Кметът на община Крумовград Себихан Мехмед инициира кампания за набиране на средства за пострадалата при катастрофа двадесетгодишна Цветелина - дете на наши съграждани.
Подетата в навечерието на Цветница инициатива от танцьорите от танцов клуб „Китка" и десетките самодейци от Крумовград ще продължи и в светлите дни на Възкресение Христово.
Изненадана от благородния жест на крумовградчани Цвети изпраща писмо, което до сълзи трогна кмета на общината и стотици хора от Крумовград.
Ето какво написа Цвети:
„Скъпи приятели,
Винаги носталгичните спомени за детството ми ме водят до едно наистина по детски чисто и слънчево място..., лишено от проблеми, от болка, самота и сълзи, които се появяваха само когато паднеш с колелото и ожулиш коленете си. На това приказно място хората са лишени от злоба, съперничество и апатия...Там те си помагат, радват се на чуждите успехи, съпричастни са с болката на другите, знаят значението на думите морал, честност, любов, приятелство и ги ценят, въпреки че в света на възрастните това само по себе си е чудо! Това райско за мен кътче, към което ще се връщам винаги в спомените си за щастието с толкова любими хора, се нарича Крумовград.
Годините минаваха, посещенията ми в Крумовград ставаха все по-редки, но всеки път, щом  съм тук - понякога за повече, друг път за по-малко, детето у мен винаги се връща, а доброто побеждава... Но изминалата година беше зимата на моя живот - една безкрайно дълга зима, пълна със страдание, огорчение, чувство за несправедливост, които ме накараха бързо да порасна и да помъдрея. Вече усещам, че пролетта е близо... Цветница и Великден носят и топлината на първите слънчеви лъчи, които постепенно ще разкъсат сивите студени облаци, ще разтопят и онази дебела снежна обвивка, която скова не само живота ми, но заради предателството на много хора стисна силно и сърцето ми. Зимата ми донесе безкрайна болка, но всеки сезон има край, а в краткия ми двадесетгодишен живот вече е време да се сбогувам със студа и да направя място в сърцето си място за светлата, топла, лишена от всякакви разочарования пролет... По ирония на опетненото ми съзнание на възрастен доброто в моя живот отново идва от там, където винаги съм се срещала с него, без да го търся - от Крумовград, мястото, което винаги ще топли душата ми. Това място сега ме учи на нов важен и полезен урок - вярвам в добротата на непознатите хора! Благодаря искрено на всички Вас, които ми върнахте вярата в човешкото у хората, благодаря Ви, че го ДОКАЗАХТЕ, защото на думи има много добри хора, а хората на добрия жест са рядък, почти изчезнал вид...Благодаря Ви, мили хора от изчезващия вид, бъдете здрави и много, много обичани и обичащи!
Прегръщам всички с признание!".
Нека съпричастността и желанието на всички да сътворят добро да помогне на Цвети и семейството й да имат напредък в лечението и усмивките да са винаги на лицата им. Нека дадем надежда за скорошно оздравяване на Цвети от Кърджали и да подкрепим финансово лечението й, за което е необходима сума, непосилна за семейството.
Банкова сметка за набиране на средства:
IBAN: BG59STSA93000023509597
BIC: STSABGSF
Титуляр: Цветелина Любомирова Първанова

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.