Общувам добре с обикновените хора. Водих битка между чиновник и артист, вътрешната борба бе много силна. До последно не разбрах какво е да си министър. Това заяви бившият министър на културата Вежди Рашидов в ефира на Нова телевизия. "Животът ми мина почти 50 г. в тежка физическа работа. Тонове бронз минаха през ръцете ми, така и не съм получил болестта наполеонов синдром. Много тежко понасях всичко - всяка моя дума да се тиражира, дори и неволно изпусната. Трябваше да си държа езика зад зъбите", каза още той, пише „Блиц“.
"Животът ми се стече като една плацента и отиде в нищото. Тогава разбрах, че самият живот е една изключително хубава илюзия", каза още Рашидов. Той добави, че много фактори са го отказали от това да бъде отново министър на културата. "Мотивацията ми изчезна. Получих диабет и злокачествен рак. Животът не е безкраен. Сега имам възможност да напиша една хубава книга и съм започнал - работното заглавие е плацентата. Съпругата ми също ме отказа. Каза ми: "Виж, 4 години така като гледам няма да се откажат патриотите, ще станеш на 70, ако искаш да те изкарат с ковчег, давай". И осъзнах, че наистина ще ме изкарат с ковчег - там милост няма, това е месомелачка", каза Рашидов. "Обадих се на Бойко Борисов и му казах, че трябва да говорим спешно. Той се притесни да не е станало нещо лошо, все пак на другия ден трябваше да полагаме клетва. Казах му, че е важно. В 8 сутринта му го сервирах, а на сутринта бе клетвата. Прегърнахме се, просълзихме се, 10 години сме заедно, още 30 преди това", сподели бившият министър.
"Бохемът не е човек, който държи чаша и пура в ръка. Той седи в една среда като Езоп и участва в спор, решение, мъдрост, говорене. Той не е простак. Ракът ме промени, че не пия и не пуша (смее се). Промени, разбира се, цялата ми философия за живота. Преди емоционално се палех. Сега ме кара да съжалявам някакви хора, отколкото да ги мразя", каза той. "Ракът е страх от смъртта. Думата "рак" значи смърт. Не можех да се храня, бях загубил всичките си вкусови рецептори. В момента, когато ми казаха диагнозата, умрях веднъж. Душата се свива, не може да се опише, казах си това е краят. Още се страхувам - след 15 дни съм на контролен преглед в Германия", добави почетният гражданин на Кърджали.
Той добави, че КТБ е изиграла голяма роля в отключването на коварната болест. На въпрос на водещия кой е най-големият му враг, Рашидов отговори: "Прокопиев, разбира се, никога не съм го крил. Неговите медии няма да ми попречат да правя добро за хората".

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен17/9/17 16:10

    30 години приятелство ! И Бойко ли е мултак?

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен17/9/17 17:52

    Здрав бъди, Вежди! И верен на себе си!

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.