Когато политици заговорят в Родопите, то иде реч или за туризъм, или за далавери. Зависи кой е на визита в планината и какво е статуквото в парламента.
Вицепремиерът Цветан Цветанов обиколи Смолянско и разбира се, клъвна „лявото пространство" за ситуацията в региона и годините безхаберие, за липсата на наченка на околовръстен път по време на пребиваването на Димчо Михалевски в строителното министерство. Не пропусна и „узаконената" далавера на предишните с Водното огледало. А инак и двата региона - Кърджали и Смолян, от години са с мераци за перлен блясък във високопланинския туризъм. Горе из баирите бързо се наспива човек, бързо и изтрезнява. Това последното може да е като рекламен слоган за планината. Не е като по морето, където онзи ден „излекувани" алкохолици от Германия се натряскаха и изпоколиха. Премеждията на спиртните гьормедици от Запад и Изток нямат край. Всъщност имат-или в пандиза, или в гроба. „Оцелей в България-напий се и си поръчай проститутка!", егаси как звучи само, а? Ще им фалираме клиниките за зависими.
Нейсе, няма да слушаме само за законови далавери, развитие на туризма и бла-бла. Единствено Родопите стоят засега встрани от „купона". А най-големите туристи в региона се оказват … политиците. За тях далаверата е ясна, но Велин, Хасан и Иван какво да правят? Изконното им спасение е отново в кръчмите. Но вместо да се наливат, то да започнат усилен маркетинг ала „Удари 3 шльокавици на цената на 2, погледни някого накриво-почувствай духа на Родопа". Така де, като се трепят по морето, някой от бизнеса там да е изревал?!
От редакцията
"Sad but true"
ОтговорИзтриване