24rodopi.com/Коментари/Политика

Първи 24rodopi.com гръмна новината: Ахмед Доган ще участва в предсрочните парламентарни избори като водач на листа в Кърджали.

На сбирка с уставния съпредседател на ДПС Джевдет Чакъров, който е и ортак-шеф на фракцията „Аталай-Чакъров“, с участието на част от Областния съвет на партията в Кърджали и активисти, политическата новина на 24rodopi.com бе потвърдена, ама никой не посмя да я продължи.

Т. е. Чакъров не каза кандидат на коя партия ще бъде Ахмед Доган?

Съпредседателят на ДПС няма отговори на много въпроси, които висят като воденичен камък на врата на Движението за права и свободи в последно време. Как от втора политическа сила партията се свлече до… такова животно "ДПС" скоро няма да има.


Не се случи прокобата „Аз я създадох тази партия, аз ще я закрия“. Стари думи на Доган, с които плашеше всички, живуркащи под трите букви Д-П-С. Като се почне от такива като тъмният субект топ богаташ Румен Гайтански – Вълка, и другите партийни милионери, които свободно влизаха в „Боянския сарай“, като Рамадан Аталай, и онези, за които имаше място на коледната трапеза, та чак до последния партиен секретар в низините.

ДПС няма да участва на тези избори като ДПС, а като лагери, приети в различни коалиции. Поне до това води демонстрацията на двата лагера.


Доган щял да води листата в Кърджали, даже дал заявка, че по традиция ще реди списъците с кандидати за депутати в цялата страна. На коя партия?


Гюнер Тахир си има легитимна партия – Национално Движение за права и свободи. Бившият депесар може да приеме при себе си фракцията „Аталай-Чакъров“, но Гюнер Тахир е категоричен: Би помогнал на Доган, но в никакъв случай не иска "дерибеите". Т. е. и Делян Пеевски, и Гюнер Тахир са на мнение, че Рамадан Аталай, Джевдет Чакъров, Джейхан Ибрямов, Илхан Кючюк и Хасан Азис са били във вреда на традиционния електорат през годините. И лидерът на НДПС, и председателят на ПГ на ДПС не искат тези 5-мата.

ДОСТ също е теория за коалиция, и то с гарантирани 100 000 гласа, но самият Доган сочеше с пръст, че партия ДОСТ е политически инженеринг на Анкара. Дори Доган се присмиваше с теории философски и изрази красиво-провокативни на партньорството Реджеп Тайип Ердоган-Бойко Борисов.

А малко по-рано, на форум на изселници в Бурса тогавашният вицепремиерът на Турция Бюлент Арънч обяви ДПС за приятелска партия, но с уговорка. „В много добри отношения сме с ръководеното от Лютви Местан Движение за права и свободи", обяви в „столицата на изселниците" Бурса „дясната ръка" на Ердоган – вицепремиерът Бюлент Арънч. „Сега ще попитате защо казвам Лютви Местан, а не Ахмед Доган. Много неща имам да разказвам, но не сега", поясни Арънч, който е бивш председател на Меджлиса.

Изказването на Арънч беше посрещнато с бурни овации от близо 3 хиляди активисти на изселнически дружества в конгресната зала в Бурса. А може би е дошло време за продължението. Защо Турция не иска Доган за лидер на етническите турци?

Между другото, Арънч каза още нещо - нарече ДПС „братска партия" и прогнозира, че тя ще бъде в следващо коалиционно правителство на България. Сиреч, във властта, но без Доган. Определено Анкара пак ще говори!

Остава вариантът фракцията „Аталай-Чакъров“ да се остави в ръцете на някой с партия като Настимир Ананиев, който приюти в коалиция „Продължаваме промяната“. При тази ситуация Доган лесно ще стигне до прозрението, че за ДПС наистина е настанало време за сбогуване, но закриването го прави не създателят, а "дерибеите" около създателя.

 

Толкова притъпени са били сетивата за организационна нормалност на тези около Доган, че едва на 29 юли се юрнаха да регистрират три варианта на ДПС – с тирета и без.

Още не се осеферили, че Движението за права и свободи е партия само на избирателите, които бяха 620 хиляди, а избори след избори, консумация след консумация на баш депесарите, тази електорална армия оредяваше. Хората пасуваха гневно на избори, едни бяха ядосани, други – отчаяни.

Надежда се появи в последната година и затова благодарните избиратели изстреляха ДПС на второто място, но толкова силно ДПС е във вреда на партийните милионери, които си падат по тайни пазарлъци. А потъвайки, партийният милионер е готов да потопи и партията на хората.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

56 comments so far,Add yours

  1. Анонимен11/8/24 19:32

    Още ли не разбрахме, че ДПС свърши. Може да се появи ДПС на Доган, но това не е наше ДПС вече
    Да си реди листите както си иска и може да има още тъпунгери да си плащат за местата. Но това вече не движение за права и свободи, а движение за запазване на дерибейчетата
    Всеки има глава на раменете си. Хобри мейдан агалар. Или ще ви е..т или ще ги прие.м

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен11/8/24 23:30

      ЗА ДА СЕ СЛУЧИ НОВОТО НАЧАЛО Е МНОГО ВАЖНО КОЙ ЩЕ Е ВЪТРЕШЕН МИНИСТЪР В СЛУЖЕБНИЯ КАБИНЕТ КОЙТО ЩЕ ОРГАНИЗИРА ИЗБОРИТЕ.АКО Е ЧОВЕК НА РАДЕВ , ЗАБРАВИ. ДОГАН,РАДЕВ И БОЙКО ИГРАЯТ СРЕЩУ ПЕЕВСКИ И ИСКАТ ДА ГО ПОТОПЯТ. ЩЕ ИМА СТАРИ ПРАКТИКИ КАТО ФАЛШИВИ НАДПИСАНИ ПРОТОКОЛИ,ЩЕ ВДИГНАТ МЪРТВИТЕ ОТ ГРОБА.ВЪПРОС Е КАКВО ЩЕ ДОЙДЕ ОТ ТУРЦИЯ.

      Изтриване
  2. Анонимен11/8/24 19:33

    Новото начало е факт! Д.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 00:30

      Гледам как
      времето тъче
      ШАРЕНА ЧЕРГА
      с конци от
      нашите спомени.
      Всяка нишка
      е подпис-съдба,
      скъса ли се,
      връзваме
      НОВО НАЧАЛО
      и продължаваме
      да творим цветове...

      Изтриване
  3. Анонимен11/8/24 19:41

    Не е желан от никого,освен от тези хора по селата дето ги лъжат,че ако не гласуват за него ще им сменят имената и ще им вземат къщите .

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен11/8/24 19:45

    Stiga veshe toz narod nyama da se sibudi

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен11/8/24 19:57

    Кои са най богати Общинск кметове от Област Кърджали?!!?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 09:56

      Атидже,Айше,Амед и Мямед. Доволен ли си ?

      Изтриване
  6. Анонимен11/8/24 20:09

    Чакъров духай супата да не ти пари боклук отивай ДолноВоден да станеш селски кмет Кърджали няма кой да ти гласува ВЪН от Кърджали хайван човек само Пеевски эа Къджали номер 1 боклутци за нищо не ставате крадци такиви

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен11/8/24 20:22

    Abe Tatarski siganin koy si ti çe şte vodiş listata ot Kırdjali v Kırdjali nyama li umni hora ot BG Turtsi çe ti zatvornik mrısnik şte ni vodiş listata ot Kırdjali nie BG Turtsi sme s Peevski dps 35 godini zaplaşvat bednite BG Turtsi mamka vi boklutsi ti dolen Tatarski siganin zatvornik Çakırov kradetsa Ramadan Atalay kradetsa Hasan Azis kradetsa i drugite boklutsi deribeite ya se mahayte ot Kırdjali i Rayona naşata lista e 1- Peevski 2- Bayram Bayram 3-Erol Mehmet ot Alianite ot Raven 4-Elvan Gürkaş ili drugoto momiçe nie BG Turtsi sme s Peevski i za tazi lista Ahmet Doğan tatarskiya siganin s deribeite vın ot Kırdjali i rayona şte vi gonim s kamıni mamka vi dolna kradliva koyto e umen da stoi daleç ot staroto dps poçna voynata mejdu Peevski i Doğan Peevski şte pobedi a dps şte se razpadne Peevski şte predade dosietata na Dans i Prokuraturata i vsiçki boklutsi v pandiza Ahmet Doğan şte izbyaga v Rusiya kakto na vremeto Sultan Vahdettin izbyaga v Angliya a drugite balıtsi deribeite şte gi predade na Dans i Prokuraturata za da si spasi zadnika dolen Tatarski siganin.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен11/8/24 23:30

      Прав си, но Султанът е принуден да напусне. Неговото поколение нямаше право да влиза в Турция 100 години

      Изтриване
    2. Анонимен12/8/24 07:17

      Напълно те Подкрепям

      Изтриване
  8. Анонимен11/8/24 20:33

    Нищо не си създал ти чоджум. Тази партия я създадоха, истинските Турци които си дадоха живота за народа си. Ти само стъпи върху жертвите, и обра каймака. Оглунла икиниз гйотурдунуз малъ.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен11/8/24 20:53

    Този дърт козел още ли си вярва.С какви очи ще дойде в града...!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен11/8/24 21:07

    Не искаме някакъв от село ДРЪНДАР (на мта си в Северна България) да е номер едно в листата на ДПС от Кърджали...НЯМА ДА ИЗБИРАМЕ ХОРА ИЗВЪН КЪРДЖАЛИЙСКА ОБЛАСТ. ДЪЛГ Е НА ВСЕКИ ДА РАЗКАЖЕ КАКВА ИГРА СЕ ИГРАЕ ОТ 35 ГОДИНИ, ОСОБЕНО СТАРЦИТЕ ПО СЕЛАТА ТРЯБВА ДА БЪДАТ ИНФОРМИРАНИ.

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен11/8/24 21:12

    Алуууууу не ни трябва ДПС на крадливите,вечните,алчните депутатииииии-дерибеииииииии
    Ще гласуваме ударно за ДПС на бат Пеевскииииии и Новото начало......кърлежите-дррибеите са СРАМ и ПОЗОР

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен11/8/24 21:14

    30 години сме гласували за ОПГ в ДПС..т.е крадливата Дерибейска хунта.....благодарни сме на Пеевскиииииииии че ги осветли тези микроби-кърлежи в ДПС

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен11/8/24 21:20

    Голям праз ! Какво като води листата. Той е изтощен, да си тледа старините ,тъй или иначе кой ли го сайдисва. И Байдън водеше. Няка голяма разлика.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен11/8/24 21:29

    Как от коя партия. То е много ясно.ДПС.
    Д-дерибеите.
    П-пазят си.
    С-стола.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен11/8/24 23:25

      Пише се така:
      Д-ерибеите си.
      П-азят.
      С-тола.

      Изтриване
  15. Анонимен11/8/24 21:33

    Не на далавераджиите,да на новото.

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен11/8/24 21:42

    Кой е доган, какво е направил и какво ще направи-НИЩО. Недейте вярва на дявола!!!

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен11/8/24 21:57

    Доган ефенди ако ще е с отбора на крадливите Дерибеиииииии веднага да се откаже,ще стане за резил и ще съжалява жестоко.....ние ще гласуваме ударно за Новото начало в ДПС с лидер бат Пеевскиииииии

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен11/8/24 22:55

    От ясно пре ясно дерибейската мачкаща избирателя партия. Да живее Пеевски.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 00:29

      Гледам как
      времето тъче
      ШАРЕНА ЧЕРГА
      с конци от
      нашите спомени.
      Всяка нишка
      е подпис-съдба,
      скъса ли се,
      връзваме
      НОВО НАЧАЛО
      и продължаваме
      да творим цветове...

      Изтриване
  19. Наблюдател11/8/24 23:01

    МИТаджиите много добре знаят досието на Доган и знаят ,че той е анти Турция настроен и винаги са търсели подходяща фигура да го елиминират. Мисля че сега на 100 % ще успеят,защото Доган стана токсичен и за България и за Турция. Хикса му е сложен и няма мърдане.

    ОтговорИзтриване
  20. Анонимен12/8/24 00:55

    Ако не беше Пеевски, асан и хунтата му още щяха да дерибействат.Евала за новото начало.Не харесвам дпс,но този път ще гласувам за тях.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 09:39

      И аз така

      Изтриване
    2. Анонимен12/8/24 21:46

      +1 ДПС не се харесваше зарад местните феодали, мечки и псета!

      Изтриване
  21. Анонимен12/8/24 01:06

    Щом е толкова мераклия, да има преференция и народа да избере Пеевски или Дерибеии 😉

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен12/8/24 05:40

    Не е вярно, че Дпс на Доган е свършило всичко започва отначало ние ще си върнем партията.

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен12/8/24 07:59

    Парите са в дерибеите и ще изкарат парите от юрганите за да останат на власт.Но ако Ппеевски също изкара парички тогава ще е ентересно

    ОтговорИзтриване
  24. Анонимен12/8/24 08:32

    ! Портрета на Доган ще води листата на крадците в Кърджали!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 12:58

      Това е ИКОНА, не е портрет и тази икона ще спечели най-малко 33 хиляди гласа в кържалийско, а от там и порции за поне 3 милиарда евра. И най-вероятно, турци и българи няма да имат нищо против, като за пореден път ще затворят очи и ще платят и тези порции.

      Изтриване
  25. Анонимен12/8/24 08:32

    ! Портрета на Доган ще води листата на крадците в Кърджали!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  26. Анонимен12/8/24 08:38

    Тоя е същински Байдън , бре ! Каква полза от човек с деменция в политиката. Тоя ако излезе извън Сарая и Росенец ще си изгуби. Ще го издирват три дена и ще го намерят в някое дръндарско дере.

    ОтговорИзтриване
  27. Стоян12/8/24 08:48

    Всички дерибей от дъпъсъ на доган заедно с него да стягат торбичка, абичка и в Турция достатъчно икономически вреди нанесоха на България и най вече област Кърджали най ниски пенсии и заплати за най работливите хора в България чрез техните избиратели от махалата и Турция с фалшиви телк пенсии.

    ОтговорИзтриване
  28. Анонимен12/8/24 09:03

    veçe nyama da glasuvam za dps medi dogana e hiena

    ОтговорИзтриване
  29. Анонимен12/8/24 10:36

    rodopi 24 kak na koia partia spored vas kak mislite mnogo qsno 4e dps izberatelite 6te zastanem zad dogan a ne zad mistar magnitski da se znae

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен12/8/24 11:52

      Ако Доган застане зад дерибеите няма да го подкрепим.

      Изтриване
  30. Анонимен12/8/24 12:23

    A sega de svırşili saltanata na DıPıSı . Novara partya, Haram Saltanat Partisi: HSP

    ОтговорИзтриване
  31. Анонимен12/8/24 12:29

    Дали има сила и кураж да се яви пред хората на митинг в Кърджали и да ги убеди,,че той и неговите хора са прави и овцете си отвориха очите вече /maymun gozunu acti/

    ОтговорИзтриване
  32. Анонимен14/8/24 21:01



    Имах Гадно детство. Без Баща и т.н . Другите деца не ме приемаха като не съм чистокръвен. Какво трябваше да направя. Да успея или да се предам. Каво е най лесно да прави един човек , мръсотия на друг. Да направиш добро трябва да си много силен. Не ме интересуваше никой и нищо, единствено аз да съм добре. Каво почнах да правя ли , поснах няколко писма на векерето заради хора които все говореха за Турция. От малък мразя турските деца. Това можеше и успя да привлече вниманието на офицерите към мен. В момента когато бях затрупан и Мехмед от тимарево ме спаси разбрах , че мие писано да стана велик и недосегаем. Какво по лесно да послушваш другите и да доносничиш. Всички клюкарстват а аз го превърнах в доходност и полза. Много се трудих да успея. В американските филми сте виждали как внедряват агенти в мафията. Аз просто бях в сградите на затвора. Храна и спане осигорено. Просто слушаш глупаците и донасяш на когото трябва. Аз ако не го правя друг ще го направи.

    ОтговорИзтриване
  33. Анонимен14/8/24 21:01

    Бях определен да се внедря в турция да правя комунистическа партия.Но нещата се подредиха за мен. Когато колминацията дойде , ме изведоха и ме закараха с микрофон да успокоявам хора които си търсят старите имена. Тъпанари аз си смених името преди всички събития както и мойте конкуренти като юнал и аталай ,октай и други с моя занаят. Ние подготвихме повчата за смяна на имената. Ние доброволно искахме да си сменяме имената, Но аз бях избрания да ги водя. Значи съм по добър от тях. Толкова ли бяха тъпи хората тогава , че слизам от полицеиска кола и имам силата да променя закони в тоталитарна държава. Простите и бедните най лесно се управляват. А такива които искат да ти станат ибрикчий. ДС си знае работата , които имат истински идеалогични мисли ги разкара, къде с самолет за 24 часа и с други методи. Единствено касимчо го оставихме до нас. Поне един да има

    ОтговорИзтриване
  34. Анонимен14/8/24 21:01

    Задачата ми беше много лесна да говоря малко неразбираемо за по нормалните и нищо повече . Всичко друго старите службите щяха да го направят. Единствено трябваше да се примеря , че всеки от тук нататък ще ме плюе , но аз трябва да си представям , че ми хвърлят пачки с пари така ми каза руския генерал. Това е като всеки филм злия герой умира и филма свършва. Затова трябваше да се примеря с ролята си. Обеащха ми много пари и охолен живот. Какво повече от това. Нима не ме виждаха на партита с хората които имаха пари. Нима са криех. Не закана на силния винаги е бил на дневния ред. Докато си силен винаги , ще има ибрикчий. Зад гърба ми имаше не само ДС а и КГБ. Агент ОО1 кои не мечтае за това. За доктор ставам само на кандитатите депутати жените им да успокоявам. Но съм голям хидроинжинер. за съвет само ми дават над милион

    ОтговорИзтриване
  35. Анонимен14/8/24 21:02

    . Казват парите променяли човек, не е вярно просто изкарват на показност неговата сила и алчност. Октай трик, Тахир трик, с указания от ДС. Касим, тои почна да прави дерибей областните и общинските ни ръководители. Затова го махнах. Късно разбра , че те няма до подкрепят и да му дадат от баницата. И какво като ми излезе досието , ибрикчиите винаги те подкрепят. Моята задача е да търпя всички кандидати нови партий да се облягат на мен и да се качват на власт и да ви смъкват температурата. Костов нима не раздаде предприятиата на РМД на комунистиечските владетели. Нарекъл ме проклятие голяма работа. За тази дума сигурно са постъпили в сметката ми над милярд. От фалиралите банки. Царя също беше мое предложение пред библитекарите

    ОтговорИзтриване
  36. Анонимен14/8/24 21:02

    . Дръпнахме над 30 000 000 000 от чужбина за България , Колко обикновенни хора се възползваха . Ами да не сте спали. Със станишев като прецакахме царя , само за един ден разделихме 4 000 000 000 от бюджета за наши поставени фирми. Всички вестици тръбяха е и какво от това. През годините вждахте ,че някои ме напада и винаги по ТВ излизаха Д.И. , С.Д. , Б.А. да ме защитават. Единствено на АТАКА аз трябваше да платя по нареждане на Библотекарите.Пред цяла България казах , че аз разпределям порциите и има ли някой прокурор да се осмели да ме затвори. Бойко не беше от нашият кръг . Влезе по линия на руските олигарси. Разбирай В.Златев. Но няма къде да иде човек без наше съгласие да прави каквото иска. Дори генерал го направих. Добре , че махна цветанов иначе щеше да ни прави проблеми в бъдещето ни. Пеевски мое протеже което иска да мине учителя си.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен15/8/24 10:30

      30000000000000000000 vai00000 vai0000 vai kac para abi

      Изтриване
    2. Анонимен15/8/24 13:27

      3000000000000 vaiii0000000vai0000000vai, kaç para abi

      Изтриване
  37. Анонимен14/8/24 21:03

    Не съм го избрал аз , а той мен. наистина добро мислене. Знае как да ползва лостовете на власта. Ковото му кажех , по добре го правеше . Булгартабак едва успях да го завардя за себе си. КТБ мислите ли без мое указание има той силата . На мене ми трябваха малко джобни пари. Божков също , аз не искам да ходя да им казвам как да ми плащат. Те не се сещат после аз съм виновен. Имат ли дупе да кажат срещу мен нещо . Да протежето ми вече да плюят. Местан тръгнал да взема страна на Турция. Знае , че ги мразя. Знае , че съм покровителстван от КГБ и пак ще пише декларация. Всички знаят ,че турците съм ги доносничал , никога не съм посеащвал джамия и пак гласуват за мен. Кой чистокръвен турчин би гласувал за мен. Но аз си имам ибрикчий. Те за малко пари майка си продават, а при мене и чест получават. Питайте Казак например в парламента като им дам една папка да занесат до централата във всичките си чатове как се хвалят , че съм им дал огромна задача и доверие.

    ОтговорИзтриване
  38. Анонимен14/8/24 21:03

    Погледнете в фирменета агенция Алтай , Джевдет децата им са почти милярдери, аз искате да съм беден . За летящата чиния ми трябват парите. Платил съм вече езкурзия до луната. Единствената ми грешка , че пращах за всичко ученика си и лостовете които имах са негови. Него знаят. А аз ако не го пращах нищо няма да знае. Боико също е алчен от парсата ми дава само 15-20 процента . Неговите обрачи са много повече от моите. Затова се прибирам в парламента, поне да се подсугуря от алчните , които ми завиждат. Но аз винаги някой така съм ги успокоявал , че погледнете има група където ме подкрепят. Прочетете, те пишат ,че ме обичат и то мъжа на моята любимка . Представете си , че им дам личната си страница няма да ви кажа какво ще пишат. Старите спомени не се забравят. Колкото и да лаете срещу мен нямате такава сила да ми направите нищо освен да ме направите по богат.

    ОтговорИзтриване
  39. Анонимен19/8/24 09:50

    Ако е в листата и го изберат ще станели депутат??? (Най-вероятно НЕ ) И за какво тогава ще гласуват за него???

    ОтговорИзтриване
  40. Анонимен19/8/24 17:51

    Заповедта на доган да се отдръпне подкрепа за Герб и няколко от величие е било точно затова. От там тръгва Проблема в дпс и бсп. Оказа се , че тази патия ПП е подлогата на Радев. Прави се всичко по указания на Русия. Затова от както почна войната и в БГ е трагедия. Аз лично бих се срамувал да съм Цар , Президент на народ и да ближа дупета на когото и да е.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.