24rodopi.com/Общество/Регион
Промоциите в големите хранителни вериги вече не са достатъчни, за да грабнат интереса и напълнят потребителската кошница на нашенци. Близо 20 години след стъпването им на българския пазар, „чужденците“ завъртат огромни обороти, пратиха в нокдаун малки и средния бизнес в този бранш, но…
„Аз и моето
семейство залагаме на истински чистото. А то не е в хипермаркетите.
Предпочитаме дори да търсим месо и млечни продукти от селата, от старците, от
тези, които продават био“, споделя жена от региона.
В
потвърждение на думите й, в същото време стават все по-популярни пазарите с
продукция на реални производители. След успеха на фермерското изложение в
Кърджали, предстои подобен фестивал в Джебел, после в Момчилград, а през лятото
и в Ардино. Продукцията все по-търсена от хората, заради етикета „Истинско“.
Там няма щампа с „жаби“, не пише „Българска ферма“, а със ситен шрифт „Отгледано,
заколено и пакетирано в Белгия“.
За 20 години магазините "Кауфланд" и "ЛИДЛ" добре изхранват германците, а магазин "БИЛЛА" австрийците . Като се има в пред вид, че в почти всички страни от ЕС има такива магазини печалбата е много голяма за сметка на качеството .
ОтговорИзтриване