Междуведомствена работна група, свикана със заповед на кмета инж. Хасан Азис, направи оглед на 15 невралгични зони по отношение на безопасността на движението в Кърджали. Тя бе председателствана от заместник-кмета Иван Велев, а в състава й са представители на общинската администрация, ОПУ, КАТ-„Пътна полиция", ДАИ, Сдружението на автомобилните инструктори. Решението за създаване на работната група бе взето на разширено заседание на Постоянната общинска комисия по безопасността на движението, проведено на 8 юни.
На базата на огледа работната група ще изготви доклад за ситуационната обстановка в кризисните зони и ще предложи конкретни мерки за обезопасяването и подобряването на безопасността на движението в тях. Докладът ще бъде предоставен на Постоянната общинска комисия по безопасност на движението, която от своя страна ще вземе решение за превеждане на препоръчаните мерки в действие.
От една страна в изпълнението им ще се включи ОПУ в частта на зоните по републиканските пътища, преминаващи през града. От друга – след избор на фирма изпълнител, за което има обявена обществена поръчка, мерките за общинските улици ще започнат да се изпълняват, като крайния срок за това е началото на новата учебна година.
„Огледът на междуведомствената работна група беше абсолютно необходим в прагматичен аспект, защото само по този начин, оглеждайки на место невралгичните точки на движението в Кърджали, могат да се вземат адекватни и обосновани решения", коментира заместник-кметът Иван Велев по време на огледа на обектите.
Работната група обходи общо 15 рискови зони с висока концентрация на пътно транспортни произшествия, разположени по бул. "Беломорски", ул. „1 май", „8 март" – част от републикнската пътна мрежа, бул. „Христо Ботев" в кв. „Възрожденци", ул. „Сан стефано", и пресичащи ги малки улици.
Основен акцент в огледа бяха зоните около учебните заведения ГПЧЕ „Христо Ботев", СОУ „П.Р. Славейков", СОУ „Отец Паисий" и СОУ „Йордан Йовков".
За зоната до Езиковата гимназия по бул. „Беломорски" Работната група предлага на 20 метра от пешеходните пътеки да бъдат поставени легнали полицаи или да бъде повдигната цялата зона между двете пешеходни пътеки, като се изместят отводнителните шахти, които се намират в нея.
На кръстовището до СОУ „Йордан Йовков" да бъде повдигната едната от пешеходните пътеки по ул. „Булаир", а същото да се направи с част от пешеходните пътеки по посока на движението по ул. „Сан Стефано" до СОУ „Отец Паисий", предлагат членовете на работната група. За пешеходната пътека до СОУ „П.Р. Славейков" се взе решение тя да бъде осветена и да бъде оцветена с червена боя с бели ивици. Последните две мерки се предлага да бъда приложени за всички пешеходни пътеки, обект на огледа.
Тя ще направи и предложение за нова пешеходна пътека по ул. „8 март" в кв. „Веселчане" в района на ПГИ „Алеко Константинов".
Повдигане на пешеходни пътеки, на цели кръстовища или напречни неравности, ще бъдат направени още на кръстовището до Филиала на Пловдивския университет, до Съдебната палата, където ще бъде изградено „пешеходно островче" по ул. „Капитан Петко Войвода", на кръстовището между ул. „Стадионска" и бул. „Беломорски", на същия булевард до магазин „Лидъл", на кръстовищата по ул. „1 май" с улиците „Синчец" и „Мургаш", по бул. „Христо Ботев" до магазин „Зорница" и до 62 блок. Ще бъде предложено още да бъдат възстановени ограничителните парапети по бул. „Тракия".
24rodopi.com
Някой от комисията не падна ли в шахтите които са откраднати вече 4 /читири/ години до Езиковата!!!!
ОтговорИзтриванеDupkite kmete do 56 blok..
ОтговорИзтриванеА дупките по моста вече може да гледаме водното огледало през тях
ОтговорИзтриванедобри идеи,но дано само с тези червено-бели зебри и приповдигнати пътища зимата като заледи по тези надолнища,не се превърнат в ледени писти и да не се получи ефекта на доминото...тогава ще се окажем в ситуацията на тореадори ,а неуправляемите камиони ще се Биковете...
ОтговорИзтриванеТрябва да се направи следното
ОтговорИзтриванеРевизия на общината кой е направил асфалта в тези райони със дупки Данс с медиите заедно на място и да сепокаже кои са фирмите и да идват да си оправят
а не да се търсят пак нови конкурси
Защо не се затвори главният вход на училището Йордан Йовков и да се отвори от към задният край.Хем автобусите и родителите няма да спират на кръстовището и децата да пресичат цял ден.
ОтговорИзтриванеasvalta navsqkade trqbva da se opravi. V haskovski region nqma nito edna dupka
ОтговорИзтриванеразбитите тротоари по ул Осми март като и тесният обрасъл с храсти тротоар от КАТ до разклона за резбарци.Там цял ден пеша се движат деца и всеки ден си рискуват живота слизайки по платното а движение.Трябва ли да стане беля за да се вземат мерки.
ОтговорИзтриванеza6to vsi4ki izkate da se opravqt dubkite ? ne mojete da karate burzo li kvo ?.. te dubkite sa kato legnat policai !
ОтговорИзтриванеA be zimata vikate...zimsta minalata godina..dobre besheosolen izcisten sega seriozno dovolen sim ot pitnoto
ОтговорИзтриванеИма ли комисия значи БЕЗОТГОВОРНОСТ, единственото решение да се оправят дупките по улиците и КАТ да си вършат работата за която получават заплати, другото е ала бала
ОтговорИзтриванеЩе видите че с тези мерки който е взела комисията ,положението ще стане само по тежко , няма да има никакъв ефект от тези глупости
Веселчани като има пешеходен остров в кръстовището това спря ли да убият човек на него.Тва са глупости ,само да се дават пак едни парички на наши фирми за безсмислени проекти.На беломорски и до всички училища трябва пешеходните пътеки да се повдигнат и осветят добре,както и да се обозначат със знаци от далече.Трябва да има паяк който да вдига неправилно паркиралите автомобили около пешеходните пътеки и кръстовищата ,както и училищата и тогава може да се види някакъв ефект.Всичко останало е пак само ала-бала за едни парички по едни програмки.А децата ,кучета ги яли.
ОтговорИзтриванеКМЕТЕ, СЪЗДАЙ КОМИСИЯ ОТ ЕКСПЕРТИ КОИТО ДА НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ ,ТОВА КОЕТО СЕГА СА РЕШИЛИ Е ПО ЛОШО ОТ СЕГАШНОТО ПОЛОЖЕНИЕ
ОтговорИзтриванеЖертвите ще се увеличат и това ще тежи на Вашата съвест
А накой от тази комисия, както и кметът забелязаха ли,че след магазин "Лидъл" съществува и една индустриална зона, веднага вдясно от бензиностанция ОМW, в която по случайност работят около или малко повече от 2000 души, които всеки ден се разминават на косъм от катастрофа, излизайки от работа ???? Помисли ли някой за това ???? Защо постоянно всички си затварят очите относно регулирането на движението в тази инфартна точка на бул.Беломорски ? Или човешкият живот отново е поставен на последното място? Колко още катастрофи трябва да станат на това кръстовище, за да се предприемат мерки ?
ОтговорИзтриванелегналите полицаи да са като на влизане в Стара Загора .. иначе няма да стане ..
ОтговорИзтриване