше намерил слушатели от властта и в Кърджали.

Преди 4 години той обяви:

“Новата автомагистрала Дунав - Егея, която ще свърже Дунав мост с Маказа и „ще стопи“ разстоянието между тях до 2 ч и 50 минути с лека кола и до 3 ч 55 мин с товарна.  Целта е да се преведе транзитния трафик в направление север - юг от Северна, Централна, Източна Европа и България към  Гърция, Турция и Близкия изток, да се отвори нова търговска врата към Източното Средиземноморие. Дължината на скоростното трасе е 367, 285 км  от които почти цялата 327, 865 са на българска територия. Магистралата е предвидено да започва от Дунав мост при Русе и да завършва при бъдещето пристанище на Мароня. Ще има 38 пътни възли, 33 тунела, над 55 км мостове и виадукти и т.н. Заложена е реконструкция на границата Дунав мост и изграждане на два нови гранични пункта на Маказа от българска и гръцка страна”.

Марков вкара в дневния ред и темата „влакове през Маказа“. Ако се реализира, големият проект „Дунав-Егея“ ще сбъдне и мечтата на поколения нашенци за продължаване на жп линията от Подкова до Комотини. Железопътното трасе е част от мегапроекта „Дунав – Егея“.

“Голям логистичен център с гара дълга около 4 км включва проекта на жп линията с високоскоростни влакове "Южно Северен поток". Железопътната линията ще свързва двете пристанища "Мароня" и "Констанца", твърди Румен Марков от проектантската компания „Лардж Инфрастръкчър Проджектс“.

Ето къде се предвижда да минава трасето около Кърджали, ако се реализира проектът “Дунав-Егея”:

“Пътният възел е на булевард “България”, в района на бившия ОЦК и градската пречиствателна станция. Пътният възел е направен така, че да могат от промишлената зона, от гарата и от тази част на Кърджали, автомобилите да се качат на магистралата и да тръгнат в северна посока или да тръгнат в южна посока. На мост преминава през яз. „Студен кладенец“, минава при летището и тук има следващ пътен възел, който е на път I-5 в тази му част, където е еднопосочно движението. Създаването на магистралата, просто лишава от смисъл правенето на обходния път. След това, този пътен възел е пълна детелина с всички възможности, така, че идвайки от Момчилград или от тази част на Кърджали, автомобилите могат да минат на магистралата и да тръгнат в северна или южна посока. На юг магистралата преминава в направление Момчилград. Това е пътния възел при Момчилград – новият мост при р. Върбица при Момчилград и пътния възел е свързан със сегашния пътен възел I-5 (пътя за Маказа)”.


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

14 comments so far,Add yours

  1. Анонимен2/3/24 10:44

    Дрън дрън та пляс! Като няма работа малко проветрение на устата! Моабет да става де!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен2/3/24 11:11

    „Пуф-паф! Трака-трак!“ —
    тръгва пътнишкия влак!

    „Пуф-паф! Трака-трак!“ —
    тръгва пътнишкия влак!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен2/3/24 13:10

    Реализация на проекта 257 години точене на пари

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен2/3/24 15:10

    Всичко е въпрос на комисионни.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен2/3/24 15:54

    Някой яко се е дрогирал пак!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен2/3/24 15:55

    Абе пичове некадърни, вие дупките не може да запълните на пътя.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен2/3/24 16:45

    Това е хубаво ако се направи ще стане много хубаво за пътуване,туризъм,браво успехи

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен2/3/24 16:51

    Като са почнали и тролейбусна линия да пуснат.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен3/3/24 16:44

    И трамвай да минава...

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен3/3/24 20:18

    Тоя питал ли е гърците дали ще се съгласят въобще да се построи в бъдеще геостратегическо пристанище в селцето Мароня, в което живеят само петстотин души?

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен3/3/24 20:21

    Нула лева оборот, двама души персонал. Смех.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен3/3/24 20:32

    Дано да доживеем да го видим,успех!

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен5/3/24 08:39

    За дадени предизборни обещания и не изпълнени да има съд.А този с проекта “Дунав-Егея” да си избере място за "почивка".

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен5/3/24 13:22

    1-2 км входа на Кирково не могат да оправят, те викат магистрала :D

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.