Възможен ли е рестарт на проекта „Индустриална зона - Кърджали“ и допустимо ли е неговото изграждане да стане с европейски средства? Или с парите от Брюксел в града край Арда ще се изгради само екоинфраструктура?
Дали пространството, където преди десетилетия функционираше летището, ще стане строителна площадка или актуалният преди 5-6 години проект ще остане замразен, това ще стане ясно на 10 април.
Министерството на иновациите и растежа организира Национална среща „Индустриалните зони - растеж за общините и регионите“ в понеделник в столицата, като поканени са всички областни управители и кметове на общини в България.
Поканата от министър Пулев за форума относно финансирането на индустриалните зони и паркове е във връзка с нова процедура с бюджет 212 млн. лв. за развитие на индустриалните зони, която мярка е по Плана за възстановяване и устойчивост.
Събитието е във връзка с предстоящото кандидатстване по една от най-важните процедури от Плана за възстановяване и устойчивост (ПВУ) – за развитие на индустриалните зони и паркове (Програма за публична подкрепа за развитието на индустриалните райони, паркове и подобни територии и за привличане на инвестиции (''AttractInvestBG''). Бюджетът е 212 млн. лв., предвидени по четири направления – довеждаща инфраструктура, вътрешна за зоната инфраструктура, сгради за научно-изследователска дейност и изграждане на екоинфраструктура като например зарядни станции за електромобили, посочват от министерството.
На срещата експерти от различни структури в системата на Министерството ще запознаят местната власт с възможностите да се подкрепят регионите и общините по предстоящите програми и процедури.
„Искам да Ви уверя, че след мобилните приемни, които проведох с екипа ми във всички региони на страната, организираме и тази среща в знак на волята ни да подкрепим местната власт и регионите и заради убеждението ни, че парите по Плана за възстановяване трябва да стигнат до всяко кътче на страната“, пише министър Александър Пулев в писмото до кметовете и областните управители.
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com. Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона. 24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите. Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.
Нека си е летище много по-голяма полза от това да е индустриална зона Има достатъчна индустрия която да я ползва
ОтговорИзтриванеТам в това летище не знам какво правят, но е пълно с мокри кърпички.
ОтговорИзтриванеШмъркат и правят любов
ИзтриванеЗначи го използват по предназначение, за да дигат самолета. :D
ИзтриванеАЗ лично съм за зона и за летище
ОтговорИзтриванеПарцелите разпродадени ли са?
ОтговорИзтриванеКогато на айше гащите станат прашки.
ОтговорИзтриванеКогато на айше гащите станат прашки.
ОтговорИзтриванеАйшето гащи няма баджанак
ИзтриванеИскаме летище искаме летище !!! Летище , летище , летище !!!!!
ОтговорИзтриванеСпециално за региона си трябва терминал две, само за полети с еднопосочни билети.
Изтриване