Целият проблем на държавата е, че Орхан Мурад не може да види какво прави дъщеря му в клипа!? В него няма сексуална провокация. Клипът е скандален, защото това се продава. Медиите наложиха този модел - с провокация се тръгва в шоу бизнеса у нас, а и по света. Прави се музика, която таргетът очаква. 
Аз и сега правя изключително стилна и романтична музика, но никой не пуска клиповете ми и песните ми по телевизията и радиата.
Това заяви Кралят на баладите от Кърджалийско Орхан Мурад в студиото по бТВ в коментар за скандалния клип на дъщеря му Сузи. Самият той е финансирал проекта.
Както вече 24rodopi.com писа, разкрепостеният клип на Suzanitta и Kaskata - Lucifer & Buddha 2017 бе качен в Ютюб на 17 юли и пожъна… скандални коментари, но и много гледания.
Дива и енергична бях в клипа, но това е роля, заяви пък Сузи. Ако го нямаше скандала, нямаше да съм в категорията „хитове на България“. Клипът е гледан досега 1 500 00 пъти.
Сузи Мурад е на 14 години и половина и има лична карта, поясни баща й Орхан Мурад.
Тя е завършила 7 клас с успех "5 и нагоре".
"Аз не възпитавам никого. Аз съм артист и правя това, което ми се казва от режисьора. В живота не съм скандална", заяви Сузи, която добави, че майка й е харесала клипа. Получила много поздравления и от съучениците си.
Очаквайте подробности
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Анонимен23/7/17 11:05

    Браво на човека да ги гони до дупка.......

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен23/7/17 12:49

    Божее, нямам думи! На 14 години и половина!? С завършен седми клас!? Дано не обвинят тези чичковци за педофилия!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен23/7/17 13:14

    Че какво скандално има в този клип ? Вие знаете ли какво правят Вашите дъщери ? Ще си глътнете червилото и самочувствието !

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.