24rodopi.com/Общество

Те са навсякъде. По телевизията, по стълбовете и дърветата, по входните врати, колите и улиците.

Най-различни реклами от телемаркети, телекоми, бързи кредити, хазартни игри и т.н. Имаш нужда - купуваш или теглиш.

Какво се случва, обаче след като си поръчал или ползвал дадена услуга? Започват серия от обаждания от най-различни телефони (включително и стационарни). И така „Игрите на зарибяване“ започват. „Имаме специално предложение за вас. Оферта, която няма как да изпуснете“.  То не са предложения за специални карти за отстъпки, промоции, комплименти и какво ли още не.

Все повече зачестяват оплакванията на потребители в социалните мрежи и форуми. Наглите маркетинг тарикати, нито се съобразяват с час, кога да звънят, нито приемат НЕ за отговор,. Някои дори си позволяват да заплашват. Дори, когато даденото лице няма нито задължение, нито фигурира като длъжник. Телефонни измамници, които ежедневно се чудят как да обогатят арсенала си от тарикатлъци, също се представят като лица от дадена компания. Било то за кредит или продажба на стоки и услуги.

Доста от потърпевшите на ало тормоза, си разменят тактики как да сплашат корпоративните плъхове.

Например:

„Преди време си поръчах матрак от една реклама по телевизора. Оттогава допреди няколко дни – постоянни обаждания. Имали оферта за мен с голяма отстъпка, членска карта ми предлагаха. Блокирах номерата всеки път. Докато ми падна пердето и ги заплаших със съд. Извиниха ми се и казаха, че щели да ме вкарат в някакъв списък да не ми звънят повече. Човек да го е страх да поръча каквото и да е. Оттогава насам само от магазини на място купувам. Нищо онлайн или от реклама не вземам“, споделя във форум потърпевш от тормоз.

Друг разказва как преди време му се е наложило да тегли бърз кредит. Изплатил го е. Но мине се не мине време, обаждания с най-различни „специални“ предложения с по-малки лихви и вноски. „Директно започвам да ги псувам и веднага затварят. Разговорът се записвал, ще им е.а майката. Ако ми трябва кредит, знам къде да тегля“, споделя мъжът.

Все пак, в основата на маркетинга е търсенето и предлагането. Служителите вършат работата си и „при който мине номерът“, както се казва.

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.