Жельо МИХОВ/24rodopi.com/Общество
Вървиш из парка и виждаш разбитите беседки. Маси, надраскани с послания на различни езици. Издялани с остри предмети по дървото. Обърнати кошчета за боклук. Пейки, изтръгнати и хвърлени в езерото, в което няма вода. И може би не трябва да има. Че щеше да стане още по-страшно.
Разбити павета, с които се обстрелват обекти.
Всичко се чупи и
разбива. Безнаказано.
Със самодоволството по лицата на извършителите. Които нямат
пълнолетие. Но вече са любители на спиртните напитки и други субстанции.
Прозвуча като лекция на пенсионери.
Сега по-съвременно: Просто едни примитивни хора омизерстват
всичко, защото няма шамари, няма наказания. Защото родителите са в чужбина, а
лекетата трябва да се възпитават от недовиждащи кусурите баби. Или пък богати
гомн..вци, чиито „мама и тате“ нямат време от правене на далавери, за да посочат
правия път.
И тия човечета се измъкват все с връзки. Щото, като ги
гепят, и се почва звънене по телефоните и ходатайстване за постъпките.
После пак с начале.
Ненормалното общество само дефинира собствения си край.
Бедни родители-зад граница, богати-се мислят за богоизбрани,
учители-мислят само за проекти.
Хелоун и Фашинг
Хелоуин - такъв празник преди 30 години дори не знаехме
какво е.
Сега се празнува във всяко школо-както и другият езически
маскарад, наречен Фашинг. Децата ни ги правят на палячовци и на тях им харесва.
Харесва им да бъдат други, не себе си.
На един Хелоуин в едно родопско школо част от учениците се
бяха маскирали като мутри-с балаклави и бухалки.
Благодарско на даскалите, снимали се ухилени до тях.
Какво възпитават, какво учат?
Масова неграмотност. Това са резултатите. Но важното е да се
изпълняват проекти.
От ЕС, ФЕС, „Америка
за нещо си“, Еразъм, Оргазъм и какво ли не.
Наши ученици били зад граница по някакво проектче.
Разигравали ролеви игри. На снимките учениците ни с ковид маски на очите и се
гонят.
Извинявайте, но това са гимназисти, не малчугани в забавачница.
Важен е проектът, важни са парите.
Важен е Еразъм и Оргазъм.
Децата масово не могат да възпроизведат текст след като са
го прочели. Това е функционалната неграмотност.
Но няма значение. Важни са проектите. Снимките. Отразяването.
Просветата се превърна в маскарад.
Измамната хубост. И
няма ни един кой да каже „Царят е гол“.
Защото тези деца са голи и боси.
Целта на образованието е да даде базови знания, да научи
тези деца да мислят сами. Сами да формират парадигми. Да правят връзки, да
достигат до отговора дори без да го знаят наизуст. Просто, защото сами „се
справят с пъзела“. На база знания и умения. Те трябва да четат книги. Не им
трябват дигиталните простотии. Но телефоните са придатък към ръцете. Те
получават всичко наготово, под формата на картини.
Книгите предизвикват съзнанието само да възпроизвежда, да
наглася, да обрисува, да създава свои светове. Да ги моделира. Това е
фантазията. Тя е в основата на всяко откритие на човечеството. Без фантазия,
хората щяха да са в пещери.
Пък може би това е идеята на новия свят. На зелените им
сделки, на консуматорското общество. Отнемане на телефони и ток и те няма да
знаят какво да правят…
Това е целта на глобалистите!! Дано човечеството се осъзнае навреме,какво му готвят!!
ОтговорИзтриванеВ едно предаване по телевизията имаше коментар, че децата в България започват да четат в трети клас и престават да четат в четвърти . Без думи .
ОтговорИзтриванеМного Мъка.
ОтговорИзтриванеСкоро ще организират и Празник на гъ.обръка по западен модел!
ОтговорИзтриванеДа страшни педагози особено по БЕЛ. Цитирам внука ,Дядо госпожата казва да ИЗПЕРЕМ ЧИНИИТЕ.
ОтговорИзтриване