Кампанията: Отворени врати в приюта и безплатна кастрация

Защо не осиновите кученце за празника на Кърджали? Общинският приют обяви Ден на отворените врати на 20 октомври. Жителите на областния град могат да посетят центъра и да си тръгнат с домашен любимец, както и да кастрират безплатно своите кучета.
„Идеята е на началника на ОЧБ инж.Раид Идриз и се осъществява със съдействието на Община Кърджали по повод Деня на Кърджали-21 октомври. Всеки желаещ да кастрира безплатно домашния си любимец нека да се запише на телефон 0877 53 63 64 до 17 часа на 19 октомври”, посочи за 24rodopi.com управителят на приюта д-р Николай Каснаков.
355 безпризорни кучета са преминали от началото на годината през приюта, като 337 от тях са били кастрирани. До момента са били осиновени 35 животни.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

12 comments so far,Add yours

  1. Анонимен14/10/17 12:30

    Аз вместо куче си осинових една овца! Хем е забавно, хем и печелившо-имам си поне по половин литър оригинално овче млеко в къщи!Имам апартамент на трети етаж на кооперация. Гледам си я на терасата, а я разхождам из парка Простор зад болницата в Кърджали...Много е разтоварващо! Когато жена ми ме ядоса, "ползвам" овцата...Жената ме заплаши, че ще си вземе коч!Нека, тя и без това е много ненаситна, пък аз не съм мъж за един ден!Гледам, че комшията си е взел прасе вместо куче...Сковал му е малка кочина на терасата! Е, той ще яде свинско за Нова година, но аз ще си пия млеко...Гледам на долния етаж виетнамецът Ван Гол Кур, женен за българка си е взел куче и той си го гледа на терасата... И той за Коледа ще си хапне мръвка!...Всички животни са полезни, независимо дали са кучета, кметове или овце...

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен14/10/17 22:37

    Аз искам да запитам, понеже живея на шестия етаж, в шестнайсти апартамент, дали бих могъл да си осиновя жена!Гледам ги едни дебелички с дънки , а не с рокли и не разбирам за мъже ли става дума или за жени! Аз си търся жена с рокля, а не мъже с каубойски дънки... Като им гледам гъзовете, всичките ми мераци падат... Само в Анадола могат да харесват такива гъзища...А кучетата ги давайте на виетнамците-те знаят как! На мен ми дайте жена, ама невиждам такива по улиците...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен15/10/17 07:20

    Сещам се за един стар виц: "Жена разхожда куче из парка! Мъж приседнал на близка пейка пита вежливо, извинете госпожо, на разходка ли изведохте тази кучка? Жената отговаря, да малко на въздух!Мъжът реагира, съжалявам, но не питам вас! "

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен15/10/17 12:36

    По призива на животните,в смисъл на тези които обичат кучетата, които призовават хората да осиновяват кучета, и аз реших да свърша нещо добро! В квартала имаше една, на които всички съседи казваха "кучка"! Тя приличаше на жена, защото носеше рокля... Осинових я и отидох да се регистрирам в клуба на любителите на кучета! Там обаче ми казаха, че съм си взел жена...а не куче! Обясних им, че в квартала я наричат кучка, ама те само се засмяха... Сега не знам какво да правя с тази жена, ако вие знаете дайте съвет... моля ви... Не ми се живее с кучка!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен15/10/17 15:04

    Аз смятам да си осиновя патка! Какво ще кажете? Кучетата имат вкусно месо и може да ме... съблазнят! За виетнамците всяко едно куче е като овца за българина! В Аржентина котките са деликатес,а в Индия змиите са деликатес! Докато умувах, се хванах за главата... да се чуди човек какво животно да си осинови!За това реших да е патка! Но тук срещнах още по-сериозен отпор-жена ми каза, че не е съгласна защото можело да я бъркам с патката... А аз си мислех, че вечер си лягам с жена... Кажете, моля ви, какво животно да си осиновя!...

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен15/10/17 17:07

    Аз си осинових една съседка, да видим какво ще стане... Иначе баща ми дере кучетата и от кожите им прави обувки!Кучетата са промишлено, а не хуманитарно животно! а иначе мъжете постоянно се опитват да опитомяват жените-кучки, но не е с еднакъв успех... Да видим какво ще се получи с моята съседка...

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен16/10/17 12:13

    Като гледам анонимни какви неща сте писали, че чак смях ме хвана.. Кърджалийци станахте едни боклуци от тези коментари си личат колко сте Герои, нещастни божее боже :))

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен16/10/17 15:15

    Аз искам да си осиновя един "анонимен" като този от 12,13 ! Предполагам, че ще има био органи, чрез които да го е.... а!Иначе за какво ми е целият орашмалък!

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен16/10/17 18:22

    И аз пукнах да се смея като прочетох коментара на колегата от 12,13 ! Ама глупаци всякакви, какво да се прави...

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен16/10/17 18:26

    Аз пък ще осиновя колегата от 12,13 - ще го ползвам като куче, белким се очовечи!

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен16/10/17 22:24

    Аз пък ще осиновя жена ми! Научих, че преди да сключим брак и викали кучка.. Ще пробвам да видим какво ще стане...

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен17/10/17 18:41

    ВИЕ ДОБРЕ ЛИ СТЕ?

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.