Дъщерята на „Краля на баладите“ от кърджалийското село Безводно Орхан Мурад – 15-годишната Сузанита, направи първи официален коментар за новото си видео с Ангел, с което скандализира аудиторията в няколко от кадрите му. Не един тя прави фелацио, на друг пуши трева, а на трети клати голите си непълнолетни задни части, припомня агенция „Блиц“.
"Щом съм зад камера, значи са ми казали какво да правя. Изобщо не ме интересува какво си мислят от СЕМ за частта с фелациото. Аз може да съм се навеждала да му връзвам обувките, тъй че няма от къде да знаят какво съм правила. Аз си знам моето и няма да се предам. Майка ми беше на снимките и държа да се знае, че ако тя не е съгласна за нещо, аз няма да го направя. Баща ми не пада от Марс и знае, че има трева в клипа. Аз трябва да заснема нещо скандално, за което да се говори. Или скандал, или нищо", коментира Мурадова в предаването "Папараци" по бТВ.
24rodopi.com

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. Анонимен30/4/18 08:05

    Да, когато имаш талант или НИЩО, трябва да правиш сензация, за да те забележат.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен30/4/18 09:16

    много ясно... тя няма талант и за това трябва да прави скандални работи за да я гледат.
    Орхан се мъчи всичко да прави за да стане тя известна.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен30/4/18 10:32

    Жалко за детето! Това са ценностите му.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен30/4/18 12:53

    НЯМА талант затова прави скандални действия.....колко жалко ха ха хаааа

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.