След 88 дни ще бъде готов пътят от Аврен до гръцката граница, стана ясно днес.
Както вече 24rodopi писа, рехабилитацията на повече от 13 км третокласна и второкласна пътна инфраструктура в област Кърджали започва на 4 септември, вторник. Проектът „Лот 41 Рехабилитация и реконструкция на път II-58- Р-н І-5 (Черноочене)-границата с Областно пътно управление (ОПУ)-Пловдив от км 17+500 до км 25+047 и път III-5904 Крумовград-Дъскари-Голямо Каменяне-Аврен-Гръцката граница от км 20+340 до км 26+166, с обща дължина 13,373 км, област Кърджали" се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие и републиканския бюджет.
Изпълнител на обекта е ДЗЗД „Трейс Изток". Стойността на договора за строително - монтажните работи е 6 044 888.72 лева с ДДС.
„И двете отсечки се нуждаят от спешен ремонт. На връщане на едната от тях спуках гума в голяма дупка", сподели пред журналисти в Кърджали инж.Татяна Бояджиева от Агенция"Пътна инфраструктура".
„Парите, които осигурява ГЕРБ не са само за магистрали, но и за пътища до малките населени места", отбеляза на пресконференция народният представител Цвета Караянчева.
Областният управител Иванка Таушанова подчерта, че с тези пътни отсечки общата дължина на ремонтираните шосета през нейния мандат в областта е 80 км. Обновени са три лота.Предстои да се кандидатства и за ремонт на пътя Джебел-Мишевско-Синчец,за да се осигури пряка връзка между Ардино и Джебел.
През 2005 г. българското правителство е поставило въпроса пред гръцките власти за път Аврен-Миртиски. Кабинетът е предложил споразумение за изграждане на граничен контролно-пропускателен пункт. След влизането ни в Европейския съюз и преговорите за членство в Шенген се счита , че ГКПП не е нужно.
За сега преговорите са до тук, няма развитие, заяви Таушанова. При своите срещи с представители на гръцките власти тя всеки път поставя въпроса за пряка връзка Аврен-Миртиски.
На гръцка територия има черен път с дължина 8 километра. Таушанова очаква, че при влизането ни в Шенген гърците ще проявят интерес. Българските власти имат намерение да организират трансгранични срещи на местните жители за да подкрепят идеята.
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

12 comments so far,Add yours

  1. Анонимен4/9/12 12:01

    При Шенген няма граници, така че ще се пътува свободно. Ама 8 км са си бая път. Бая коли ще се трошат.
    Умно е да со отворят автосервизи по пътя и гумаджийници.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен4/9/12 12:21

    ТАМ ХОРА НЕ ОСТАНАХА ДА ЖИВЕЯТ ,А ТЕ ХАРЧАТ ПАРИ ЗА ГЛУПОСТИ ! В ОБЛАСТННИЯТ ГРАД ВСИЧКИ УЛИЦИ СА ЗА ЦЯЛОСТНО ПРЕАСФАЛТИРАНЕ /НЕ КЪРПЕНЕ/ И ВМЕСТО ДА СЕ ТЪРСИ СЪФИНАНСИРАНЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ТЕ ХАРЧАТ СРЕДСТВА ЗА ГЛУПОСТИ ! НО КОЛКОТО ПО-ДАЛЕЧЕ СТАВАТ ТЕЗИ РАБОТИ , ТОЛКОВА ПО-ЛЕСНО СТАВАТ ДАЛАВЕРИТЕ !

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен4/9/12 12:30

    makaza deto ima pat ne go otvariat 4e tam li.......... m.ka.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен4/9/12 12:39

    Някой вярва ли, че ще влезем в близко бъдеще в Шенген? Е нека Таушанова каже кого ще ползва този водещ до никъде път от Аврен до границата? Заслужава ли си да се хвърлят средства за нещо което с времето ще се саморазруши след като не се ползва? Безотговорници, време е да си ходите заедно с вашия Асфалт паша (Ал Тиквено) и да спрете да джавкате като паленца около него.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен4/9/12 12:52

    Някой вярва ли, че ще влезем в близко бъдеще в Шенген? Е нека Таушанова каже кого ще ползва този водещ до никъде път от Аврен до границата? Заслужава ли си да се хвърлят средства за нещо което с времето ще се саморазруши след като не се ползва? Безотговорници, време е да си ходите заедно с вашия Асфалт паша (Ал Тиквено) и да спрете да джавкате като паленца около него.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен4/9/12 13:41

    1 КОГА БЕШЕ ТЪРГА ЗА ТОВА ТРАСЕ

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен4/9/12 15:02

    Другарко Таушанова, за какъв ремонт става въпрос когато аз познавам този път, защото съм служил на заставата.Там път няма госпожо и никога не е имало.Там има пътека до пирамидата и никога не правена пътна настилка.Това ми намирисва за прокурор след изборите. От къде на къде ще разпределята 6,5 млн.лева за един никому ненужен път.Даже гърците не знаят за него.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен4/9/12 16:14

    СЛЕД 88 ДНИ ЩЕ ИМАТЕ НА Г-ЗА ВЪЛНА !!! ГАРАНЦИЯ !

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен4/9/12 16:29

    Браво!Поздравления.
    Една мечта на поколения Крумовградчани се сбъдва.Дано скоро отворят и границата.

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен4/9/12 18:39

    До "15:02"
    Път от Крумовград до Дедеагач през с. Аврен е съществувал още от преди Балканската война.

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен4/9/12 18:58

    До "15:02"
    Път от Крумовград до Дедеагач през с. Аврен е съществувал още от преди Балканската война.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен4/9/12 20:59

    hihihi...radost!

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.