Община Кърджали
ОбяBява конкурс
За избор на Управител на Областен информационен център (ОИЦ) – гр.Кърджали, при
следните условия:
Минимални
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователно-квалификационна степен: висше образование,
степен „магистър”.
Управленски опит: минимум 1 година.
Професионален опит: минимум 1 година
опит в разработването, изпълнението, мониторинга и контрола и/или управлението
и реализацията на поне един проект с европейско финансиране; или опит в работа
с мрежи за предоставяне на информационни услуги; опит в организирането и провеждането
на информационни събития, семинари конференции и др.
Допълнителна квалификация:
·
Компютърна
грамотност – MS Office, Internet, други
софтуерни продукти
·
Владеене
на най-малко един работен език на Европейския съюз (английски език, френски
език и/или немски език) (доказва се с диплома или сертификат за владеене на
определено ниво);
·
Ползването
на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство;
·
Шофьорска
книжка категория „В“ е предимство.
Основни
задължения:
·
Планира,
организира, ръководи и контролира дейността на останалите членове на екипа на
ОИЦ в сътрудничество с ръководителя на проекта в съответствие с конкретните
изисквания и указания, възложени от дирекция ЦКЗ и/или отдел „Комуникация на
европейските фондове“ на дирекция ЦКЗ в МФ.
·
Съгласува
целите и нормативите за работа, разработва и предоставя за одобрение планове и
графици, подготвя отчети за дейността на ОИЦ пред работодателя, ръководителя на
проекта, дирекция ЦКЗ и/или отдел „Комуникация на европейските фондове“ на
дирекция ЦКЗ в МФ.
·
Участва в експертния състав към регионалните съвети
за развитие (звено за медиации или звено за публични консултации) във връзка с
прилагането на интегриран териториален подход в България през периода 2021 г.
-2027 г. и изпълнението на интегрирани териториални инвестиции.
·
Чрез
отдел „Комуникация на европейските фондове“ на дирекция ЦКЗ на МФ сътрудничи на
Управляващите органи (УО) на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ, при
организирането на инициативи за информация и публичност.
·
Активно
развива връзки и сътрудничи с други мрежи за информация на Европейската
комисия, регионалните структури на министерствата, с областните управи и с
общините, включително при организацията на събития.
·
Координира
и отговаря за работата на екипа на ОИЦ по предоставяне на необходимата основна
и специфична информация за Споразумението за партньорство и програмите,
съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ – по телефон, електронна поща и/или на място в
ОИЦ.
·
Координира
и отговаря за работата на екипа на ОИЦ по предоставянето на пълен и безплатен
достъп до необходимата информация и/или насоки за използването на информацията
на заинтересованите лица във връзка с всички процедури и програми, свързани с
енергийната ефективност, енергийното обновяване на сградния фонд в съответствие
с европейското и националното законодателство.
·
Организира
и отговаря за събирането, обобщаването и анализирането на информация за
специфичните нужди от обучение и подкрепа за целевите групи на областно ниво.
·
Участва
в заседанията на Областните съвети за развитие и други консултативни органи на
регионално ниво, след съгласуване с работодателя.
·
Съдейства
и подпомага при необходимост експертите на ОИЦ при предоставянето на
информационни, комуникационни, експертни и логистични услуги.
·
Координира
и контролира работата на екипа на ОИЦ по разпространяването на информация и
документи по открити процедури по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ, за
политиките на ЕС, на информация и съответни материали за областта.
·
Координира
и отговаря за организирането на специални събития за популяризиране на
програмите, съ-финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ на територията на областта –
семинари, обучения, посещения, лекции и др., съобразени със специфичните нужди
на региона.
·
Координира,
отговаря за и, при необходимост подпомага даването на отговори на въпроси от
страна на потребителите на услуги, включително препращането към други
специализирани източници на информация.
·
Координира
и отговаря за осигуряване на обратна връзка от бенефициентите по отношение на
изпълнението на мерките по политиката за сближаване.
·
Координира
проучвания „на терен” и други социологически проучвания, провеждани сред
целевите групи – фактически и потенциални бенефициенти по проекти, финансирани
от ЕСИФ и ЕФСУ.
·
Създава
и поддържа активно сътрудничество с националните и регионални медии на областно
ниво.
·
Координира,
отговаря и при необходимост подпомага предоставянето на информация до
регионални медии за отворени процедури и/или наближаващи крайни срокове по
процедури.
·
Провежда
редовни ежемесечни заседания на екипа на ОИЦ и ръководителя на проекта за
преглед, планиране и координация на оперативната дейност.
·
Следи
за професионалното представяне на отделните служители на ОИЦ.
·
Активно
участва в обучения и други инициативи, организирани от дирекция ЦКЗ в МФ и МРРБ
и други организации, насочени към усъвършенстване на компетентността му и
развитие на личните му професионални умения.
·
Използва
по предназначение базата данни за нуждите на информационната мрежа на ОИЦ.
Следи за навременното и точно въвеждане на информация от служителите в ОИЦ в
рамките на техните компетенции и права за достъп до мрежата. Координира и
контролира използването по предназначение от членовете на екипа на ОИЦ на
материалната база, базата данни на ОИЦ.
·
Отговаря
за изготвянето на месечни отчети за работата на ОИЦ. Координира и контролира
своевременното и в изискуемия формат предоставяне на съответна оперативна и
периодична отчетна информация от членовете на екипа на ОИЦ.
·
Спазва
професионална етика при изпълнение на своите функции и трудови задължения и не
се ангажира с никакви дейности, които могат да се отразят отрицателно върху
имиджа на ОИЦ и проекта.
·
Отговаря
за материалната база и оборудването на ОИЦ да се поддържат във функционално и
изправно състояние и се отнася към тяхната експлоатация с грижа на добър
стопанин.
·
В
цялостната си дейност спазва изискванията на Общите вътрешни правила за
организацията и дейността на ОИЦ и на Процедурен наръчник за работата на 27-те
ОИЦ.
·
Участва
в Координационни срещи, обучения и обучителни пътувания.
Подробна длъжностна характеристика е на
разположение на заинтересованите лица в „Информационен център” на Община
Кърджали, гр. Кърджали, бул. „България” 41, ет. 1
Провеждане на конкурса:
1. Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
2. Конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и
дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на
длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички
необходими документи.
3. Конкурсът се провежда на три
етапа – по документи, писмен тест и интервю.
4. Необходими документи:
- Заявление
по образец, представен към поканата;
- Професионална
автобиография на български, в Europass формат по образец, достъпна на:
http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate_bg_BG.doc
;
- Документи,
доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
- Документи,
доказващи квалификация и умения – копия от трудови/граждански договори,
трудови/служебни/осигурителни книжки/ сертификати/ удостоверения /референции
и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
- Документи,
доказващи минимален управленски или друг експертен опит – копия от
трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни
характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи
изпълнение на изискванията.
Вид на договора: Трудов договор – 8 часа
работен ден
Срок на договора: до 31.12.2029 г.
Основна заплата: 2539 лв. /две хиляди петстотин тридесет и девет лева/.
Място на подаване на документите: „Информационен
център” на Община Кърджали, адрес: гр. Кърджали, бул.”България” 41, ет. 1,
всеки работен ден от 8.00 ч. до 17.00 часа.
Документите се подават в запечатан непрозрачен плик с
надпис: „Конкурс за избор на Управител на
Областен информационен център (ОИЦ) – гр.Кърджали” и се посочват трите
имена на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон за връзка и по възможност електронен
адрес.
Срок за подаване на документите: до 13.02.2024 г. включително.
Списък на
допуснатите до следващия етап ще бъде публикуван на информационното табло в
сградата на Община Кърджали, на интернет
страницата на Община Кърджали www.kardjali.bg в рубриките „Новини” и „Обяви, търгове и конкурси”, както
и на Единния портал: www.eufunds.bg.
За
информация и въпроси във връзка с конкурса потенциалните кандидати могат да се
обръщат към Надежда Цветкова – началник отдел „Стратегическо планиране и
управление на проекти” на тел.: 0361/21651, e-mail: ip_kj@mail.bg
Post A Comment:
0 comments so far,add yours
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK